Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-02, 11:07
  #565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Finns ingenting att tacka er för. Ni är inte värda ett piss. Jag gillar hur ni snackar om "ert land". Vakna kompis, det är inte längre ditt land. Det förlorade du för länge sen. Bli inte sur för att din mamma hellre vill ha mig än en liten svenne alkis.

Svenskar är typexempel på en konstig värld. Ett av få länder där kvinnan är mannen och mannen är kvinnan. Sen att 99% av alla tjejer är slampor gör ju inte saken bättre. Jag är tacksam till alla fittor som går fria och lätttillgängliga. Jag är tacksam för hur lätt det är att ta era skattepengar. Jag har min fina mercedes, har socialbidrag och jobbar svart, i runda slängar runt 35.000 efter skatt.

Ni sliter, jag glider.

Det är svin som du som är skyldiga till att rasismen existerar.
Citera
2016-01-02, 16:51
  #566
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thade
De flesta invandrare jag möter är ganska otrevliga och dryga. Och det är alltså bara utomeuropeér som är på detta vis. Varför gör ni på detta vis? Varför är ni inte bara trevliga, vi etniska svenskar räddar ju faktiskt er!

När kommer tacken från er? Och då menar jag inte att ni ska jobba i hemtjänst och skölja rumpor från gamlingar, utan jag vill ha ett trevlig vykort på posten?

Att diskutera:

Varför tackar ni inte oss?

När kommer vykortet?

Vad har de att tacka oss för? De har lämnat hus och hem, riskerat sina liv och satsat sina sista pengar på en livsfarlig båtfärd över Medelhavet. Vi har sedan förvisat dessa handlingskraftiga och beslutsamma hjältar till ett mögligt ruckel längst bort från allt. Ni säger att det satsas massvis med pengar på dem, men det mesta går rakt in på kapitalets bankkonton. De har viljan, de har erfarenheten, de har handlingskraften det här bortskämda landet kommer att behöva i en osäker framtid med klimatförändringar o.s.v. Det här landet har allt att vinna på nypmedborgare med nya tankar och nya idéer. Men då måste vi släppa in dem helt och fullt i vårt samhälle!
Citera
2016-01-02, 16:58
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Vad har de att tacka oss för? De har lämnat hus och hem, riskerat sina liv och satsat sina sista pengar på en livsfarlig båtfärd över Medelhavet. Vi har sedan förvisat dessa handlingskraftiga och beslutsamma hjältar till ett mögligt ruckel längst bort från allt. Ni säger att det satsas massvis med pengar på dem, men det mesta går rakt in på kapitalets bankkonton. De har viljan, de har erfarenheten, de har handlingskraften det här bortskämda landet kommer att behöva i en osäker framtid med klimatförändringar o.s.v. Det här landet har allt att vinna på nypmedborgare med nya tankar och nya idéer. Men då måste vi släppa in dem helt och fullt i vårt samhälle!

Invandringskritiska har ingen skuld i hur illa ni som förespråkat den behandlat invandrare. Det är ni som inte tar erat ansvar , inte vi andra.
__________________
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-01-02 kl. 17:01.
Citera
2016-02-07, 21:54
  #568
Medlem
Jag lovar er svenskar att en vacker dag då kanske Sverigedemokraterna vinner, kommer vi se till att alla invandrare ska bojkotta och flytta till bland annat England så får vi se hur ekonomin i Sverige fungerar. Ni kommer aldrig tjäna 900 miljarder kr tack vare invandring och ni kommer äta upp varandras arsle för att överleva.

Invandrarna jobbar minst 18 timmar om dan i pizzeria branschen, hinner bara äta en frukost och tjänar knappt 80 kr i timmen medan ni har möjligheter att gå i skolan gratis och få enkelt jobb med bra lön. Vi anstränger oss 10 gånger för att leva som en medel svensson. Skäms ni inte?
__________________
Senast redigerad av zyxos 2016-02-07 kl. 22:00.
Citera
2016-02-07, 21:59
  #569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag lovar er svenskar att en vacker dag då kanske Sverigedemokraterna vinner, kommer vi se till att alla invandrare ska bojkotta och flytta till bland annat England så får vi se hur ekonomin i Sverige fungerar. Vänta bara, ni kommer aldrig tjäna 900 miljarder kr tack vare invandringen och ni kommer äta upp varandras arsle för att överleva.
Vad får dig att tro att England släpper in afghan"barnen", när inte ens Afghanistan vill ta emot dem? Sak samma med marockanska gatubarn - Marocko vill inte ha dem. Men England de vill? Jo tjena...

Ingen normal svensk har någonting emot välintegrerade och skattebetalande invandrare, om du nu råkar vara en av dem. Så länge svenskar slipper islam och annan misär.
Citera
2016-02-07, 22:14
  #570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Vad får dig att tro att England släpper in afghan"barnen", när inte ens Afghanistan vill ta emot dem? Sak samma med marockanska gatubarn - Marocko vill inte ha dem. Men England de vill? Jo tjena...

Ingen normal svensk har någonting emot välintegrerade och skattebetalande invandrare, om du nu råkar vara en av dem. Så länge svenskar slipper islam och annan misär.
England är ett mycket framgångsrikt land och öppnar för alla, jag var anställd i 2 år och tjänade i genomsnitt 2,5 gånger bättre.

Och vad får dig att tro att islamister är barbarer? Extremister som daesh krigarna kommer från andra länder mest i europa och kan inte ens språket, är narcissistiska och leker med islam. Har du läst quran så förstår du att självmord och döda någon människa är 100% förbjudet förutom när de är dömda för mord då. Det är ju bara positivt att rensa bort mördarna jämfört med Sverige som ger max 8 månader mordstraff.

Jag vet att svenskarna är uppriktigt sura för att de inte kan få något jobb eller att de mår så jävla dåligt att de ger sig på oss, då kan jag bara säga gör som vi gör. Det finns alltid ett jobb bara ni inte ger upp så enkelt. Vi lyckades för att vi gav aldrig upp och kämpar fortfarande för att få ihop tillräckligt med pengar för att försölja (läs försölja, jag har inte tid för mig själv)
__________________
Senast redigerad av zyxos 2016-02-07 kl. 22:34.
Citera
2016-02-07, 23:09
  #571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
England är ett mycket framgångsrikt land och öppnar för alla, jag var anställd i 2 år och tjänade i genomsnitt 2,5 gånger bättre.
Jaha du, lycka till - du får gärna ta med dig de marockanska gatubarnen och afghanerna. De kanske kan pressa ut mer bidrag där, vad vet jag.
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Och vad får dig att tro att islamister är barbarer?
Är din fråga seriös?
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Extremister som daesh krigarna kommer från andra länder mest i europa och kan inte ens språket, är narcissistiska och leker med islam.
Börja med att googla kognitiv dissonans. Sen är det så att IS består av muhammedaner från Syrien, Irak och en mängd andra länder. De har alla en och endast en sak gemensam: islam. En synnerligen korantrogen tolkning dessutom. De imiterar profeten muhammed i detalj. Du vet, pedofeten som halshögg judar, tog sexslavar, knollade på en nio-åring och lite sånt. Återigen googla kognitiv dissonans. Eller så kanske du skulle ta och sätta dig ner och läsa koranen från pärm till pärm?

Taqyyia (muslimsk lögn) fungerar inte längre, vi svenskar börjar blir mer pålästa om islam än de flesta muslimer.
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Har du läst quran så förstår du att självmord och döda någon människa är 100% förbjudet förutom när de är dömda för mord då. Det är ju bara positivt att rensa bort mördarna jämfört med Sverige som ger max 8 månader mordstraff.
Taqyyia igen. Jo, jag har läst Qur'ääään, haditherna Sahih-al-Bukhari & Sahih muslim (stora delar) och vet mycket väl att det är helt ok (t om rekommenderat) att döda judar, polyteister och infidels. Kristna ska betala straffskatt (jizya) med förödmjukelse "and feel themselves subdued".. jojo. Dessutom är det så att en senare koranvers upphäver en tidigare koranvers enligt regeln om abrogation (https://en.wikipedia.org/wiki/Naskh_(tafsir)) eller googla). Och som av en händelse är de senaste verserna de mest våldsamma .

Om självmord är förbjudet inom islam är det mycket konstigt att imamer & andra ISLAMISTER uppmanar svaga individer att begå jihad genom självmordsbombande för att hamna i Jinnah med 72 kåta oskulder. Självmordsbombningar händer bara inom islam. Men givetvis har det ingenting med islam att göra, det har det aldrig.
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag vet att svenskarna är uppriktigt sura för att de inte kan få något jobb eller att de mår så jävla dåligt att de ger sig på oss, då kan jag bara säga gör som vi gör. Det finns alltid ett jobb bara ni inte ger upp så enkelt. Vi lyckades för att vi gav aldrig upp och kämpar fortfarande för att få ihop tillräckligt med pengar för att försölja (läs försölja, jag har inte tid för mig själv)
Det är inte bland svenskar arbetslösheten är störst - det är bland muhammedaner. Hur kan detta komma sig?

"Anders Borg: 90% av muslimska kvinnor arbetslösa"
https://www.youtube.com/watch?v=g9W64BnIplA
Citera
2016-02-07, 23:46
  #572
Medlem
Eh isåfall gör ju alla islamister i världen misstag som inte följer islam. Du verkar tro att daesh "eller isis som du kallar dem för" inte använder sina propaganda grejer. Fransk journalist som kände daesh bäst hölls fången av daesh i 10 måndader och han själv sa att vad de än gjorde så följde de inte regler av islam utan han skulle beskriva dem som extremt barnsliga människor från europa som gillar våld, ofta med sin kriminell bakgrund. Eller ska vi skita i hans löjliga förklaringar och istället tro på dig som skriver bakom skärmen? Jo visst.
__________________
Senast redigerad av zyxos 2016-02-08 kl. 00:00.
Citera
2016-02-07, 23:51
  #573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Du verkar tro att att daesh "eller isis som du kallar dem för" inte använder sina propaganda grejer. Fransk journalist som kände daesh bäst hölls fången av daesh i 10 måndader och han själv sa att vad de än gjorde så följde de inte regler av islam utan han skulle beskriva dem som extremt barnsliga människor från europa som gillar våld, ofta med sin kriminell bakgrund. Eller ska vi skita i hans löjligt förklaringar och istället tro på dig som skriver bakom skärmen? Jo visst.
Vill du bli tagen seriöst får du ge källa till denna franska journalist och hans påståenden.
Citera
2016-02-07, 23:56
  #574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Vill du bli tagen seriöst får du ge källa till denna franska journalist och hans påståenden.
http://www.euronews.com/2015/03/02/m...ed-about-isil/
Han var med i skavlan:
https://www.youtube.com/watch?v=R9YJlt9LPdY
__________________
Senast redigerad av zyxos 2016-02-08 kl. 00:01.
Citera
2016-02-08, 00:08
  #575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
http://www.euronews.com/2015/03/02/m...ed-about-isil/
Åh, men nu blev jag i ett vips övertygad om islams inneboende godhet . En person med uppenbart Stockholmssyndrom hävdar att IS inte har med islam att göra. Han har inte läst koranen och haditherna, det är alldeles uppenbart.

Jag kan kontra med denna högutbildade man, son till en imam och själv muslimskt lärd - men som valde självmant att lämna islam eftersom han insåg att profeten muhammed var en mycket mycket ond man. Som tack för det blev han utesluten ur sin familj och lever med skyddad identitet och får ständiga dödshot från representanter för Fredens religion. Detta är vad han säger om IS och varför IS har väldigt mycket med islam att göra:

https://www.youtube.com/watch?v=5iZ6u-vqUxc

Har hur många fler exempel som helst, bara säg till.

PS: Skavlan är en pajas och ingen trovärdig källa till någonting.
Citera
2016-02-08, 00:20
  #576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Åh, men nu blev jag i ett vips övertygad om islams inneboende godhet . En person med uppenbart Stockholmssyndrom hävdar att IS inte har med islam att göra. Han har inte läst koranen och haditherna, det är alldeles uppenbart.

Jag kan kontra med denna högutbildade man, son till en imam och själv muslimskt lärd - men som valde självmant att lämna islam eftersom han insåg att profeten muhammed var en mycket mycket ond man. Som tack för det blev han utesluten ur sin familj och lever med skyddad identitet och får ständiga dödshot från representanter för Fredens religion. Detta är vad han säger om IS och varför IS har väldigt mycket med islam att göra:

https://www.youtube.com/watch?v=5iZ6u-vqUxc

Har hur många fler exempel som helst, bara säg till.

PS: Skavlan är en pajas och ingen trovärdig källa till någonting.
En högutbildad journalist som dessutom varit fången är också jävligt påläst, det är väl deras jobb. Och det är inte bara islam som varit barbari genom historia, det var kristna också på 1200 talet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback