Jag trotsar min egen regel och svarar dig. Det är absolut sista gången så när du snart skriver "
1) Blablabla 2) Jag är dum i huvudet och har en länk 3) Jag kan bara argumentera om jag punktar upp vad jag skriver" så kommer jag inte att svara. Du är för korkad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Hej fulgubbe,
Jag är kvinna, dumjävel. Det är däremot inte du. Kommer du ihåg detta inlägg som du skrev för ett tag sedan:
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Om man hade TV3 brukade det byta över till softcore porr runt 11 på kvällen. Det var vad jag brukade runka till.
Du är inte kvinna. Vi riktiga kvinnor runkar inte. Jag har en ganska tydlig bild av vilken typ av man du är och vad du tänder på.
Citat:
1) här är vetenskapliga bevis för att kvinnor inte penetrerar sig själva eller andra kvinnor,
Det står ingenting om att det inte är skönt, bara att det skönaste vid onani eller samkönat sex är klitorisstimulans. Kom med något nytt liksom. Det allra skönaste är dock klitorisstimulans under samlag med en man enligt mig, men
alla kvinnor är olika.
Citat:
2) så om det var skönt med vaginal penetration då skulle kvinnor penetrera sig själva vilket ni kan se att de inte gör.
Det står till och med i din citerade text att de gör det
Hejdå.