2016-02-12, 21:41
Medlem
Bronco68s avatar
Jag har ytterligare en "polares polare-anekdot". Samma vän som givit upphov till den här berättelsen: (FB) Vad är det sjukaste ni bevittnat i livet, unika människor och original? (/Mod) har också stått för den nedan.

Också den här gången var han ute på galej. Han träffade återigen en dam av stadig kaliber som visade starkt intresse av att få med honom hem. Fram på småtimmarna tog de en taxi ut till ghettot där hon bodde. Sedan satt de i köket och lyssnade på musik från en gammal transistorradio och drack rom och cola tills det blev läggdags. Min vän kunde knappt bärga sig då hennes uppsvullna rondör och kraftiga barm hade eggat upp honom hela kvällen.

I sängen blev det full fart från början. Efter ett tag visade det sig att bastanta damen gillade lite hårdare tag och hade en fallenhet för kinky sex. Hon tog helt plötsligt kommandot! Min kompis, som tycker att man i alla fall ska ha prövat allt minst en gång i livet, uppmanades att ställa sig som en SAAB. Döm av hans förvåning när han kände hur hon med obändig kraft plötsligt rammade in en överdimensionerad brummgurka i avgasröret på honom.

Han skrek som ett brunstigt sjölejon, spjärnade emot som ett rostigt gångjärn, tårarna flöt som ölen ur ett nyuppslaget ölfat. Men bastanta damen visade ingen nåd. Hon påminde om Kathy Bathes i filmen "Misery", berättade han för mig när jag hämtade upp honom nästa dag då han skulle till Göteborg för att fira nyår med sin flickvän.

När han gick mot bilen där jag väntade trodde jag först att det rörde sig om en fyrfaldig världsmästare i rodeo - av gångstilen att döma. När hans flickvän senare frågade vad han hade råkat ut för påstod han att han hade fått ett akut diarréanfall under en joggingrunda i skogen och hade torkat sig med brännässlor.

Han har vid senare tillfälle sammanfattat hela händelsen med följande visdomsord:

"Fan, ena stunden sitter man på puben med en Kilkennys i näven, bara för att nästa stund stå på alla fyra i ett white trash-ghetto med en dildo i röven".
Senast redigerad av Bronco68 2016-02-12 kl. 22:06.
Citera
2016-02-12, 21:56
Medlem
Realisten73s avatar
Så skön tråd. Bravo igen TS.

Efter att ha vart delaktig i tråden med 3 st historier, (sanna givetvis, vilket jag hoppas allas är) så är det dags för ännu en. Denna gången inom kategorin snusk, fylla och poliser.

Denna händelse utspelade sig år 2000 på Rhodos. Jag och 9 st grabbar till hade bokat den ultimata krökar/knulla/party resan. Redan på Landvetter började festen och höll på att sluta i katastrof. En av polarna blev så full så han fick rött kort för boarding. Han skulle alltså inte få kliva ombord planet med oss andra, utan skulle få stanna kvar i Sverige och nyktra till. Vi lyckades dock övertala vakthavande samt nån från personalen ombord planet att vi lovade dyrt och heligt att vi skulle ta hand om våran kompis och inte låta han säga ett ljud på hela resan ner till Rhodos. Det gick sådär.

Redan efter 20 minuter upp i luften började han gapa och skrika och ville ha mer sprit. En av flygvärdinnorna kom fram till oss och sa att om vi inte få tyst på honom direkt så kommer piloten att vända direkt hem till Sverige igen och att de kommer att blanda in polisen. Vi försökte verkligen få honom att lugna ner sig, men det gick inte så resan slutade med att vi fick vända tillbaka. De andra 280 passagerarna var lagom glada på oss och deras ansiktsuttryck var verkligen "om blickar kunde döda".

När vi landat nere på marken väntade polisen och omhändertog vår vän. Vi fick reda på att han kommer tas in och hållas till han nyktrar till, sen blir det ett kort förhör och sen kommer han släppas. Han kan dock vänta sig åtal och grova böter sade dom. Vi ordnade så hans biljett blev ombokad till nästkommande dag och sen så reste vi med samma plan som vände tillbaka till Rhodos. Historien tar dock inte slut här, sanningen är den att den knappt har börjat ännu. Det skulle ta mig veckor att skriva ner allt, men ska försöka göra en lång historia kort och få med dom smaskigaste detaljerna.

Samma dag som vi kom ner till Rhodos så packade vi upp när vi kom till hotellet, gick ner till poolen och knäckte första ölen. Vi satt och snackade om vilken jävla resa det blev, men att vi som tur var lyckades komma iväg. Alla hade lite dåligt samvete för att vi lämnade vår polare hemma i Sverige, men vi visste ju att han skulle ta planet nästkommande dag. Och dagen kom.

Vaknade på förmiddagen av att det knackade på vår lägenhetsdörr. Utanför står en fet svettig grek som frågar om vi känner en kille vid namn (vi kan kalla honom för Johan).
Vi svarade att det är vår polare (han som fick ta flyget dagen efter). Greken var upprörd för han trodde inte Johan tillhörde vårt sällskap. Det sista Johan sa till greken innan han smällde igen dörren i hans ansikte var "Malacka". Tydligen nåt väldigt fult skällsord på Grekiska.

Och nu var festen igång. Johan som är den vildaste av oss alla uppfann direkt en tävling som han döpte till discofinger or not? Tävlingen gick ut på att man skulle dra ner handen mellan benen på så många tjejer som möjligt under en och samma kväll. Efter det skulle man köra upp näven i varandras ansikte som bevis för att man vart innanför en trosa. Luktade det svett och mögel(disco fitta) så fick man 1 poäng, och luktade det normalt och fräscht fick man 3 poäng. Detta skulle vi köra hela veckan för att sista dagen räkna ihop resultat och se vem som vann.

Dag nummer 4 var olyckan framme igen, och det var givetvis Johan som var huvudpersonen. Under kvällen/natten hade bargatan förvandlats till en riktig köttmarknad. Svenskar överallt och inne på klubbarna var det lika packat som tunnelbanan på morgonen. Vi valde av nån anledning denna kvällen att dela på oss i gänget för att gå på olika ställen runt bargatan. Jag och 2 andra hamnade på nattklubben som delade samma namn som med glasbanken hemma i Sverige, Systembolaget. Det var ett riktigt bra drag och brudarna var kåtare än nånsin. Lyckades hångla upp 2 st svenskor mitt på dansgolvet och bägge mina händer fick dansa ner innanför deras små stringtrosor.

Jag tog ett rejält grepp om deras rumpor och samtidigt som vi hånglade vilt tryckte jag upp dom mot en pelare som stod längst in mot DJ båset. Där körde jag in 2 fingrar från varje i hand i var och en av dom och pullade bägge två medans våra tungor körde virvelvinden. Salongsberusad och lagom mallig för att man raggat upp 2 st brudar drog vi oss sakta ut från Systembolaget och var på väg till lägenhetshotellet för att fortsätta leva ut våra lustar.

Precis när vi kommit ut utanför klubben så kommer den grekiska polisen gåendes på bargatan släpandes på en kille. Killen skriker och grekerna gapar tillbaka och slår honom över ryggen.
Det är Johan. Jag släpper mina damer och springer ikapp polisen och frågar vad fan det är frågan om. Poliserna vägrar svara utan bara skriker en massa på grekiska. Jag lyckas hitta några av mina andra vänner som befinner sig vid en närliggande krog som serverar blåbärsshots. Jag berättar vad jag sett och dom hänger med mig ut. Längre bort vid parkeringen så möts vi av en fruktansvärd syn. Där står poliserna som nu har handfängslat Johan och slår och sparkar på honom. En av poliserna använder sin batong eller liknande föremål och slår Johan på knäskålarna med. Den andre polisen står och matar slag i ansiktet gång efter gång. Den som är störts och starkast i vårt kompisgäng springer först, med oss hack i häl fram till poliserna och han vrider loss den ena polisen och kastar undan honom. Den andra polisen slutar slå med batongen direkt och börjar backa när han ser att vi är många fler än dom. Ännu en gång frågar jag vad fan det är frågan om och får då till svar att Johan är en dålig människa. Men kan ni tala om vad fan det är han har gjort skriker vi alla.
Det kommer sedan fram efter mycket om och men att Johan vart och kladdat på fel tjej. Inne på en nattklubb längre bort där det mest är den inhemska befolkningen som går, där har Johan vart och pillat. Kvinnan han körde ner handen på hade börjat skrika och vakterna hade sugit tag i honom direkt och hållt honom till polisen kom.

Här nånstans förstår vi vad konsekvenserna kan bli om kvinnan väljer att anmäla. Dock så satt vi på trumfkortet då 2 st av oss lyckats filma sekvenser av polismisshandeln mot Johan. Vi frågar om kvinnan anmält och det har hon. Vi berättar då att polisen ska lägga ner och glömma denna anmälan, annars gör vi en motanmälan för misshandel av vår kompis. De grekiska poliserna ojar sig och svettas mer och mer. Till slut går ena polisen iväg och skriker nått på grekiska. Det tar ca 15 minuter innan han kommer tillbaka. Han låser upp handbojorna på Johan och säger att han är fri att gå. Vi frågar angående anmälan. Polisen svarar att det finns ingen anmälan och att inget av detta har aldrig hänt.

Resten av veckan tar Johan det jävligt lugnt och vi andra kör ganska chill också. Åkte till Faliraki en dag och badade och sista dagen låg vi vid poolen hela dagen och drack öl. Hemresan gick lugnt tillväga och Johan hörde aldrig av polisen igen.

Det var en jävla resa och så mycket annat sjukt hände också, men detta var väl de mest spektakulära av allt. Och angående tävlingen som Johan kom på .. Han slutade sist.
Senast redigerad av Realisten73 2016-02-12 kl. 22:23.
Citera
2016-02-12, 22:28
Medlem
Jag har ett sånt där minne som jag ibland fnissar lite åt. Jag var runt 13 år gammal när det hände:

Var på väg till en kompis som bodde i ett sånt där tätbebyggt område (miljonprogrammet), men precis utanför hans hus fanns det lite skog i en riktigt brant backe. Även vi yngre undvek att ta oss upp och ner den vägen trots att man skulle ha sparat en hel massa tid.

När jag går på gångvägen nedanför så ser jag att en medelålders kvinna har bestämt sig för att ta sig ner för backen (eller vi kanske ska kalla det stupet), och efter bara något steg börjar hon glida neråt. När hon försöker återfå balansen så lutar hon sig för mycket framåt vilket betyder att hon får börja springa i en jävla fart. Nästan direkt börjar hon vråla rakt ut så det bara ekar mellan husen, samtidigt som hon desperat försöker stanna farten genom att greppa tag i små, tunna grenar från buskar i närheten. När hon når plan mark så slår hon i backen direkt och rullar några varv innan hon till slut stannar på gräsmattan nästan precis bredvid mig. Då slutar hon skrika.

Jag gick förbi och låtsades att jag inte sett nåt
Citera
2016-02-12, 22:40
Medlem
Arbetade som bartender mellan 1993-2013 så jag har samlat på mig en del sjuka saker.

En gång vid stängning så upptäckte jag att en av damtoaletterna var låst. Jag knackade på men det hördes inte ett knyst från toan. Jag gick upp och hämtade något att låsa upp dörren med och där inne sitter en tjej och sover. Hon har lyckats få ner byxor och trosor, satt sig på locket och lyckats pissa OCH ha diarré. Bara för att göra saker lite extra mysiga så har hon lyckats spy ner i sina byxor och trosor. Hon hade ätit spaghetti.

Jag ringde min dåvarande flickvän och bad henne komma och väcka tjejen. Vi bodde i samma hus som baren så det tog inte många minuter innan hon dök upp. Vi kom fram till att min tjej skulle väcka henne försiktigt, erbjuda henne att låna vår dusch och lite kläder så att hon kunde ta sig hem.
När hon vaknade så fick hon någon sorts panik så hon drog upp byxor och trosor så fort hon kunde, jag kommer aldrig att glömma det ljudet, sen sprang hon ut från toan. Efter att ha sprungit runt i hela baren och lämnat mysiga snigelspår över hela golvet så hittade hon en larmad nödutgång som hon tog sig ut igenom.

Jag fick ringa upp larmbolaget och berätta att det var falskt alarm, det är ett mirakel att telefonisten förstod vad jag sa för jag skrattade som en hyena på amfetamin.

Det är bara en av många saker som hände på det stället.
Citera
2016-02-12, 22:44
Medlem
Flufffens avatar
Hängningen i livesändning här på FB är det sjukaste jag bevittnat. Han var i mina ögon allt för glad för att jag skulle ta honom på allvar, jag fick trollvibbar. Men sen bara hände det
Citat:
Börjar känna att jag håller på och ändra mig om jag vill ta livet av mig, så jag får skynda på mig lite...

Vila i frid.
Citera
2016-02-12, 22:45
Medlem
Lolinona12s avatar
Jag jobbade på ett äldreboende för ett ca 10 år sedan. Och det som hände denna dagen kommer jag förmodligen minnas tills jag själv sitter på ett äldreboende

Äldreboendet ligger precis bredvid sjukhuset i staden.
Detta var på sommaren och vi hade tagit ut alla boende på altanen för eftermiddagsfikat, altanen ligger bredvid entren. En dam på våning 2 hade avlidit, och denna damen hade en son som inte var som oss andra. Mitt på ljusa dagen kör han fram sin bil till entren, öppnar bakluckan och går in. Ett par minuter senare kommer han och 2 undersköterskor ut med en bår. Han tar över och kör båren till bilen, står och funderar en stund och fortsätter med att fälla sätena. Det är nu som vi personal på altanen börjar förstå vad det är som ligger på båren. Hans döda mor!
Han kör fram båren till bakluckan och försöker putta in henne i bilen genom att trycka på fötterna. När hon är halvvägs in i bilen så tar det stopp.
Här har vi börjat ta in våra chockade boende så jag vet inte riktigt hur länge han kämpde med sin mammas lik innan en manlig undersköterska kom och hjälpte honom. Sonen går in i framsätet och drar och usk puttar fötterna. Tillslut är mamma inne och sonen kör iväg till bårhuset. (Som visserligen bara ligger typ 200 meter bort med ändå...)
Citera
2016-02-12, 22:53
Medlem
hinhales avatar
Edit: (GG Allen på youtube och 2girls1cup/2guys1horse får ursäkta, mkt lättare att förtränga)

- Hel obduktion (av en gammal fet alkis). När mänskligt material helt övergår till något annat. Bara så konstigt!
Senast redigerad av hinhale 2016-02-12 kl. 22:58.
Citera
2016-02-12, 23:14
Medlem
Som yngre med båda föräldrar i en bil på motorvägen beskådar vi en äldre herre i kvinnokläder onanera mot ett träd på andra sidan viltstängslet.
Citera
2016-02-12, 23:57
Medlem
Rumpelstiltskinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Så skön tråd. Bravo igen TS.

Efter att ha vart delaktig i tråden med 3 st historier, (sanna givetvis, vilket jag hoppas allas är) så är det dags för ännu en. Denna gången inom kategorin snusk, fylla och poliser.

Denna händelse utspelade sig år 2000 på Rhodos. Jag och 9 st grabbar till hade bokat den ultimata krökar/knulla/party resan. Redan på Landvetter började festen och höll på att sluta i katastrof. En av polarna blev så full så han fick rött kort för boarding. Han skulle alltså inte få kliva ombord planet med oss andra, utan skulle få stanna kvar i Sverige och nyktra till. Vi lyckades dock övertala vakthavande samt nån från personalen ombord planet att vi lovade dyrt och heligt att vi skulle ta hand om våran kompis och inte låta han säga ett ljud på hela resan ner till Rhodos. Det gick sådär.

Redan efter 20 minuter upp i luften började han gapa och skrika och ville ha mer sprit. En av flygvärdinnorna kom fram till oss och sa att om vi inte få tyst på honom direkt så kommer piloten att vända direkt hem till Sverige igen och att de kommer att blanda in polisen. Vi försökte verkligen få honom att lugna ner sig, men det gick inte så resan slutade med att vi fick vända tillbaka. De andra 280 passagerarna var lagom glada på oss och deras ansiktsuttryck var verkligen "om blickar kunde döda".

När vi landat nere på marken väntade polisen och omhändertog vår vän. Vi fick reda på att han kommer tas in och hållas till han nyktrar till, sen blir det ett kort förhör och sen kommer han släppas. Han kan dock vänta sig åtal och grova böter sade dom. Vi ordnade så hans biljett blev ombokad till nästkommande dag och sen så reste vi med samma plan som vände tillbaka till Rhodos. Historien tar dock inte slut här, sanningen är den att den knappt har börjat ännu. Det skulle ta mig veckor att skriva ner allt, men ska försöka göra en lång historia kort och få med dom smaskigaste detaljerna.

Samma dag som vi kom ner till Rhodos så packade vi upp när vi kom till hotellet, gick ner till poolen och knäckte första ölen. Vi satt och snackade om vilken jävla resa det blev, men att vi som tur var lyckades komma iväg. Alla hade lite dåligt samvete för att vi lämnade vår polare hemma i Sverige, men vi visste ju att han skulle ta planet nästkommande dag. Och dagen kom.

Vaknade på förmiddagen av att det knackade på vår lägenhetsdörr. Utanför står en fet svettig grek som frågar om vi känner en kille vid namn (vi kan kalla honom för Johan).
Vi svarade att det är vår polare (han som fick ta flyget dagen efter). Greken var upprörd för han trodde inte Johan tillhörde vårt sällskap. Det sista Johan sa till greken innan han smällde igen dörren i hans ansikte var "Malacka". Tydligen nåt väldigt fult skällsord på Grekiska.

Och nu var festen igång. Johan som är den vildaste av oss alla uppfann direkt en tävling som han döpte till discofinger or not? Tävlingen gick ut på att man skulle dra ner handen mellan benen på så många tjejer som möjligt under en och samma kväll. Efter det skulle man köra upp näven i varandras ansikte som bevis för att man vart innanför en trosa. Luktade det svett och mögel(disco fitta) så fick man 1 poäng, och luktade det normalt och fräscht fick man 3 poäng. Detta skulle vi köra hela veckan för att sista dagen räkna ihop resultat och se vem som vann.

Dag nummer 4 var olyckan framme igen, och det var givetvis Johan som var huvudpersonen. Under kvällen/natten hade bargatan förvandlats till en riktig köttmarknad. Svenskar överallt och inne på klubbarna var det lika packat som tunnelbanan på morgonen. Vi valde av nån anledning denna kvällen att dela på oss i gänget för att gå på olika ställen runt bargatan. Jag och 2 andra hamnade på nattklubben som delade samma namn som med glasbanken hemma i Sverige, Systembolaget. Det var ett riktigt bra drag och brudarna var kåtare än nånsin. Lyckades hångla upp 2 st svenskor mitt på dansgolvet och bägge mina händer fick dansa ner innanför deras små stringtrosor.

Jag tog ett rejält grepp om deras rumpor och samtidigt som vi hånglade vilt tryckte jag upp dom mot en pelare som stod längst in mot DJ båset. Där körde jag in 2 fingrar från varje i hand i var och en av dom och pullade bägge två medans våra tungor körde virvelvinden. Salongsberusad och lagom mallig för att man raggat upp 2 st brudar drog vi oss sakta ut från Systembolaget och var på väg till lägenhetshotellet för att fortsätta leva ut våra lustar.

Precis när vi kommit ut utanför klubben så kommer den grekiska polisen gåendes på bargatan släpandes på en kille. Killen skriker och grekerna gapar tillbaka och slår honom över ryggen.
Det är Johan. Jag släpper mina damer och springer ikapp polisen och frågar vad fan det är frågan om. Poliserna vägrar svara utan bara skriker en massa på grekiska. Jag lyckas hitta några av mina andra vänner som befinner sig vid en närliggande krog som serverar blåbärsshots. Jag berättar vad jag sett och dom hänger med mig ut. Längre bort vid parkeringen så möts vi av en fruktansvärd syn. Där står poliserna som nu har handfängslat Johan och slår och sparkar på honom. En av poliserna använder sin batong eller liknande föremål och slår Johan på knäskålarna med. Den andre polisen står och matar slag i ansiktet gång efter gång. Den som är störts och starkast i vårt kompisgäng springer först, med oss hack i häl fram till poliserna och han vrider loss den ena polisen och kastar undan honom. Den andra polisen slutar slå med batongen direkt och börjar backa när han ser att vi är många fler än dom. Ännu en gång frågar jag vad fan det är frågan om och får då till svar att Johan är en dålig människa. Men kan ni tala om vad fan det är han har gjort skriker vi alla.
Det kommer sedan fram efter mycket om och men att Johan vart och kladdat på fel tjej. Inne på en nattklubb längre bort där det mest är den inhemska befolkningen som går, där har Johan vart och pillat. Kvinnan han körde ner handen på hade börjat skrika och vakterna hade sugit tag i honom direkt och hållt honom till polisen kom.

Här nånstans förstår vi vad konsekvenserna kan bli om kvinnan väljer att anmäla. Dock så satt vi på trumfkortet då 2 st av oss lyckats filma sekvenser av polismisshandeln mot Johan. Vi frågar om kvinnan anmält och det har hon. Vi berättar då att polisen ska lägga ner och glömma denna anmälan, annars gör vi en motanmälan för misshandel av vår kompis. De grekiska poliserna ojar sig och svettas mer och mer. Till slut går ena polisen iväg och skriker nått på grekiska. Det tar ca 15 minuter innan han kommer tillbaka. Han låser upp handbojorna på Johan och säger att han är fri att gå. Vi frågar angående anmälan. Polisen svarar att det finns ingen anmälan och att inget av detta har aldrig hänt.

Resten av veckan tar Johan det jävligt lugnt och vi andra kör ganska chill också. Åkte till Faliraki en dag och badade och sista dagen låg vi vid poolen hela dagen och drack öl. Hemresan gick lugnt tillväga och Johan hörde aldrig av polisen igen.

Det var en jävla resa och så mycket annat sjukt hände också, men detta var väl de mest spektakulära av allt. Och angående tävlingen som Johan kom på .. Han slutade sist.

Ni bestämde er alltså för en lek där ni sexuellt skulle ofreda kvinnor? Finner ingen humor i detta över huvud taget.
Citera
2016-02-13, 00:05
Bannlyst
När jag var yngre på slutet av 90-talet så gick jag igenom Vasaparken i Stockholm varpå jag stannade upp vid den lilla betongpoolen på ca en halv meter som låg mellan gräs/fotbollsplanen och sluttningen som ledde upp till resten av parken. Jag vet inte om poolen finns kvar idag dock.

Detta var mitt på sommaren och det var i vilket fall väldigt varmt och soligt den dagen och uteliggare och alkisar/pundare brukade bada i poolen om de varma sommardagarna så lite av en slump börjar jag snacka med en alkis som var smått ovårdad och som bara hade ett par shorts och en T-shirt och han skulle i alla fall bada lite så han tog av sig sin T-shirt och la den vid poolkanten. Medans alkisen och jag står och snackar så ser jag en annan A-lagare som smyger sig upp bakom alkisen och snor dennes T-shirt och hoppar på sin gamla kärringcykel och drar iväg varpå jag påpekar detta för alkisen. Vi ser tillsammans på när A-lagaren försvinner längre och längre bort varpå jag tackar för mig och traskar vidare...

Något annat sjukt man har sett har ju varit den beryktade tysken på Drottninggatan som var känd som ''Munspelsmannen'' som i yr och skyr, sommar som vinter stod och spydde ur sig en sörja av toner frenetiskt som om han led av en grov psykos....
Citera
2016-02-13, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tenshii
Ett par vänner är inne i en butik och handlar. Jag och resterande delen av gänget uppehåller oss i solen på en parkbänk strax utanför. Bakom bänken finns en väldigt liten gräsplätt med ett par träd på. Helt plötsligt dyker lodis av den allra sunkigaste modellen upp på gräset. Han yrar omkring lite innan han drar ner byxorna en bit och hänger ut en stor svullen pung i storlek med en apelsin. Han vinglar mot oss, något som känns allt annat än bra. Nästan framme drar han ner byxorna, snurrar ett halvt varv och skiter rakt ut mot trädet. Nu snackar vi inte ett par hårda bitar utan en rejäl sprutdiarré i en fin båge rakt genom luften. Reaktionerna på alla som såg detta var precis som man kan tänka sig, folk flydde i panik.

Blotta tanken på att han säkerligen gick till närmsta form av lokaltrafik och satte sig på en stol sedan gör att jag nu för tiden står up när jag nyttjar densamma.

Det hela finns faktiskt på film men lite väl många ansikten finns med så jag visar den ogärna i sitt nuvarande skick.

Ni kan inte censurera filmen då?
Citera
2016-02-13, 00:40
Medlem
AmaiLius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpelstiltskina
Ni bestämde er alltså för en lek där ni sexuellt skulle ofreda kvinnor? Finner ingen humor i detta över huvud taget.
Chilla det är en bra story. Nu var det ju bara Johan som ofredade och tråden handlar faktiskt om "sjuka grejer"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in