Citat:
Ursprungligen postat av
Fagbosse
Det är inte kvinnornas fel att män är luder. Du kan ju inte börja rikta hat mot kvinnor för att män överröser dem med uppmärksamhet. Om någonting så ska du ju då börja hata män för att dem är så lössläppta
Killar kan inte vara luder ditt troll. Du vill verka civiliserad och balanserad när du säger så men du har fel.
Eller så väljer jag att hata kvinnor för att de inte ger så mycket sex till killar som vi egentligen vill ha. Säg inte att de inte ger sex till mig, för det stämmer inte, de ger inte sex till någon annan kille heller.
Om kvinnor verkligen gillade sex så skulle man aldrig höra fraser som att killar bara utnyttjar henne för sex. Det omvända skulle aldrig nämnas, det vill säga en kille som gnäller på att han blivit utnyttjad för sex av en kvinna.
Kvinnor ogillar sex helt enkelt. Och det är extremt tydligt. Sex är det enda som kvinnan kan ge till killen och fånga honom för en relation, men när kvinnan inte ens duger till sex så har hon inget av värde. Kolla på sexsajter, där flockas flodhästar och bufflar kring det lokala internettorget och låtsas vara intresserade av sex.
Kolla på siffrorna 7,7 % kvinnor och 92 % killar på BodyContact. Tror du att du kan lura mig med att "kvinnor gillar sex men inte med dig"? Varsågod, siffror talar sitt tydliga språk. Argumentet stärks ytterligare när vi tittar på kvinnor som faktiskt gillar sex, de kvinnorna har sex med vilken kille som helst.
Det blev word på det här, +1 till mig.