Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Det var inte mycket som var rätt där när det gäller mig. Mannen jag har sex med är inte akademiker, och jag hade sex med honom även under en period när han var arbetslös. Dessutom tjänar jag mer än honom.
Men självklart har jag inte sex utan att få något utbyte av det! Det jag får för att ha sex med min man är njutning. Anledningen till att han får sex när han vill är att han vet hur man tänder och tillfredsställer en kvinna. Den "betalning" vi får för sex är ömsesidig njutning.
Problemet som vissa män har är att de tror att sex är en rättighet, och att det är kvinnors skyldighet att erbjuda sex. En bortskämd "men JAG vill ju så då borde du ställa upp" mentalitet är rejält avtändande.
Formeln för att få sex gång på gång på gång är enkel. Man tänder den person man vill ha, och ser till att sexet blir så bra och njutningen så stor att personen vill uppleva det om och om igen... Om man inte klarar att få kvinnan att vilja ha sex för njutningens skull, då får man ju av förklarliga skäl klara sig utan ligg eller betala för sexet.
Dina bortförklaringar har ingen verklighetsförankring och det märks att du är egoistisk om du tror att vi pratar om dig. Jag tror dock att du ljuger. Du utger dig för att vara kvinna när du egentligen är sjuk i huvudet.
Du begriper inte att kvinnor använder sex för att mjölka ut så mycket som möjligt av mannen. Om de kan sälja fittan till ett högre pris, det vill säga sälja sig till någon som är mångmiljonär med ett mycket välbetalt jobb så gör de det. Du rationaliserar det med irrelevanta argument som att du tänder på honom eller att hand är snygg, har fin personlighet eller något annat nonsens när det handlar om ren och skär försörjning.
Det finns inga kvinnor som inte har sex av ren njutning, absolut inga. Alla kvinnor får betalt på något sätt. Det kan vara att få bo med en ingenjör som tjänar ordentlgt med pengar och har ett fint hem och att hon i utbyte ger sex till honom.
Om kvinnor var intresserade av sex skulle fler män få ligga, men eftersom kvinnor utgör en enda flaslhals så är förklaringen att de helt enkelt inte vill ha sex. De är så pass egoistiska att de inte kan tänka sig att ha sex gratis för njutningens skull, ha likvärdiga eller bättre jobb än killen, tjäna mer än honom och fortfarande tända på honom. Det finns inte.
Män kräver bara en snygg kvinna, men kvinnor kräver att mannen ska ha ett bra jobb. Varför då? Ska man bara knulla så är väl jobb helt ointressant. Så är det för 95 % av kvinnorna.
Sen ska du fråga dig varför kvinnor inte vill legalisera horhus. Förklaringen är att deras maktmedel, det vill säga fittan inflateras då killar lätt kan tillfredsställa sig på annat håll och det kommer resultera i att kvinnor blir tvungna att jobba och göra sig attraktiva, ta kontakt med killar för sex och göra sig konkurrenskraftiga mot andra kvinnor. För kvinnor är den tanken omöjlig eftersom de under många år fått allt serverat. Nu finns ingen konkurrens och därför kan kvinnor ha vilka krav de vill. Marknaden är riggad och ni kommer med alla lögner ni kan för att erhålla er höga maktposition som ni faktiskt inte förtjänar men ni upprätthåller det med fusk och statligt tvång.
Och så alla "fantastiska äktenskap" som går i kras tack vare kvinnan. Kolla alla par som gifter sig, där gifter sig kvinnan alltid uppåt. Kvinnan är aldrig jurist och mannen receptionist, det finns inte ett enda sånt fall. Så pass egoistiska är er natur och detta skriver du om som att du vill åt hans njutning. Det är ren lögn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Men hur ska ni ha det? Gillar tjejer och kvinnor sex, så är de slampor. Har de legat med fler än ...*valfri mkt låg siffra* personer när de är 25 år, så är de horor och går ju inte att ens tänka sig ett liv med utan att skapa ångest hos er sköra Fb-pojkar.
Sedan klagar du på att tjejer och kvinnor inte gillar sex ....
Stackars dig, du har det inte lätt.
Ja, stackars mig.... Sitt och tyck synd om mig, du är bara verklighetsfrånvänd och omoralisk i ditt invalida sätt att argumentera. Jag ser att du gått banans och citerat mig i flertal trådar. Jag har uppenbarligen träffat en öm punkt...
En del kvinnor ligger runt men de flesta är invalida och kan lika gärna sitta i rullstol. De är inte sexuellt dugliga men trots det får de massa förslag som de envist och arrogant ignorerar. Alla kvinnor kan få ligga när de vill om de bara tar kontakt men ingen tar kontakt för att de inte gillar sex.