2016-02-21, 20:31
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Eurogol kommer igen. Jag tippar på att jag tar hem det här med 3-2 om bara mina spelare sköter sig hyfsat bra nu i slutet, i synnerhet min målvakt. Får gardera med att det kan bli oavgjort.

Jag kommer dock ta poäng på mittfältet och har också två målskyttar. Det är väl Tonelli som ser ut att förstöra allting. Hade jag i efterhand kunnat byta ut honom mot Frosinonibacken som fick 6,5 så hade det varit lugnt.

Du blir farlig nu på slutet, givetvis beroende på vad dina Napolispelare kommer kunna uträtta.
Citera
2016-02-21, 22:44
Medlem
anteri17s avatar
Man borde kanske sparat en kanonomgång tills det verkligen behövs. Aja, vinst med tre, fyra mål bättrar på målskillnaden.
Citera
2016-02-22, 09:09
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Jag kommer dock ta poäng på mittfältet och har också två målskyttar. Det är väl Tonelli som ser ut att förstöra allting. Hade jag i efterhand kunnat byta ut honom mot Frosinonibacken som fick 6,5 så hade det varit lugnt.

Du blir farlig nu på slutet, givetvis beroende på vad dina Napolispelare kommer kunna uträtta.
Får revidera mitt tips lite, jag får nog nöja mig med ett kryss, du fick väldigt bra poäng på Pjanic. Tror du kommer upp i tre mål.
Citera
2016-02-22, 10:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tuff match som sagt, här står hoppet till följande elva:

Marchetti

Lichtsteiner - Glik - Astori - Evra

Marchisio - Biglia - Bertolacci

Perotti - Dzeko - Morata

Toni redo att hoppa in ifall Dzeko petas, oklart om han spelar. Gult ansikte.

Stor match av Dzeko, två mål och två assist. Tur för mig att jag fått mål av Icardi och inbytte Kalinic, att de unga Laziomittfältarna (Cataldi och Milinkovic-Savic) tjänade ihop till bra betyg, och att jag har de fyra i Napolistommen kvar i kväll.
Citera
2016-02-23, 11:21
Medlem
Ferry31s avatar
Resultaten är inne.

Dawkins Övning - AC Bosman 0-2
Eurogol - Go Ahead Farmers 2-2
Go Ahead Farmers U21 - I Selvaggi da Nord 0-4
Il Buffone - Risorgimento 2-2

Som väntat så delar jag och Eurogol poängen. Känns rättvist. AC Bosman håller ligaledningen, men har i stort sett fått en bjudning två raka matcher nu. Det krisar lite hos Smerchs lag och det behövs nog förstärkningar snarast om inte den här säsongen ska bli en kamp om sjundeplatsen med mitt U21-lag.
Citera
2016-02-23, 11:29
Medlem
snillet_1s avatar
Dzekos storinsats parat med Napolis bleka match räddade ett kryss åt mig.
Citera
2016-02-23, 17:16
Medlem
anteri17s avatar
Som sagt. Tyvärr kan man inte välja vilket motstånd som man gör en bra insats mot. 4-0 är dock fint för målskillnaden.

Jag snurrar fritt på min gedigna trupp. Nedan är helgens mannar som ska fixa tre pinnar hemma mot starka Il Buffone.

Mirante

Rodriguez Miranda Toloi Manolas Romagnoli

Naingolan Donsah Soriano

Gomez Insigne
Citera
2016-02-23, 17:48
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Som sagt. Tyvärr kan man inte välja vilket motstånd som man gör en bra insats mot. 4-0 är dock fint för målskillnaden.

Jag snurrar fritt på min gedigna trupp. Nedan är helgens mannar som ska fixa tre pinnar hemma mot starka Il Buffone.

Mirante

Naingolan Donsah Soriano

Gomez Insigne

Jag skulle kunna svära på att Gomez blev långtidsskadad i helgen. Men han är grön för dig? För övrigt lite spännande att spelet enbart har räknat in en assist på Insigne, för hela säsongen...
Citera
2016-02-23, 18:25
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Mirante

Naingolan Donsah Soriano

Gomez Insigne

Egentligen var det en bra omgång för dig ändå. Mitt gäng, Eurogol, Il Buffone och Risorgimento hade också bra omgångar, men eftersom vi mötte varandra så åkte vi samtliga på poängtapp. Det innebär att du hämtar igen. Den enda som ryckte var AC Bosman, men han kommer ha tuffare matcher framöver.
Citera
2016-02-25, 17:09
Medlem
Ferry31s avatar
Går tillbaka till den gamla klassiska 3-4-3 uppställningen nu. Jag möter Smerch mannar på hemmaplan och väljer att gå all out för att vinna matchen.

Buffon; Masiello, Bonucci, Blanchard; Ionita, Laxalt, Pjanic, Giaccherini; Destro, Vazquez och Niang.

Små och stora förändringar kan ske fram till deadline. Dybala rödmarkerad av nån anledning. Vill annars få in honom helst. Huvudmatchen för omgången är I Selvaggi da Nord - Il Buffone, men även AC Bosman - Eurogol blir spännande. Första gången Bosman kommer sättas lite på prov.
Citera
2016-02-25, 18:05
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag skulle kunna svära på att Gomez blev långtidsskadad i helgen. Men han är grön för dig? För övrigt lite spännande att spelet enbart har räknat in en assist på Insigne, för hela säsongen...

Du hade rätt. Jag ändrar till 5-4-1 och sätter således in De Roon istället för Gomez.
Citera
2016-02-25, 22:00
Medlem
Amors avatar
Till min förvåning hittade jag Salah tillgänglig på marknaden, känns bra att få in honom i mitt lag, han verkar vara i riktigt bra form.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in