Jag har ytterligare en "polares polare-anekdot". Samma vän som givit upphov till den här berättelsen:
(FB) Vad är det sjukaste ni bevittnat i livet, unika människor och original? (/Mod) har också stått för den nedan.
Också den här gången var han ute på galej. Han träffade återigen en dam av stadig kaliber som visade starkt intresse av att få med honom hem. Fram på småtimmarna tog de en taxi ut till ghettot där hon bodde. Sedan satt de i köket och lyssnade på musik från en gammal transistorradio och drack rom och cola tills det blev läggdags. Min vän kunde knappt bärga sig då hennes uppsvullna rondör och kraftiga barm hade eggat upp honom hela kvällen.
I sängen blev det full fart från början. Efter ett tag visade det sig att bastanta damen gillade lite hårdare tag och hade en fallenhet för kinky sex. Hon tog helt plötsligt kommandot! Min kompis, som tycker att man i alla fall ska ha prövat allt minst en gång i livet, uppmanades att ställa sig som en SAAB. Döm av hans förvåning när han kände hur hon med obändig kraft plötsligt rammade in en överdimensionerad brummgurka i avgasröret på honom.
Han skrek som ett brunstigt sjölejon, spjärnade emot som ett rostigt gångjärn, tårarna flöt som ölen ur ett nyuppslaget ölfat. Men bastanta damen visade ingen nåd. Hon påminde om Kathy Bathes i filmen "Misery", berättade han för mig när jag hämtade upp honom nästa dag då han skulle till Göteborg för att fira nyår med sin flickvän.
När han gick mot bilen där jag väntade trodde jag först att det rörde sig om en fyrfaldig världsmästare i rodeo - av gångstilen att döma. När hans flickvän senare frågade vad han hade råkat ut för påstod han att han hade fått ett akut diarréanfall under en joggingrunda i skogen och hade torkat sig med brännässlor.
Han har vid senare tillfälle sammanfattat hela händelsen med följande visdomsord:
"Fan, ena stunden sitter man på puben med en Kilkennys i näven, bara för att nästa stund stå på alla fyra i ett white trash-ghetto med en dildo i röven".