2016-02-11, 22:36
Medlem
Amors avatar
Blir tufft för mig mot Risorgimento, två assist av Cataldi redan i första matchen. Lär bli minst en sjua i slutbetyg dessutom.

Tuff start att möta Risorgimentos starka offensiv på bortaplan.
Citera
2016-02-14, 22:53
Medlem
anteri17s avatar
Ferry vinner första kampen mot mig klart. 1-0 eller 2-0. Grattis.
Citera
2016-02-14, 23:27
Medlem
Ferry31s avatar
Ser ut att bli fyra vinnare i den inledande omgången. AC Bosman vinner såklart. Mitt gäng, Il Buffone och Risorgimento bör också vinna.
Citera
2016-02-15, 16:31
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
5-0 AC Bosman Go Ahead U21 82,0-0,0
0-2 Dawkins övning Il Buffone 57,5-71,5
2-0 Go Ahead... I Selvaggi... 72,0-64,5
2-0 Risorgimento eurogol 73,5-61,5

Förväntar mig aktivitet på mercaton nu.
Citera
2016-02-15, 17:36
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Förväntar mig aktivitet på mercaton nu.

Ja...vem av herrarna har tänkt sig införskaffa Mohamed Salah, till exempel? Känns som att han är på god väg mot formen förra vårsäsongen. Ser att du budat på Mertens och Perotti, också bra val. Palacio är ett bra köp, men jag har redan de forwards jag behöver, tror jag. Visserligen går Palacio nu hos Mancini före Jovetic, som är en av mina sex anfallare, men jag sitter nöjd på den fronten. Palacio får saker att hända, har ett väldigt fint rörelsemönster och utmärkt spelförståelse, så jag förstår att han, Eder, och Icardi i dagsläget utgör Interoffensiven.
Citera
2016-02-17, 18:15
Medlem
snillet_1s avatar
Belec, Soddimo, Mertens och Perotti in - Diego Lopez, Hernanes, Di Natale, Luiz Adriano ut.

Vad fick ni andra på veckans mercato?
Citera
2016-02-17, 22:41
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Belec, Soddimo, Mertens och Perotti in - Diego Lopez, Hernanes, Di Natale, Luiz Adriano ut.

Jag är som Wenger. Jag jobbar gärna konsekvent med en och samma trupp.
Citera
2016-02-18, 08:50
Medlem
Amors avatar
Jag har finslipat min trupp

På backsidan har en skadad Rossetini fått utgå istället har jag tagit in Gobbi från Chievo

På mittfältet har mitt svaga kort Migliaccio kastats på sophögen, istället har jag tagit in Veronas Wszolek, en spelare som fått flera bra betyg på slutet.

I anfallet har jag tagit bort ojämna Zarate och istället tagit in Pucciarelli från Empoli, en spelare som alltid är med och gör sitt.

Jag har lite mindervärdeskomplex gentemot er andra pga ni har fler tydliga målsprutor än mig. Däremot har jag en väldigt jämn trupp med många mittfältare som gör en hel del mål.
Citera
2016-02-18, 09:08
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:

Bytte bort Andelkovic (Palermos försvar läcker oroväckande) mot Abate och Kucka mot Antonelli. Gillar Abates och Antonellis föredömliga inställning och arbetsinsatser, och de torde vara förstavalet på sina positioner i Milan, som tycks ha stabiliserats.
Citera
2016-02-18, 22:46
Medlem
Ferry31s avatar
Jag satsar på min tredje titel, men för att nå dit så måste man hålla i bortamatcherna. Jag gör min första bortamatch mot Eurogol. En motståndare jag mött två gånger innan. Matcherna spelades i höstas, där det blev oavgjort i ena och vinst för mig i den andra.

Laget som gäller är troligtvis:

Buffon; Tonelli, Bonucci, Moretti, Zukanovic; Laxalt, Pjanic, Rincon; Dybala, Keita och Belotti.
Citera
2016-02-19, 08:59
Medlem
Ezzelinos avatar
Knepig bortamatch mot laget Il Buffone väntar. Jag hoppas på en jämn stabil nivå för mina spelare och att offensiven kan innebära ett par mål och assist:

Reina
Albiol-Cesar-Digne
Hamsik-Brozovic-Cataldi-Milinkovic
Higuain-Icardi-Kalinic
Citera
2016-02-19, 12:08
Medlem
snillet_1s avatar
Tuff match som sagt, här står hoppet till följande elva:

Marchetti

Lichtsteiner - Glik - Astori - Evra

Marchisio - Biglia - Bertolacci

Perotti - Dzeko - Morata

Toni redo att hoppa in ifall Dzeko petas, oklart om han spelar. Gult ansikte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in