Citat:
Ursprungligen postat av
EckhartTolle
Jag läser/läst på universitet.
Märk väl att jag tog en översexuell person, en person som är så översexuell att hen känner ett behov av att berätta om sina sexvanor med en främmande person. Så pass översexuell och ändå fick personen inte njutning förrän efter 2 år av ideligt hardcoresex som personen själv sa..
Om vi ska vara än mer lite seriösa så tycker jag att det är dags ni nejsägare levererar bevis.
På sätt och vis kan jag förstå apjävelns frågeställning/inlägg. Det enda vi har är alltså en anonym källa, men bristande information och inga som helst bevis.
Hur ska vi till exempel veta att den där personen faktiskt är översexuell? Och vad menas med orgasm efter 2-3 år? Något som jag undrade redan tidigare. Om det handlar om orgasm via penetrering så är det inte så konstigt. Men om personen ifråga inte har kunnat få orgasm genom onani eller med hjälp av oralsex eller att killen smeker henne förrän efter flera år, så skulle jag faktiskt bli rätt förvånad.
Baserat på det lilla jag vet nu, så kan denna anonyma och okända person knappast bekräfta Babianens ståndpunkt. Jag är alltså fortfarande rätt skeptisk till Babianen, och teorin att kvinnor inte alls blir attraherade av män eller vill ha sex med män.
Kul att alla nej-sägare ska komma med bevis när du slipper undan på den fronten själv
Sedan är det så att vad en person (eller flera) säger betyder inte nödvändigvis att det är ett bevis, något som styrker ett påstående. Så vad du, Babianen eller eventuella personer som skickar pm säger behöver alltså inte vara bevis som styrker något. Och bara för att vissa kvinnor inte tänder på män, och ogillar allt som har med sex att göra så betyder det inte att det är likadant för all världens kvinnor. En skara människor är knappast representiva för alla kvinnor som finns i hela världen (eller ens i Sverige, om vi ska hålla oss inom landets gränser).