2022-08-04, 08:26
Medlem
bithaxs avatar
Jag var en gång med om att en kollega försökte stöta på mig på en firmafest. Det var en herre som jag vet har fru och barn mm. men han började prata om min kuk och massa saker. Lite obehagligt minst sagt. Nästa dag ville han inte erkänna att det hade hänt.
Citera
2022-08-04, 19:17
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
I ungdomens dagar fanns det en nattklubb här i Stockholm som var känd som ett gayhak och samtidigt för att det var lätt att komma in utan leg.
Som 15 åring blev stället min första klubbrunda och helvete alltså, man tänker sig att man har förutfattade meningar men herregud vilka människor.
Man fick smekningar längst med axeln när man satt i baren, killar sög av varandra i något hörn och när man gick för att pissa kom nån och kommenterade ens fina kuk.

Låter som att du hade the time of your life StigEngstrom
Citera
2022-08-04, 19:40
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Låter som att du hade the time of your life StigEngstrom
Jag var inte där fler gånger.
Lite snösk i luften var jag väl förberedd på men att det skulle vara sådär
Senast redigerad av StigEngstrom 2022-08-04 kl. 19:42.
Citera
2022-08-05, 18:22
Medlem
Mr Darcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stom72
En pärla, tack ska du ha.

Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Som vuxen ser man väl på det annorlunda, men något som satt sig i minnet från uppväxten i Jönköpings trakterna är Stellan Hagmalm som stod med sin skylt dag efter dag i 10 års tid tills han flyttade till Lund. Lappmannen. Stod vem som mördat Palme, ibland stod det annat på skylten, om vården vill jag minnas. Han fru, eller om det var hans syster, stod alltid några meter ifrån

Stellan Stolle, som vi kallade honom när jag körde taxi är inte samma person som skyltmannen. (Visst var väl namnet på lappen Per-Olof Rosén? Och denne hade tydligen skjutit Palme...) Och helt riktigt, var dag, i ur och skur, stod han vid munksjön utanför polisstationen med sin syster bredvid och vinkade för att få polisernas intresse. De bodde i en bil uppe vid a6.

Stellan kunde man få hämta hemma hos honom och köra till en nattöppen mack, så han kunde få sin korv, cigg och folköl. Kanske hade han pyjamas eller morgonrock på sig, men alltid artig, belevad och vänlig. En trevlig man, med lite egna idéer förstås, men som sagt. En bra styrning med rejäl dricks!
Citera
2022-08-05, 22:03
Medlem
Isnatts avatar
Nu handlar tråden mest om original men jag tänkte berätta om ett överfall på en hockeyplan under en match.
Vi mötte ett lag nere i Skåne och matchen var ganska hård och ful och en av våra spelare blev utsatt för nåt av en motståndare, minns inte vad.
Denna, vår spelare, var en schysst och skötsam kille vanligtvis men nu hände nåt. Några byten senare så är han inne samtidigt som den som utsatt honom.
Motståndaren kommer åkande utan puck i full fart från egen zon och min medspelare tar fart från vår egen zon med sikte på motståndaren och ungefär vid mittlinjen på planen så hoppar han upp i luften och möter honom hoppande med knäna och knäar honom i mage/bröstet. Trodde motståndaren skulle dö. Blev fullt rabalder och matchen bröts helt
Hade varken innan eller efter sett något liknande.
Observera att det här var innan internet typ, så var han fick det där ifrån vet jag inte
Citera
2022-08-05, 22:27
Medlem
Träffade på bajsmannen på en festival, en polare gav han ett glas med rykande färskt piss till han och han sveper det utan att tänka.
Han hade även med sig 2 lärjungar som berättar hur de har sugit hans kuk och att de super sig fulla på t-röd.
Fick även höra på campingen senare sen efter detta möte att han krupit ner i en av bajamajjorna och skrämt livet ur en kvinna när hon skulle uträtta sina behov och sprungit runt täckt i avföring etc etc. Helt klart på topp 3 listan.
Citera
2022-08-06, 00:43
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Nu handlar tråden mest om original men jag tänkte berätta om ett överfall på en hockeyplan under en match.
Vi mötte ett lag nere i Skåne och matchen var ganska hård och ful och en av våra spelare blev utsatt för nåt av en motståndare, minns inte vad.
Denna, vår spelare, var en schysst och skötsam kille vanligtvis men nu hände nåt. Några byten senare så är han inne samtidigt som den som utsatt honom.
Motståndaren kommer åkande utan puck i full fart från egen zon och min medspelare tar fart från vår egen zon med sikte på motståndaren och ungefär vid mittlinjen på planen så hoppar han upp i luften och möter honom hoppande med knäna och knäar honom i mage/bröstet. Trodde motståndaren skulle dö. Blev fullt rabalder och matchen bröts helt
Hade varken innan eller efter sett något liknande.
Observera att det här var innan internet typ, så var han fick det där ifrån vet jag inte

Denna typ av fullständigt hjärnsläpp från klar himmel är i sanning fascinerande.

Vad var det för ålder/nivå på er?
Citera
2022-08-06, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antagenpunkt
Haha sjukt bra initiativ!

Jag och en polare testar morsans nya bil och bestämmer oss för att spontanåka till en stad 2 timmar bort och där hamnar vi på en klubb. Vi tar några glas och stöter på ett gäng som undrar om vi vill följa med vidare. Det visar sig att de var ett underground rockband som hade spelning nästa helg som vi fick följa med på.

Väl nästa helg tar vi tåget in, (vi hade ingen plan och ingenstans att sova) och möter upp dom, vi fortsätter gå ner i en sunkig källarlokal där de håller spelningen.

Efter spelningen följer vi efter trummisen som är en 160 cm mexikanare, för att festa vidare. Vid 2 stänger allt men ingen ville sluta festa, så han drar med oss på donken där vi möts av ett gäng killar som precis vunnit 20k på BlackJack och de kastar runt cheeseburgare i restaurangen. Vi joinar dom och det slutar med att vi alla blir utkastade och till följd av detta kläcker nån sig ut att vi ska åka till en svartklubb. De ringer in en minibuss som plockar upp oss och kör till utkanten av staden.

Det visar sig att de har tagit oss till en svart-strippklubb som ägs av ett mc-gäng. Det hände inte något jättespeciellt fram tills att en av mc-killarna drar fram en pistol och riktar mot oss och säger att vi antingen börjar betala pengar för att vara där eller dra.

Lite skakiga drar vi från klubben, det är vintertid och -6 grader, vi är aspackade och ensamma i en stad vi inte känner någon på och klockan är typ 5 på morgonen. I ren desperation börjar vi frenetiskt swipa på Tinder medan vi går runt. Helt sjukt matchar jag med en tjej som erbjuder sovplats, vi möter upp henne och går hem.

Väl där möts vi av den sunkigaste lägenheten nånsin, det låg använda kanyler och flyttkartonger överallt, golvet hade dammråttor stora som katter och det var som en vägg av instängd luft.

Polaren tar soffan och jag joinar henne i sängen, väl i sängen så däckar jag, vaknar upp lite senare av en hand som runkar av mig och möt då av min förvåning av att den här tjejen ligger och runkar av sig själv, det tar ett tag innan det går upp för mig att tjejen är en jävla transa som nu ligger och runkar av oss båda. Flyger upp och väcker polaren och drar därifrån, polaren garvar i 10 min när jag berättar vad som hade hänt medan vi väntar på att bli räddade av en annan polare som kom och hämtade oss.

Hahahaha tack för ett gott skratt! Den här kvällen bör det göras en film om
Citera
2022-08-06, 06:17
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Denna typ av fullständigt hjärnsläpp från klar himmel är i sanning fascinerande.

Vad var det för ålder/nivå på er?
Vi var runt 16 år så och han var som mig i kroppen då, närmare 190 och säkert 85-90 kg så det var ett väldigt farligt tilltal. Jag har kollar väldigt mycket hockey och sett många fula saker, slag, tacklingar, cross checkingar i ansiktet, bentacklingar och så vidare men aldrig nån som kommit så där med som en kanonkula, tack och lov.
Citera
2022-08-06, 06:36
Medlem
KingHisss avatar
Bodde norröver en gång i tiden, brukade hänga lite med en lokal outfit som brände HB.

De hade 1000st 5 liters dunkar som bara stod och väntade på leverans. När Snuten var de på spåren så tömdes ladan fort sen fjuttade de på. Fyfan vad det small.

Norrlands inland
Citera
2022-08-06, 18:58
Medlem
KreugerGulds avatar
Hittade en äldre kvinna som låg nedanför en trappa i gamla stan (Stockholm) tydligen hade hon ramlat ned, hela skallen var intryckt, man kan säga att skallen såg ut som ett trappsteg från sidan, när jag ringde ambulans så levde hon ivarjefall,
Citera
2022-08-06, 19:02
Medlem
Jag sket en hel toalett på scroll en gång, bokstavligen golv till tak. Ganska kul när personalen efter typ en timme började ta sig in och det var en stor folksamling utanför. Kallingarna hade gjort stopp i toaletten och det var skit överallt. Ganska kul så här i efterhand men pinsamt då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in