Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-15, 17:48
  #6001
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag tror vi diskuterar de kondensstrimmor vi ser på himlen.

Vissa tror att dessa är chemtrails och beroende på vem du frågar har strimmorna olika syften. En del tror de finns för att höja temperaturen medan andra tror det är för att sänka temperaturen. Andra tror att det är gift vars syfte är att döda människor och vissa tror att det handlar om aliens som skickar ut nanorobotar för att kolonisera oss.

Personligen är jag övertygad om att det är vatten vi ser.

Konstigt då att "vattnet" i exempelvis Shashta County i Kalifornien har uppmätts (massor av prover har gjorts) ha tusentals högre koncentration av aluminium än det tillåtna gränsvärdet...
Citera
2015-09-15, 18:39
  #6002
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Konstigt då att "vattnet" i exempelvis Shashta County i Kalifornien har uppmätts (massor av prover har gjorts) ha tusentals högre koncentration av aluminium än det tillåtna gränsvärdet...

Vilket har beskrivts tidigare att det inte ger stöd för några kemikaliesprayande av flygplan. Men när man totalt ignorerar allt annat i fakta väg än ett påhittat fenom, ja då kan man man ju "bevisa" vad skit som helst.

Och vi noterar ytteligare än en gång att du undviker att svara på frågorna som ställts tidigare!
Citera
2015-09-15, 19:16
  #6003
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Konstigt då att "vattnet" i exempelvis Shashta County i Kalifornien har uppmätts (massor av prover har gjorts) ha tusentals högre koncentration av aluminium än det tillåtna gränsvärdet...

Även du borde förstå att allt vatten inte är lika, vatten kan vara mer eller mindre kontaminerat av sin omgivning. Det är viss skillnad att mäta vatten i moln och i dike. Jag är ganska övertygad att du t.ex hittar mer lera i diket än molnet.

I sammanhanget är det viktigt att komma ihåg att aluminium förekommer naturligt i mark och sjö och det är det tredje vanligaste ämnet i jordskorpan. Om du till exempel fyller en skottkärra med 100 kg jord så innehåller skottkärran i genomsnitt 7kg aluminium.

Det är med andra fullt naturligt att det finns aluminium i ett vattenprov - och detta oavsett om det flugit ett flygplan ovanför eller inte.
Citera
2015-09-15, 19:23
  #6004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Konstigt då att "vattnet" i exempelvis Shashta County i Kalifornien har uppmätts (massor av prover har gjorts) ha tusentals högre koncentration av aluminium än det tillåtna gränsvärdet...
Du menar massor med prover sen 1900-talets början - alla utan någon förändring under ett sekel?
Citera
2015-09-15, 21:17
  #6005
Medlem
fittPlusPluss avatar
de kan tydligen stänga av och på dessa chemtrails, märkte häromdan hur det plötsligt overgick från contrail till chemtrail och sedan tillbaka,verkar som de skippar landet och endast sprutar över tätbefolkade städer

de somförnekar att chemtrails icke existerar är antigen blinda eller så är de anställda disinfo spridare
Citera
2015-09-15, 21:40
  #6006
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
de kan tydligen stänga av och på dessa chemtrails, märkte häromdan hur det plötsligt overgick från contrail till chemtrail och sedan tillbaka,verkar som de skippar landet och endast sprutar över tätbefolkade städer

de somförnekar att chemtrails icke existerar är antigen blinda eller så är de anställda disinfo spridare

Oj! Är det månne DoÅ:s pojkvän som talar?
Citera
2015-09-15, 22:01
  #6007
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
de kan tydligen stänga av och på dessa chemtrails, märkte häromdan hur det plötsligt overgick från contrail till chemtrail och sedan tillbaka,verkar som de skippar landet och endast sprutar över tätbefolkade städer

de somförnekar att chemtrails icke existerar är antigen blinda eller så är de anställda disinfo spridare

Det där har vi behandlat hur många gånger som helst tråden. Det handlar om att fuktighet och temperatur varierar. Det är inte konstigare än att du ibland kan känna att det kommer en varm (eller kall) vindpust.


Jag tillhör dem som är övertygad om det inte existerar en storskalig konspiration som visar sig genom att det åker omkring en massa plan och "sprayar" en massa gifter. Och jag antar att du därmed anser att jag är en "förnekare". Men jag undrar om du anser att jag är blind eller om jag är en anställd "desinfospridare"? Och om jag nu är anställd så undrar jag vem du tror som anställt mig? Är det NATO, CIA eller kanske Illuminati? Tror du jag har timlön eller månadslös? Kollektivavtal? Betald semester?

Jag vill gärna att du svarar på ovan för det kan ge oss en inblick i exakt hur förvirrad du är.
Citera
2015-09-15, 22:14
  #6008
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
de kan tydligen stänga av och på dessa chemtrails, märkte häromdan hur det plötsligt overgick från contrail till chemtrail och sedan tillbaka,verkar som de skippar landet och endast sprutar över tätbefolkade städer

de somförnekar att chemtrails icke existerar är antigen blinda eller så är de anställda disinfo spridare

Nej vi har skaffat oss kunskap istället för att ha onanifest till korkade youtube klipp i pårökt tillstånd.

Som påpekats så har det tagits upp och förklarats tidigare i tråden, vilket tydligen var för svårt för dig att kolla upp!
Citera
2015-09-16, 01:27
  #6009
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det där har vi behandlat hur många gånger som helst tråden. Det handlar om att fuktighet och temperatur varierar. Det är inte konstigare än att du ibland kan känna att det kommer en varm (eller kall) vindpust.


Jag tillhör dem som är övertygad om det inte existerar en storskalig konspiration som visar sig genom att det åker omkring en massa plan och "sprayar" en massa gifter. Och jag antar att du därmed anser att jag är en "förnekare". Men jag undrar om du anser att jag är blind eller om jag är en anställd "desinfospridare"? Och om jag nu är anställd så undrar jag vem du tror som anställt mig? Är det NATO, CIA eller kanske Illuminati? Tror du jag har timlön eller månadslös? Kollektivavtal? Betald semester?

Jag vill gärna att du svarar på ovan för det kan ge oss en inblick i exakt hur förvirrad du är.

Nej, chemtrails sprider sig med tiden över mycket stora delar och bli tillslut som en dimma i himmelen medans contrails förvinner inom loppet av några minuter, chemtrail partiklar blir till nanofibrer i kroppen och har någon koppling till gwentowers (Ground Wave Network) vissa människors kroppar tål inte dessa fibrer och där yttrar det sig som morgellons sjukdom. vad syftet är vet jag inte men jag tror själv att man vill ha kontrollera människor m.h.a teknologi då media propaganda inte längre fungerar som det en gång gjorde.

I David Ickes book står det att det är den hemliga eliten som samarbetar med Reptillians och gråa aliens för totalt kontroll över mänskligheten.
Citera
2015-09-16, 08:13
  #6010
Medlem
minhembiogubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
de kan tydligen stänga av och på dessa chemtrails, märkte häromdan hur det plötsligt overgick från contrail till chemtrail och sedan tillbaka,verkar som de skippar landet och endast sprutar över tätbefolkade städer

de somförnekar att chemtrails icke existerar är antigen blinda eller så är de anställda disinfo spridare

Så piloterna och flygplansteknikerna är inblandade i det här?
Har ett par bekanta som är tekniker, ska fråga dom nästa gång, får se om man ser deras ödleögon få panik
Citera
2015-09-16, 10:06
  #6011
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
de kan tydligen stänga av och på dessa chemtrails, märkte häromdan hur det plötsligt overgick från contrail till chemtrail och sedan tillbaka,verkar som de skippar landet och endast sprutar över tätbefolkade städer

de somförnekar att chemtrails icke existerar är antigen blinda eller så är de anställda disinfo spridare (

Helt korrekt uppfattat!

Det finns massor av utmärkta filmbevis och bildbevis på det på nätet!

Och visst ligger det till på det sättet att man siktar in sig på tättbefolkade områden, varför annars så ofta slå av chemtrailsen när man kommer ut på landet?

Man vill ju inte slösa på chemet...

Detta är bortom allt rimligt tvivel. Här bjuder jag dig på två av de mest uppenbara fallen av detta på och av-trailandet:

https://www.youtube.com/watch?v=bSSWnXQsgOU
https://www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI




DETTA ÄR ÄNNU EN SPIK I KISTAN FÖR KONDENSTROLLEN....

FÖR VARFÖR SKULLE PLAN PLÖTSLIGT SLUTA KONDENSERA NÄR DE KOMMER UTANFÖR TÄTORTERNA?
__________________
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-09-16 kl. 10:20.
Citera
2015-09-16, 10:14
  #6012
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
Nej, chemtrails sprider sig med tiden över mycket stora delar och bli tillslut som en dimma i himmelen medans contrails förvinner inom loppet av några minuter, chemtrail partiklar blir till nanofibrer i kroppen och har någon koppling till gwentowers (Ground Wave Network) vissa människors kroppar tål inte dessa fibrer och där yttrar det sig som morgellons sjukdom. vad syftet är vet jag inte men jag tror själv att man vill ha kontrollera människor m.h.a teknologi då media propaganda inte längre fungerar som det en gång gjorde.

I David Ickes book står det att det är den hemliga eliten som samarbetar med Reptillians och gråa aliens för totalt kontroll över mänskligheten.

Intressant att du tar upp just Morgellons sjukdom (nanofibrer i kroppen), för den har ökat dramatiskt i och med chemtrailandet. Innan chemtrailandet började komma igång systematiskt i mitten av 90-talet, så var Morgellons sjukdom totalt okänd.

En mycket otäck och svårbehandlad åkomma för övrigt...

Hur förklarar förnekarna Morgellons sjukdom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback