2016-02-13, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag orkade inte mer giftiga kommentarer. Jag är bara en människa.

Baby.. <3

Du kommer träffa någon!
Citera
2016-02-13, 01:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Hädanefter vill jag återgå till min trådstart. Hur är det att dejta ni som har barn? Eller ni som är över 30 och är ute på marknaden efter ett långt förhållande?
Dela med er, så ska jag försöka göra detsamma.
Citera
2016-02-13, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iwinyouloose
Du ska inte säga något, du verkar ju knappast vara bättre.

förlåt. Är du snygg och rik kanske du har en chans

Nej men antingen har tråden gått snett eller så får någon förklara för mig vad tråden handlar om just nu.

jag bar asa att ts verkligen inte borde ligga med patienter. om det sen stämmer vet väl inte jag
Citera
2016-02-13, 01:12
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Baby.. <3

Du kommer träffa någon!

Tack hun!
Citera
2016-02-13, 01:25
Medlem
DeNadas avatar
Citat:
Hädanefter vill jag återgå till min trådstart. Hur är det att dejta ni som har barn? Eller ni som är över 30 och är ute på marknaden efter ett långt förhållande?
Dela med er, så ska jag försöka göra detsamma.

Tycker det är rätt Ok, är en del över 30 och har barn på halvtid.
Problemet som jag ser det är tudelat, dels har man inte lika mycket tid och flexibilitet att dejta när man är förälder (vilket i och för sig ändrar sig när barnet/barnen bli äldre) och dels har det blivit svårare att hitta någon som är intressant så att säga.

Dock så är det förvånande lätt att få till en date om man nu skulle vilja det.
Citera
2016-02-13, 01:38
Citat:
Jag orkade inte mer giftiga kommentarer. Jag är bara en människa.

Det var inget fel på dina ben, tvärtom faktiskt...
För övrigt så har tråden spårat ur fullständigt nu.
Citera
2016-02-13, 02:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag är beredd på råd om dejting. Inte smutskastning från främlingar.

Mitt råd är att du ska strunta i nätdejtingen och istället gå ut på krogen, nätet är för det mesta bortkastad tid, krogen är mer direkt och ja det går att finna kärleken där.

Går du ut nåt överhuvudtaget?
Citera
2016-02-13, 08:00
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeNada
Tycker det är rätt Ok, är en del över 30 och har barn på halvtid.
Problemet som jag ser det är tudelat, dels har man inte lika mycket tid och flexibilitet att dejta när man är förälder (vilket i och för sig ändrar sig när barnet/barnen bli äldre) och dels har det blivit svårare att hitta någon som är intressant så att säga.

Dock så är det förvånande lätt att få till en date om man nu skulle vilja det.
Ja det är ju helt klart en annan sits, kommer från ett 10-årigt förhållande. Det finns ju fler aspekter att ta hänsyn till. Har också märkt att det inte är svårt att få till själva dejten.
Citera
2016-02-13, 08:04
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Mitt råd är att du ska strunta i nätdejtingen och istället gå ut på krogen, nätet är för det mesta bortkastad tid, krogen är mer direkt och ja det går att finna kärleken där.

Går du ut nåt överhuvudtaget?
Blir något enstaka aw. De flesta av mina vänner är i relationer så de brukar göra kväll tidigt. Utbudet i den här staden är inget vidare om man inte är student tyvärr. Flustret känns sådär. Har länge funderat på att gå en danskurs, men har fått för mig att det brukar vara majoritet kvinnor där. Att lära känna någon på det sättet verkar ioförsig rätt roligt😊
Citera
2016-02-13, 08:16
Medlem
Fagbosses avatar
Varför är vissa killar så jävla rädda för barn? Det är ju inte så att ni behöver börja betala för barnet och bli pappan i familjen efter första dejten liksom!
Citera
2016-02-13, 08:46
Medlem
jonesy.s avatar
Kvinnor med barn går bort på en millisekund. Bara tanken att hon har barn sen tidigare är avtändande.

Lite värdighet har man allt ändå och att sänka sig så lågt är inte min grej.
Citera
2016-02-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
Varför är vissa killar så jävla rädda för barn? Det är ju inte så att ni behöver börja betala för barnet och bli pappan i familjen efter första dejten liksom!

Ja det är rätt överdrivet. De flesta kvinnor jag träffat på senare år har både barn och barnbarn. De andra har inte varit så intressanta. Men visst kan vi ha olika åsikter om barnuppfostran- konstigt annars!
Senast redigerad av grabb1948 2016-02-13 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in