2015-12-23, 01:56
Bannlyst
Mycket mycket strul men överlag godkänt på gränsen till väl godkänt.

Många intressanta tjejer i chatten.

/DavidMiscavige
2015-12-23, 04:57
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Mycket mycket strul men överlag godkänt på gränsen till väl godkänt.

Många intressanta tjejer i chatten.

/DavidMiscavige

Ja kul att några tjejer hittat rätt!

Precis klar med fyra timmar eftersnack med en ny vän
2015-12-23, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det var lite synd att tekniken strulade en del, men annars så var uppesittarkvällen riktigt trevlig. Diskussionen på slutet mellan Conrad, Henrik Palmgren och inringaren var väldigt intressant. Tack för ett bra program!

Tack själv! Det var inte teknikstrulet i sig som var det värsta tycker jag, utan att jag bara kunde vara med med ena hjärnhalvan. Något som om inte annat märktes när Ingrid skulle läsa sin konstiga juldikt.

Men fan vad roligt att vi ändå var så många som lyssnade och deltog i chatten osv. Detta får vi absolut göra oftare.
2015-12-24, 20:42
Medlem
Vad menade Conrad med att han inte kommer vara anonym så länge till?

I övrigt gillar jag podden... Även ifall Ingrid ofta är lite... hur ska jag säga... lite för mycket som vänsterns nidbild av Sverige-supporters. "MuuusliiiIIimer! å SEGEeenaree!".

Palmgren är grym och alla borde höra hans pep-talk i slutet på avsnitt 8 (tror jag). Mer av honom!
2015-12-25, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Vad menade Conrad med att han inte kommer vara anonym så länge till?

I övrigt gillar jag podden... Även ifall Ingrid ofta är lite... hur ska jag säga... lite för mycket som vänsterns nidbild av Sverige-supporters. "MuuusliiiIIimer! å SEGEeenaree!".

Palmgren är grym och alla borde höra hans pep-talk i slutet på avsnitt 8 (tror jag). Mer av honom!

Jag menar väl egentligen inte mer än att jag kommer gå ut med mitt namn och ansikte relativt snart. Inte så att jag skall sprida min adress via flygblad, bara att jag inte ska vara så jävla anonym alltså.
2015-12-25, 13:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
Jag menar väl egentligen inte mer än att jag kommer gå ut med mitt namn och ansikte relativt snart. Inte så att jag skall sprida min adress via flygblad, bara att jag inte ska vara så jävla anonym alltså.
Har du sagt nu ett tag!!

Kom igen nu gå ut med ditt namn. Du måste stå upp lite mot Ingrids standard
2015-12-26, 21:58
Medlem
Run3s avatar
Hemsidan funkar inte för mig, här är en skärmdump med felet: http://imgur.com/os4CKtQ

Sedan undrar jag också om ni har ett RSS-flöde med avsnitten? Ser inget på https://soundcloud.com/ingridochconrad om någon länk till ett sådant.

EDIT: Lyckades rota fram flödet själv: http://feeds.soundcloud.com/users/so...263/sounds.rss
Senast redigerad av Run3 2015-12-26 kl. 22:03.
2015-12-27, 14:16
Medlem
Run3s avatar
Lyssnade precis på avsnitt 21 och volymen känns ganska ojämn. Jag tycker att Ingrid låter mycket högre än Conrad. Någon mer som delar mitt intryck?
2015-12-27, 22:11
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Lyssnade precis på avsnitt 21 och volymen känns ganska ojämn. Jag tycker att Ingrid låter mycket högre än Conrad. Någon mer som delar mitt intryck?

Jag har inte tänkt på om det har varit så under tidigare avsnitt också, men nu senast så var i alla fall Conrads ljud väldigt mycket lägre än vad Ingrids var. Det är tråkigt eftersom det ju är Conrad som är klart bäst i den här podcasten. Han har inte alls snöat in sig lika mycket på islam som Ingrid har gjort, utan är mer öppen och intresserad av att diskutera även andra frågor. Ingrids vurmande för den vidriga skurkstaten Israel är också riktigt besvärligt. Bjud in den kloka Henrik Palmgren till programmet snart igen, han kan kanske få in henne på ett sundare och bättre spår.
2015-12-27, 23:27
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Ingrid & Conrad kör ikväll en uppesittarkväll via tuben. Startar kl. 21.00 och man kan ringa in alternativt följa kommentarer live! Ett suveränt initiativ!

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=toH1E6d7d70

(Är de först i Sverige med detta?)
Känns som en karbonkopia på Motgift. Lägger ingen värdering alls i det. Men svenska nationalister som har uppesittarkväll livesänt vid jul tillsammans med chatt och folk som ringer in har definitivt gjorts förut.
2015-12-28, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3

Nej du har helt rätt. Jag missade att kolla ljudet ordentligt innan sändning. Det är väl 5:e gången eller något. Amatörmässigt!
2015-12-29, 14:10
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
Nej du har helt rätt. Jag missade att kolla ljudet ordentligt innan sändning. Det är väl 5:e gången eller något. Amatörmässigt!
Ni spelar inte in ljudet på varsin ände? I så fall är det trivialt att justera respektive volym i efterhand. Det innebär å andra sidan mer jobb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in