2016-02-15, 11:38
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chemtrails innehåller barium, aluminium, vacciner och nanorobotar.. så det är en kemisk blandning av massa dödliga ämnen. Så det är inte marinad..
MEN insekterna äter socker, salt och fett.. så därför är tillåmed salladen fylld med socker, på snabbmatsresturangerna.. för insekterna vill gäna att människor gör sig själva tjocka med lite salt, socker och fett.. därför har snabbmatsresturanger öppet oftare än livsmedelsaffärer..
så att människorna smakar gott sen när dom ska dyka i magen på en stor insekt.
Så jag skulle säga att marinaden är allt kött, salt och socker som den mänskliga bodskapen gör sig tjocka på.

Ganska uppenbart att chemtrails, uppenbarelseboken, NASA, regaringarna, media och en gubbe som gör youtubevideos.. bevisar att chemtrailsförnekarna kommer bli uppätna av dom som sprayar chemtrails.

Det finns så extremt mycket bevis för alla dom som vet att allt bevisar och motbevisar nånting.

För alla troende ateister och religiösa människor så är det svårare, eftersom dom inte vet vad bevis är än.

Menar du att FOX News och CNN skulle smutskasta en gubbe som sitter i en källare och ljuger om chemtrails och utomjordingar som enligt honom arbetar med media och regeringarna som terraformar hela Jorden till en kall ökenplanet?

Vad säger de fysiska bevisen tycker du?
Att Fox News och CNN verkligen har hittat en sektledare som sitter och ljuger om chemtrails i en källare?

Jag blir mer och mer positivt inställd till chemtrails, om de hade funnits. Inte nog med att de bromsar den globala uppvärmningen, de vaccinerar också de besprutade områdena! Vilken grej!

Kan du specificera vilka vacciner det rör sig om? Hur verkar de när de distribueras genom luftvägarna istället för via injektion?
Citera
2016-02-15, 12:01
Medlem
Citat:
Chemtrails innehåller barium, aluminium, vacciner och nanorobotar.
Var står det nånstans?

Är det inte enklare att du beskriver den kemiska processen när man blandar C12H26 med syre? En liten molberäkning?

Nä, varför skulle du svara på det och inte fortsätta att svamla om annat?
Citera
2016-02-15, 14:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekfarfar
Jag blir mer och mer positivt inställd till chemtrails, om de hade funnits. Inte nog med att de bromsar den globala uppvärmningen, de vaccinerar också de besprutade områdena! Vilken grej!

Kan du specificera vilka vacciner det rör sig om? Hur verkar de när de distribueras genom luftvägarna istället för via injektion?

Nu är det något speciellt vaccin som ska döda folks själar, i chemtrailsen.
Klart vägen till immunitet mot sjukdommar är genom att bli vaccinerad av människor som tjänar pengar på sjuka människor, eller hur då?

Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Var står det nånstans?

Det är NASA eller nå politiker i public hearings, som erkännt att dom ska spraya aluminium och massa andra metaller för att reflektera bort solstrålar.
Att det finns radioaktivt barium och massa andra dödliga gifter är nånting som vanliga människor fått fram genom att samla in chemtrails i öppna vattenburkar.. och sen skickat burkarna på labbtest.

Att chemtrails innehåller barium och nanorobotar är nånting som inte ens dom kan erkänna eftersom de medvetslösa människorna då skulle fattat att nån sprayar dödliga gifter över huvudet på dom..

att erkänna aluminium är en lite förmildad version av vad som händer, inte för att aluminium är oskadligt att andas in.. men barium är trots allt ett av de mest giftiga ämnena som finns.
Citera
2016-02-15, 15:43
Medlem
Citat:
Det är NASA eller nå politiker i public hearings, som erkännt att dom ska spraya aluminium och massa andra metaller för att reflektera bort solstrålar.
Var står det du påstår?
Citat:
Att det finns radioaktivt barium och massa andra dödliga gifter är nånting som vanliga människor fått fram genom att samla in chemtrails i öppna vattenburkar.. och sen skickat burkarna på labbtest.
När, var och hur samlades det in? Vilket labb?

Nä, jag räknar inte med att få svar den här gången heller, varken på dessa frågor eller på molberäkningen.
Citera
2016-02-15, 15:44
Medlem
KungPungPats avatar
Den här videon visar precis vad utomjordingarna som sprayar chemtrails har observerat innan dom började spraya chemtrails för 13 år sedan.. för den här videon beskriver vad mänskligheten gjort och vad de omedvetna människorna kommer fortsätta att göra tills dom står på en död planet : https://youtu.be/WfGMYdalClU

Varken gudar eller utomjordingar bryr sig om nå puckon som tar ett medvetet val att vara omedvetna som er chemtrailsförnekare.

Som sagt chemtrails bevisar bara ett 9 av 10 människor är helt omedvetna om att Jorden blivit förstörd av människor som hade viktigare saker att göra än att ha en hemplanet att leva på.

Utomjordingarna som sprayar chemtrails såg bara en nerdummad intelligent ras på en planet som förstörts av dom själva genom ignorans.. dom bestämmde sig för att ta över Jorden och spraya långa chemtrails för att terraforma Jorden till en mörk ökenplanet för insekter som andas typ metan eller nån annan gas än syre..

och visst fan hade utomjordingarna rätt.. dom sa nog att chemtrailsförnekarna fixar det här åt oss, vi behöver inte oroa oss för att dom märker nånting om vi sprayar chemtrails över hela planeten.. 90% av mänskligheten tror ju att tv-skärmar är enda sättet att "få in inblick" i vad som händer på Jorden.

Media och religioner.. framför tvn eller i kyrkan är vart de troende samlas för att förneka verkligheten med lite trobaserade fantasier som deras sektledarna predikar.. genom en skärm eller kyrka.. där folk lär sig "inblick i världen" (under chemtrails som dom missade att rapportera om).
Citera
2016-02-15, 15:55
Medlem
KungPungPat: Powerless1 ställde några frågor som du bör besvara. De bör vara lätt att besvara om det inte är så att du har ljugit ihop allting.
Citera
2016-02-16, 14:51
Medlem
Citat:
Alla ljuger om allt förutom dom anställda trälarna som läser repliker genom tv-skärmen.

Bevis finns inte i en himmel fylld av chemtrails, bevisen finns i tv-skärmen som inte sagt nånting om den chemtrailsfyllda himmlen.

Vilket återigen enbart är svammel och inte ett dugg svar på frågorna.

Det här är problemet med dig, du är tydligt övertygad om att du har rätt men du verkar ha noll förmåga att föra en diskussion. Du svarar inte på ens direkta ja- och nej-frågor utan allt man möts utav är en vägg av svammel och goja.

Det finns gott om personer i den här tråden som har god kunskap i vitt skilda områden ifrån flygteknik till kemi till meteorologi, det här kunde potentiellt vara en intressant diskussion. Men den enda här som verkar tro på chemtrails har ingen förmåga att faktiskt diskutera.

Jag har inte postat i den här tråden på länge och det lär dröja för jag har gett upp att ställa frågor eller försöka diskutera med personer som inte vill diskutera. Starta en blogg och svamla där istället, men det är meningslöst att ha ett diskussionsforum där en part överhuvudtaget inte är öppen för diskussion.

För att få någon mening som faktiskt är på topic, kungpungpat, hur blev det med den där molberäkningen?
Citera
2016-02-16, 15:45
Medlem
Citat:

Bevis finns inte i en himmel fylld av chemtrails, bevisen finns i tv-skärmen som inte sagt nånting om den chemtrailsfyllda himmlen.

Så "beviset" för chemtrails existens är alltså ett argument from ignorans?

Varför skall någon ta ett ofalsifierbart nonsens-påstående som "när de inte talar om chemtrails så innebär det att chemtrails finns", seriöst?

(Du kanske skulle uppdatera din förståelse för grundläggande logik?)

---------------------------------------------

Jag klistrar in min fråga igen, då jag anser den MÅSTE besvaras av er som menar att kondens inte ligger kvar mer än ett visst antal sekunder/minuter och därmed per automatik är "chemtrails":

Citat:
Många foliehattar verkar ju mena att kondens som ligger kvar längre än ett visst antal minuter (verkar variera), inte är kondens utan "chemtrails". Finns det någon förklaring på varför moln kan vara kvar lika länge som det ni kallar för "chemtrails"? Är moln också chemtrails, eller vad är skillnaden?
Citera
2016-02-16, 17:30
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaiston
Vilket återigen enbart är svammel och inte ett dugg svar på frågorna.

Det här är problemet med dig, du är tydligt övertygad om att du har rätt men du verkar ha noll förmåga att föra en diskussion. Du svarar inte på ens direkta ja- och nej-frågor utan allt man möts utav är en vägg av svammel och goja.

Det finns gott om personer i den här tråden som har god kunskap i vitt skilda områden ifrån flygteknik till kemi till meteorologi, det här kunde potentiellt vara en intressant diskussion. Men den enda här som verkar tro på chemtrails har ingen förmåga att faktiskt diskutera.

Jag har inte postat i den här tråden på länge och det lär dröja för jag har gett upp att ställa frågor eller försöka diskutera med personer som inte vill diskutera. Starta en blogg och svamla där istället, men det är meningslöst att ha ett diskussionsforum där en part överhuvudtaget inte är öppen för diskussion.

För att få någon mening som faktiskt är på topic, kungpungpat, hur blev det med den där molberäkningen?

Att säga att chemtrailsen uppe i skyn är contrails som bara beter sig som något metalldamm som sprayats ur flygplanet.. är total ignorans.
alla era teorier om att chemtrails inte händer motsägs av alla de fysiska bevisen som är alla dom sträcken som stannar kvar på himmlen tillskillnad från vad contrails gör.
Folk som tror på tv har en helt annan teori om vad bevis är.. för bevisen måste komma från media annars är inte ens en himmel fylld med chemtrails bevis för nånting annat än lite udda contrails.

Contrails händer endast vid flygplatser när flygplan stiger på en viss höjd..

chemtrails är när det ligger vita sträck kvar på himmlen trots att flygplanen inte syns längre.

Att skriva på Flashback att chemtrails är bevisat är ungefär som att gå in i en kyrka och säga att det inte sitter nån ond gubbe som heter gud uppe på molnen.. troende människor kan aldrig nånsin förstå att allt som är synligt bevisar och motbevisar saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Så "beviset" för chemtrails existens är alltså ett argument from ignorans?

Varför skall någon ta ett ofalsifierbart nonsens-påstående som "när de inte talar om chemtrails så innebär det att chemtrails finns", seriöst?

(Du kanske skulle uppdatera din förståelse för grundläggande logik?)

---------------------------------------------

Jag klistrar in min fråga igen, då jag anser den MÅSTE besvaras av er som menar att kondens inte ligger kvar mer än ett visst antal sekunder/minuter och därmed per automatik är "chemtrails":

Att hela youtube är fyllt av videos som visar chemtrails över svenska städer, som enligt de fysiska bevisen inte är contrails.. när så många människor filmar detta och vill veta vad deras andningsluft besprutas med.. så är det väl anmärkningsvärt att media inte sagt ett ljud om detta?

Som sagt allt bevisar och motbevisar saker.. även eran ignorans när det gäller chemtrails och media.

Ni båda har för länge sen bevisat att ni inte bryr er om de fysiska bevisen som finns för chemtrails, ni väljer att tro att det är contrails, och om någon har andra åsikter baserat i de fysiska bevis som finns, så drar ni upp nån vilsen forskare som tror att han kan lura troende människor att tro att chemtrails är contrails..
vilket han såklart lyckades med hahah.

Men för sånna som måste se fysiska bevis innan dom kan tro på nån clown som säger att contrail kan se ut som chemtrails.. blir det svårare att greppa dessa "vetenskapsmän" som konstigt nog inte vill att folk ska tänka själva, dom vill bara att man ska tro på deras teori, låta dom tänka för alla som inte orkar tänka längre.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-02-16 kl. 17:50.
Citera
2016-02-16, 19:04
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Att säga att chemtrailsen uppe i skyn är contrails som bara beter sig som något metalldamm som sprayats ur flygplanet.. är total ignorans.
alla era teorier om att chemtrails inte händer motsägs av alla de fysiska bevisen som är alla dom sträcken som stannar kvar på himmlen tillskillnad från vad contrails gör.
Folk som tror på tv har en helt annan teori om vad bevis är.. för bevisen måste komma från media annars är inte ens en himmel fylld med chemtrails bevis för nånting annat än lite udda contrails.
För femtielfte gången... Vilka jävla fysiska bevis? Och vem eller vilka är det som "tror på TV" enligt dig?
Citat:

chemtrails är när det ligger vita sträck kvar på himmlen trots att flygplanen inte syns längre.
Det här är ju en oerhört luddig definition måste jag säga. Kan du utveckla lite mer?
Citat:
Att skriva på Flashback att chemtrails är bevisat är ungefär som att gå in i en kyrka och säga att det inte sitter nån ond gubbe som heter gud uppe på molnen.. troende människor kan aldrig nånsin förstå att allt som är synligt bevisar och motbevisar saker.
Det är inte alls jämförbart. Jag mfl sitter här och ber dig lägga fram varför du tror på chemtrails men du vägrar. Om jag går och pratar med en präst så kommer denne att berätta om möten med Gud och hur det finns profetior grundade på berättelser osv. Du kommer inte ens med något sådant.

Citat:
Att hela youtube är fyllt av videos som visar chemtrails över svenska städer, som enligt de fysiska bevisen inte är contrails.. när så många människor filmar detta och vill veta vad deras andningsluft besprutas med.. så är det väl anmärkningsvärt att media inte sagt ett ljud om detta?
Som sagt allt bevisar och motbevisar saker.. även eran ignorans när det gäller chemtrails och media.
Vilka fysiska bevis? Jag noterar att du är fullt övertygad om att när det gynnar din sak så skulle media ha rätt. Annars är alla som tittar på TV idioter och ignoranta.

Citat:
Ni båda har för länge sen bevisat att ni inte bryr er om de fysiska bevisen som finns för chemtrails, ni väljer att tro att det är contrails, och om någon har andra åsikter baserat i de fysiska bevis som finns, så drar ni upp nån vilsen forskare som tror att han kan lura troende människor att tro att chemtrails är contrails..
Vilka fysiska bevis? Åsikter är inte bevis i en vetenskaplig diskussion där någon påstår sig veta till 100% vad något innehåller. Förstår du det?
Citat:
Men för sånna som måste se fysiska bevis innan dom kan tro på nån clown som säger att contrail kan se ut som chemtrails.. blir det svårare att greppa dessa "vetenskapsmän" som konstigt nog inte vill att folk ska tänka själva, dom vill bara att man ska tro på deras teori, låta dom tänka för alla som inte orkar tänka längre.
Men vänta nu... Du har ju fysiska bevis? Eller hur var det med det?

Jag orkar tänka. Ge mig något att tänka på.
Citera
2016-02-16, 19:35
Medlem
Citat:

Jag testar igen, kan du svara på nedanstående frågor;

Nu får du svara på frågor som ställs och inte fortsätta att upprepa samma mantra igen och igen.

Jordens befolkning var strax över 7 Miljader 2013, låt oss hålla oss till den siffran.

Enligt dig kommer 90% att ätas upp av 2 m stora insekter. 1 Miljard är det samma som 1000 miljoner så 90% av 7 000 miljoner är 6,3 Miljader som ska ätas upp. Om vi för saken skull räknar lågt så ligger genomsnittet per person på 50-60 Kg. (låt oss säga 55 Kg)

Du menar alltså att det kommer hit insekter på två meter och äter upp 6,3 Miljader 55 Kg tunga troenden Det blir 346 500 000 000 Kg som de ska äta upp , förklara hur det går till.

Men det som jag är mest intresserade av är de 10% som fattat läget och inte blir uppätna, om vi håller oss till 2013 befolkning så finns de 0,7 Miljader som kommer att överleva för de tror på chemtrail och äter någon diet och tittar inte på tv och allt du har räknat upp.

Men var är alla dessa 0,7 Miljader de borde vara ett av de största samling människor med ett gemensamt mål och en hemlighet som bara de vet.

Du verkar tämligen ensam så min fråga är var är/gör de resterande 0,7 Miljader överlevarna.

Nu har du fått två frågor.

1. Hur ska insekterna kunna äta upp alla människor.
2, Var är alla andra 0,7 miljader överlevare, varför är du så ensam i diskussionen.

Svara på m1 & 2 och inga predikningar,tack
Citera
2016-02-16, 21:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
För femtielfte gången... Vilka jävla fysiska bevis? Och vem eller vilka är det som "tror på TV" enligt dig?

Det här är ju en oerhört luddig definition måste jag säga. Kan du utveckla lite mer?

Det är inte alls jämförbart. Jag mfl sitter här och ber dig lägga fram varför du tror på chemtrails men du vägrar. Om jag går och pratar med en präst så kommer denne att berätta om möten med Gud och hur det finns profetior grundade på berättelser osv. Du kommer inte ens med något sådant.

Vilka fysiska bevis? Jag noterar att du är fullt övertygad om att när det gynnar din sak så skulle media ha rätt. Annars är alla som tittar på TV idioter och ignoranta.

Vilka fysiska bevis? Åsikter är inte bevis i en vetenskaplig diskussion där någon påstår sig veta till 100% vad något innehåller. Förstår du det?

Men vänta nu... Du har ju fysiska bevis? Eller hur var det med det?

Jag orkar tänka. Ge mig något att tänka på.

Jag har ingen tro tyvär, men du är fri att tro på att jag tror.
Det enda jag behöver för att se bevis för chemtrails är att flygplanen sprayar sträck som inte beter sig som contrails.. det är lixom fysiskt bevisat för mig då att flygplanen sprayar nånting som inte liknar contrails alls.
Sen kommer jag söka svaren på vad flygplanen sprayar..
detta gjorde jag för att media inte berättat om att flygplanen sprayar nånting som inte ser ut eller beter sig som contrails gör.
Jag ignorerar alla troende idioter som har teorier om att chemtrails är contrails.. för jag har inte förmågan att tro på massa dynga som vanligt folk väljer att tro på.
i grund och botten så är det min kunskap över vad ett contrails är , som gör att jag vet att chemtrails inte är contrails.. sen spelar det ingen roll om nån vetenskapsnisse i en tv-ruta försöker övertala mig om at tro på dennes teori om att chemtrails är contrails.
Jag frågar mig själv vad jag tycker om chemtrails, de flesta andra svenskar som är troende, frågar ingen men dom tror att media skulle pratat om det om det var sannt att chemtrailsen är chemtrails.
Därför tror dom att dom vet att chemtrails egentligen är konstiga contrails som ingen sett innan 13 år sedan då himmlen blev fylld av konstiga "contrails".

Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Jag testar igen, kan du svara på nedanstående frågor;

Nu får du svara på frågor som ställs och inte fortsätta att upprepa samma mantra igen och igen.

Jordens befolkning var strax över 7 Miljader 2013, låt oss hålla oss till den siffran.

Enligt dig kommer 90% att ätas upp av 2 m stora insekter. 1 Miljard är det samma som 1000 miljoner så 90% av 7 000 miljoner är 6,3 Miljader som ska ätas upp. Om vi för saken skull räknar lågt så ligger genomsnittet per person på 50-60 Kg. (låt oss säga 55 Kg)

Du menar alltså att det kommer hit insekter på två meter och äter upp 6,3 Miljader 55 Kg tunga troenden Det blir 346 500 000 000 Kg som de ska äta upp , förklara hur det går till.

Men det som jag är mest intresserade av är de 10% som fattat läget och inte blir uppätna, om vi håller oss till 2013 befolkning så finns de 0,7 Miljader som kommer att överleva för de tror på chemtrail och äter någon diet och tittar inte på tv och allt du har räknat upp.

Men var är alla dessa 0,7 Miljader de borde vara ett av de största samling människor med ett gemensamt mål och en hemlighet som bara de vet.

Du verkar tämligen ensam så min fråga är var är/gör de resterande 0,7 Miljader överlevarna.

Nu har du fått två frågor.

1. Hur ska insekterna kunna äta upp alla människor.
2, Var är alla andra 0,7 miljader överlevare, varför är du så ensam i diskussionen.

Svara på m1 & 2 och inga predikningar,tack

Insekterna är väldigt många i jämförelse med mänsklighetens futtiga miljarder. det är därför dom bestämmde sig för att spraya chemtrails , hålla snabbmatresturangerna öppna och terraforma hela planeten medans bodskapen gör sig tjocka och välsmakande.

Vi bor i sektlandet där kyrkor och Sverige AB tjänar pengar på trälar som lärt sig sen barnsben att dom ska mobba och frysa ut alla människor som inte passar in i gruppen för att dom är sig själva.. för dom som ä annorlunda är trots allt en cancersvulst på den svenska samhällskroppen, och dom måste frysas ut.
Det är lixom lärare som mobbar barnen som inte följer reglerna i skolan.. och när lärare gör det så har dom lärt alla de duktiga trälarna hur man ska mobba och skratta åt alla som är annorlunda eller ha utstickande åsikter som inte passa in i den svenska samhällskroppen..

ni chemtrailsförnekare är just dom där duktiga trälarna, som lärt er i skolan och genom media att ni ska skratta och försöka mobba alla som pratar om konspirations"teorier", utomjordingar och om dom inte vill jobba för den svenska samhällskroppen med trälarna som hittat meningen med livet framför en tv-skärm och på arbetsplatsen.

Och som jag redan skrivit, det finns inga bevis för chemtrails för er som tror att dom är contrails.. att chemtrails inte ser ut eller beter sig som cntrails är nånting som ni bara kan välja att inte tro på, och sen ignorera alla fysiska bevis som finns.. och fortsätta ställa lite frågor som baseras i samma mobbningsmetod som läraren lärde er när en leve gjorde fel i skolan och fick lov att bli bestraffad av läraren genom lite förudmjukning inför klasskompisarna.

Det är inte ens möjligt att prata logik med människor som chemtrailsförnekare, som är så totalt hjärntvättade att dom ska försöka mobba människor genom inlägg på flashback , bara för att dom människorna försöker skriva om den enda sanningen som kunde fått dom att se sanningen.

Som sagt, fysiska bevis är när sträcken över hela himmlen ligger kvar på himmlen.. medans contrails är när ett flygplan stiger vid en flygplats och ett litet sträck som dunstar på 30 sekunder bildas efter planet.. det är ett contrails.

Chemtrails är när hela himmlen fylls med nånting som sprids med vinden och ser ut som avlånga moln efter ett tag.

Ingen av er chemtrailsförnekare kan se fysiska bevis eftersom ni inte förstår att allt som är synligt bevisar eller motbevisar saker.. därför är det tusentals videos på youtube som bevisar att ett brott som heter chemtrails händer ovanför huvudet på oss alla..

men med tanke på hur ni chemtrailsförnekare förnekar att det händer så är det inte ens ett brott att spraya gifter och utrota 90% av befolkningen.. för det är trots allt samma människor som de troende följer som är dom som sprayar chemtrails, arbetar med utomjordingar och terraformar hela planeten.

Men det är ju även dom som lärt er vilka människor ni ska mobba om ni är duktiga trälar.

Chemtrailsvetare blir mobbade tillåmed i kommentarer på Flashback..

därför skriver inte folk om chemtrails i Sverige, eftersom dom undviker bara mobbingen som ni står för, och jag förstår dom.

Jag bryr mig dock så lite om vad trälarna tycker om mig, så jag tar mobbingen med glädje.

Men visst skriver chemtrailsvetarna mail till mig privat istället och tackar mig för att jag orkar fäktas med alla verklighetsförneknde troll på flashback.

Men förvänta dig inte åsikter i ett land där alla blivit lärda sen barnsben att dom blir mobbade om dom inte passar in bland de andra trälarna som bryr sig om den svenska samhällskroppen som aldrig hört talas om chemtrails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in