2016-02-09, 23:50
Medlem
Tjejer må vara intresserad av sex, men inte i lika stor grad som män. Männen har drivet och sätter på honan för att öveleva (fortplanta) På stenålder tiden så fanns inga lagar då tog mannen kvinnan på axeln sprang in i grottan o gjorde sitt så kvinnan hade inget att säga. men det är det olika från tjej till tjej skulle jag säga vissa tjejer är besatta av sex och har en hög sex drift medan andra har inte lika hög, tror många faktorer spelar in

Har varit tsm med ett antal kvinnor. En hade sån hög drift så jag orkade inte hålla med tempot, eftersom jag tröttna på henne sexuellt ville bara köra på någon ny. Medan en annan tjej jag var tsm hade väldigt låg sexlust och då blev man sexuellt frustrerad
Senast redigerad av hanarlugn 2016-02-09 kl. 23:57.
Citera
2016-02-10, 07:03
Medlem
Fagbosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vems fel skulle det annars vara? Är det mitt fel att det är 7 % kvinnor på BodyContact? Eller ska du hävda att alla 93 % killar som finns där får ligga men inte jag?

Logga in på BC, det kanske finns två eller tre kvinnor som är smala, resten är en blandning mellan fulgubbar och äckligt tjocka kvinnor som säger sig älska sex.

Du är ett ohederligt diskussionsmongo som i likhet med många andra drar fram kortet om att felet ligger på mig. Vi kan ta vilken annan kille som helst, hur mycket tror du han vill ligga och hur mycket får han ligga? Kvinnor får ligga nära nog så mycket som de vill men för killar utgör kvinnor en enda flaskhals.

Enda felet här verkar vara att du opererat bort dina hjärnceller, så ohederligt som du är kan man inte vara. Du säger bara att felet ligger hos mig av ren vana. Du har inget försvar.

Det är inte kvinnornas fel att män är luder. Du kan ju inte börja rikta hat mot kvinnor för att män överröser dem med uppmärksamhet. Om någonting så ska du ju då börja hata män för att dem är så lössläppta
Citera
2016-02-16, 19:45
Medlem
noisias avatar
Citat:
Ok, bingo för dig då men så ser det inte ut i verkligheten. Vad är det för saker hon köper? En kaffe på Wayne's Coffee? Bulle?

Jag kunde förut bjuda kvinnorna på fina middagar tills jag insåg att det inte alls uppskattas. De ger inget tillbaka och i slutändan blir man lämnad fattigare.

Verkligen, jag blir extremt bortskämd med kläder/godis och massa annat hela tiden, nästan så jag skäms lite för jag känner inte att jag förtjänar det, men hon gillar verkligen att ge bort saker och skämma bort sin pojkvän, ser inget fel i det.. Självklart ger jag saker tillbaka osv, men inte nära på lika ofta, och det är bara för att jag vill.. Hon har köpt massa köksredskap till mig, och kläder som sagt, saker jag behöver (vi bor inte ens ihop, så inget själviskt val), biljetter till en konsert etc.

Det är liksom inget hon gör för att hon förväntar sig något eller vill hålla något emot mig, utan snarare för att hon vill som sagt.
Citera
2016-02-18, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
Det är inte kvinnornas fel att män är luder. Du kan ju inte börja rikta hat mot kvinnor för att män överröser dem med uppmärksamhet. Om någonting så ska du ju då börja hata män för att dem är så lössläppta
Killar kan inte vara luder ditt troll. Du vill verka civiliserad och balanserad när du säger så men du har fel.

Eller så väljer jag att hata kvinnor för att de inte ger så mycket sex till killar som vi egentligen vill ha. Säg inte att de inte ger sex till mig, för det stämmer inte, de ger inte sex till någon annan kille heller.

Om kvinnor verkligen gillade sex så skulle man aldrig höra fraser som att killar bara utnyttjar henne för sex. Det omvända skulle aldrig nämnas, det vill säga en kille som gnäller på att han blivit utnyttjad för sex av en kvinna.

Kvinnor ogillar sex helt enkelt. Och det är extremt tydligt. Sex är det enda som kvinnan kan ge till killen och fånga honom för en relation, men när kvinnan inte ens duger till sex så har hon inget av värde. Kolla på sexsajter, där flockas flodhästar och bufflar kring det lokala internettorget och låtsas vara intresserade av sex.

Kolla på siffrorna 7,7 % kvinnor och 92 % killar på BodyContact. Tror du att du kan lura mig med att "kvinnor gillar sex men inte med dig"? Varsågod, siffror talar sitt tydliga språk. Argumentet stärks ytterligare när vi tittar på kvinnor som faktiskt gillar sex, de kvinnorna har sex med vilken kille som helst.

Det blev word på det här, +1 till mig.
Citera
2016-02-18, 11:53
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Killar kan inte vara luder ditt troll. Du vill verka civiliserad och balanserad när du säger så men du har fel.

Killar kan visst vara luder.. Det benämns bara annorlunda, för att det skall framställa mannen i bättre dager.
Citera
2016-02-18, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Killar kan visst vara luder.. Det benämns bara annorlunda, för att det skall framställa mannen i bättre dager.
En kille som knullar runt anses vara kung. Så är det. Även de som inte knullar runt men är i stabila relationer är också attraktiva (oavsett hur fan de ser ut) för kvinnan slipper göra sin research om honom och ta reda på om han duger. Killen har ju fått godkännande av en annan kärring redan.
Citera
2016-02-18, 12:19
Moderator
Amirons avatar
Citat:
En kille som knullar runt anses vara kung. Så är det. Även de som inte knullar runt men är i stabila relationer är också attraktiva (oavsett hur fan de ser ut) för kvinnan slipper göra sin research om honom och ta reda på om han duger. Killen har ju fått godkännande av en annan kärring redan.

nu var det mer benämningen häradsbetäckare, jag hade i åtanke än kung.. och du kan ge dig fan på att kvinnan gjort sin research INNAN hon blev tillsammans med honom. Sen rent generellt är personer som redan är i ett förhållande mer attraktiva än singlar.
Citera
2016-02-18, 12:21
Bannlyst
Citat:
nu var det mer benämningen häradsbetäckare, jag hade i åtanke än kung.. och du kan ge dig fan på att kvinnan gjort sin research INNAN hon blev tillsammans med honom. Sen rent generellt är personer som redan är i ett förhållande mer attraktiva än singlar.
OK, så jag var attraktiv förra våren när jag var med en riktigt het kvinna då.

Nej, stämmer inte. Kvinnor bryr sig in om att göra sin research om killen de träffar redan är i en relation, då är han redan godkänd av babianflocken.
Citera
2016-02-18, 12:27
Moderator
Amirons avatar
Citat:

Nej, stämmer inte. Kvinnor bryr sig in om att göra sin research om killen de träffar redan är i en relation, då är han redan godkänd av babianflocken.

Ja, troligen för att du var förbjuden frukt då..
uppenbarligen så skiljer sig våran uppfattning åt. därför att med dagens sociala medier osv, så kan du ge dig f*n på att kvinnan har kollat upp dig innan hon inleder en relation med dig.
Citera
2016-02-18, 13:36
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Du behöver inte ens vara ihop med en snygg kvinna. Eller ens en riktig kvinna. Ring på vänsterhanden är ju ett kul experiment.
Citera
2016-02-18, 14:25
Bannlyst
Citat:
uppenbarligen så skiljer sig våran uppfattning åt. därför att med dagens sociala medier osv, så kan du ge dig f*n på att kvinnan har kollat upp dig innan hon inleder en relation med dig.
Du har inget försvar.
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du behöver inte ens vara ihop med en snygg kvinna. Eller ens en riktig kvinna. Ring på vänsterhanden är ju ett kul experiment.
Exakt, till och med det räcker.
Citera
2016-02-18, 15:11
Bannlyst
Citat:
Kvinnor som gör så vill kolla vilken status och vad mannen kan ge om hon ska ge sin cunt. Om män kollar upp är det för att se så bruden inte är störd och kanske faktiskt har något intresse för sex.

Dumma cock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in