2016-02-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Conrad, din sjuka jävel, du kan ju inte hålla på och skicka pungbilder till kvinnor på det där viset, haha.
Inte det minsta sjukt. Vittnar tvärtemot på en hög social förmåga och att man är öppen inför nya bekantskaper.
Men jag brukar snygga till min innan med en liten rakning och så...

Har kommit halvvägs genom Ålandsavsnittet nu. Baginbox-anekdoten är fantastisk.
2016-02-08, 22:18
Bannlyst
Hörde i ett avsnitt att Conrad är en desperat snubbe. Sjukt avtändande..

Även om han kanske inte längre är en fjolla så tycker jag han är sjukt omanlig när han har gäster.
2016-02-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Hörde i ett avsnitt att Conrad är en desperat snubbe. Sjukt avtändande..

Även om han kanske inte längre är en fjolla så tycker jag han är sjukt omanlig när han har gäster.

Där ser man. Du kan säkert gissa hur mycket jag bryr mig om att du tycker jag är avtändande, men berätta ändå vilket avsnitt du tror att jag (eller någon annan) sagt detta i. Ett sådant avsnitt existerar nämligen inte.

EDIT: Oj, läste dina andra inlägg. NVM.
Senast redigerad av ConradRLM 2016-02-08 kl. 22:46.
2016-02-08, 23:50
Medlem
TD-Mystic

Från Länsman:

"Det du säger stämmer inte. Under den tiden du talar om så var jag en frilansande filmredigerare och speaker och kollade runt bland både politiska och opolitiska projekt, och då även bland invandringskritiska partier om det fanns någon som hade jobb inom detta. "Film och ljudutrustning" har jag ingen aning om var du har fått det ifrån då jag hade en egen kamera. Jag fick, med betoning på fick och inte lånade en dator av Svp för jobbet som jag gjorde under den perioden. Jag fick klipp skickade till mig, men med tiden så kom det allt färre klipp och till slut så rann det helt enkelt ut i sanden och senare var det någon annan som tog över det uppdraget såg jag.

För att även räta ut detta frågetecken som vissa verkar ha: Nej, jag har aldrig varit medlem i Svp, precis som jag aldrig har varit medlem i något annat parti eller någon annan organisation. Jag har röstat SD i alla mina val med undantag för ND till kommun i mitt första. Då är vi på det klara med det också så lägger vi denna spekulation till historien. Är det någon som har fler frågor så når man mig på info@rlm.nu

/Länsman"
2016-02-09, 00:16
Medlem
Enydrions avatar
ålandsgrejen nersparad på mp3 spelaren, men av någon anledning kunde jag inte ladda ner köpenhamnsdemonstrationen...
2016-02-09, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
ålandsgrejen nersparad på mp3 spelaren, men av någon anledning kunde jag inte ladda ner köpenhamnsdemonstrationen...

Underligt. Det är exakt samma rättigheter på båda programmen. Vet att folk haft lite problem med detta dock med det är SoundCloud som strular och faktiskt inte vi.

Testa att gå via ingridochconrad.se om du inte gör det, och via soundcloud.com/ingridochconrad om du går via hemsidan.

Hör av dig om det fortsätter strula.
Senast redigerad av ConradRLM 2016-02-09 kl. 00:23.
2016-02-09, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Affektion
Du har sagt att du ibland har tjatat dig till lite ligga med tjejer. Du talade om det i samband med din karriär inom vänstersvängen.

Jo det bannas på er soundcloud.

Inga mejl från snygga mig till desperada dig. Om du inte kommer ut som vänster igen.
Jag tror detta var i RLM när de pratade om trådar på flashback om relationer etc. Jag tror nog han pratade om desperata tonårspojkar, inte att han själv gör så.
2016-02-09, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Jag tror detta var i RLM när de pratade om trådar på flashback om relationer etc. Jag tror nog han pratade om desperata tonårspojkar, inte att han själv gör så.

Är 100% säker på att Conrad sa det själv.

Conrad nu kräver jag att du för att behålla någon som helst trovärdighet erkänner att jag har rätt.

Conrad sa i ett avsnitt att när han var yngre brukade tjata på tjejerna för att de skulle ligga med HONOM.
2016-02-09, 02:54
Medlem
Arbetarbroders avatar
Inlägg som inte handlar ett dugg om podden, eller egentligen nått alls inte ens skvaller har raderats och Varningar för 0.03 har delats ut.

/Moderator
2016-02-09, 12:47
Medlem
Ingrid är (typ) frisk så äntligen kan vi köra igång med dagliga sändningar igen:

Bland annat går vi igenom den stora pungfrågan.

https://soundcloud.com/ingridochconr...-och-conrad-92
2016-02-09, 13:20
Bannlyst
Två frågor som Ingrid borde besvara.

Har Ingrid fått ökad empati nu när hon själv har varit sjuk? Personer med låg empati brukar iaf känna med andra när de själva lider.

Ni talar om att vi ska lämna över "nycklarna till kalifatet". Vem exakt är det som ska ta emot nycklarna? Är det muhammed 18 på gatan?

George Bush invaderar Irak baserat på sin tro, går inte att jämföra med islamister. Nää går inte jämföra.

Ingrid har det dock svårast av er två. Hon är kvinna så hon får motstå hat både från ickerasister och hatiska män som kräver att hon erkänner att judarna är största hotet sen big bang.

EDIT!!!

Väktare på akuten= systemkollaps. ERA JÄVLA foliehattsbakvändaretards.

Dubbeledit:
Min vändning kom när jag började analysera alla vanliga begrepp som det slängs med i alternativ media istället för att bara sitta och acceptera allt med hull och hår.
Senast redigerad av Affektion 2016-02-09 kl. 13:49.
2016-02-09, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EckhartTolle
Detta är helt onödigt inlägg av mig meneftersom du frågade och jag är på taskigt humör.

Narcissist
Pajas
Trollar och pratar svengelska.

Vill jag lyssna på nationalister föredrar jag Motgift. Och då inte MUF.
Counterjihad är fett najs. Det identifierar jag mig själv som.

1. Det är del av hans karaktär (lyssnade på honom på Red Ice där han tog upp den narcissistiska ungdomen som en del av människans förfall, visste redan innan att han hade en annan personlighet på nätet och då fick jag det direkt svart på vitt att han faktiskt driver med dagens egosamhälle genom The Golden One.) Ingen hade umgåtts med honom irl om han var sådan i verkligheten, det är dessutom sjukt uppenbart när han är seriös eller tar till överdrifter.

2. Stora kunskaper om ekonomi, historia och träning. Knappast en pajas.

3. Han trollar inte och hans engelska är hans homage till irländskan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in