2016-02-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Höjer ett varningens finger tänk på att vitt heroin kan vara utblandat med fentanyl så ta det jäävligt försiktigt!

Tack för varningen jag tänkte på detta själv, men har haft denna leverantör i några år nu även om bara heroin köpen varit där i några månader men även fast jag litar på han så mycket som du kan lita på någon som säljer droger så har jag testat extremt små doser, lite större doser som jag rökt , snortar etc och har tagit en hel del fentanyl och dess analoger genom åren och jag upplever inte något alls som indikerar på att heroinet skulle vara utblandat med just detta.

Han har aldrig sålt något dåligt innan och vet att kvalité är det som gör att vi kunder kommer tillbaka och handlar, visst han levererar blixtsnabbt och sjukt stealth men det spelar ingen större roll om produkten i fråga inte håller måttet eller innehåller något som i regel tar död på en vid minsta udd av lite för mycket av det goda så av dom tester jag gjort samt tidigare erfarenheter av denna leverantör så kan jag med stor säkerhet påstå att det inte innehåller något fentanyl.

däremot håller det en löjligt hög % halt och är första gången som jag inte ens klarar av mer än 100mg vid snortning vilket aldrig händer mig, någonsin men detta gillade jag verkligen

inte vågat ta det IV ännu utan tänkte gå igenom påsen lite lätt först via dom andra intagnings metoderna för att få en hum om eventuella doseringar i dom sätt jag intar det nu gentemot IV som jag vid ett senare tillfälle kommer att testa. självklart med en sitter som är redo med både Nexodal injektions lösning av Naloxon vid eventuell OD och även kunskap i hjärt och lungräddning.

NU betvivlar jag starkt att detta kommer att behövas men jag tar det säkra före det osäkra när det kommer till substanser så starka som dessa.

Kram
Citera
2016-02-07, 01:29
Bannlyst
Är det vitt så att det bara att väga upp och skaka i pumpen, precis som sub t.ex. Blir lösningen inte så bra så värm pumpen med innehåll i varm kranvatten (skydda kanylen), in i frysen kort sen. Tillsatserna är inte farliga om du redan har provat med en referenshit av något slag. Det är alltid tillsatser som bara drygar ut.
Du behöver ingen citron eller ask.syra.

Men risken för att det är någon slags fentanyl eller att det helt enkelt är för starkt så det är farligt, ska inte ignoreras. Hade jag skjutit 0.1 av det senaste vita så hade jag kanske dött med tanke på allt annat jag hade i mitt system. Så jag sniffade och rökte.

Naloxon är bra att ha, om du bara hinner... Jag vet hur fort det kan gå. Fort som fort! Med kanylen i...

Det vita jag hade var nog bara så starkt helt enkelt. Vi får se eftersom en person har blivit tagen och NFC kommer att undersöka det, och jaga ringen. Men de kommer inte att komma någon vart då det inte 'finns någon gängse kran' av stoffet.

Men mår dåligt idag, trots massvis med allting. Grinig, elak. Osv. Inget hjälper. På bara ett gram över några dagar... Det är fan sorgligt.

Det är en myt att det vita inte är starkare än det bruna eller beiga. Generellt sett. Det ska man aldrig glömma och det kan vara 3ggr starkare inte helt ovanligt.
Citera
2016-02-07, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenix1
Är det vitt så att det bara att väga upp och skaka i pumpen, precis som sub t.ex. Blir lösningen inte så bra så värm pumpen med innehåll i varm kranvatten (skydda kanylen), in i frysen kort sen. Tillsatserna är inte farliga om du redan har provat med en referenshit av något slag. Det är alltid tillsatser som bara drygar ut.
Du behöver ingen citron eller ask.syra.

Men risken för att det är någon slags fentanyl eller att det helt enkelt är för starkt så det är farligt, ska inte ignoreras. Hade jag skjutit 0.1 av det senaste vita så hade jag kanske dött med tanke på allt annat jag hade i mitt system. Så jag sniffade och rökte.

Naloxon är bra att ha, om du bara hinner... Jag vet hur fort det kan gå. Fort som fort! Med kanylen i...

Det vita jag hade var nog bara så starkt helt enkelt. Vi får se eftersom en person har blivit tagen och NFC kommer att undersöka det, och jaga ringen. Men de kommer inte att komma någon vart då det inte 'finns någon gängse kran' av stoffet.

Men mår dåligt idag, trots massvis med allting. Grinig, elak. Osv. Inget hjälper. På bara ett gram över några dagar... Det är fan sorgligt.

Det är en myt att det vita inte är starkare än det bruna eller beiga. Generellt sett. Det ska man aldrig glömma och det kan vara 3ggr starkare inte helt ovanligt.

Jag filtrerar alltid. jag testade att köra 50mg som jag blandade upp ordentligt och tog 2meter vatten istället för 0.5 eller 1 som jag brukar och körde riktigt riktigt sakta bara för att se, fick i mig ungefär 1/3 e del av mixen innan jag var tvungen att dra ut för jag höll på somna så ja nu vet jag ungefär hur mycket som behövs till nästa som då blir imorgon då jag redna har svårt att hålla ögonen uppe just nu

sjukt glad över detta Heroin.. har redan växlat in bitcoins och mailat om att lägga en order på det vita så jag vet att jag får tag i det innan/om det tar slur fan sicket härligt H jag är mer nöjd än jag varit på många år av kvalitén hihi

kommer inte att ta detta IV om jag inte har någon bekant i närheten som kan administrera Nalox~ om det skulle behövas samt ringa ambulans om det nu skulle vara aktuellt iomed den korta verkningstiden på nallen och mitt somewhat limiterade förråd av just injections lösningarna.

har en liten off fråga angånde Insulin verktyg. där sitter ju nålen fast på pumpen.. hur gör ni när ni suger upp heroinet? blandat runt det med korken på? lägger i någon form av filter typ cigg filter , bommulstuss etc och sedan tar ni själva nålen och håller/kör igenom filtret en bit och sedan drar upp lösningen eller hur fan gör man? funderar på inhandla en hög med just dessa insulinare då dom verkar jävligt smidiga har ett par hundra 2 , 3 och 5ml pumpar med luerlock och diverse nålar ialla dessdtorlekark
Citera
2016-02-07, 09:00
Medlem
marduchs avatar
Så, nu har jag en fråga till er andra: brukar köpa på mig en mindre mängd en gång per månad och har nu efter senaste sessionen märkt av en jävligt skum bieffekt. Nämligen att jag blir torr som fan, vilket märks av främst i pannan/näsan.,. Va i helvete?

Har aldrig upplevt detta tidigare, och det konstiga är att det är olika personer som grejerna kommer ifrån. Kör dessutom alltid med nya verktyg, och hela proceduren för att inte få i mig något skit i blodomploppet. Någon som känner igen detta??

Sen stör jag mig enormt på grejer som är utblandat med koffein, varför? Jag blir paranoid av detta piss. Gör man det för att det rknner bättre på folie?

Nåja...
Citera
2016-02-07, 10:36
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marduch
Så, nu har jag en fråga till er andra: brukar köpa på mig en mindre mängd en gång per månad och har nu efter senaste sessionen märkt av en jävligt skum bieffekt. Nämligen att jag blir torr som fan, vilket märks av främst i pannan/näsan.,. Va i helvete?

Har aldrig upplevt detta tidigare, och det konstiga är att det är olika personer som grejerna kommer ifrån. Kör dessutom alltid med nya verktyg, och hela proceduren för att inte få i mig något skit i blodomploppet. Någon som känner igen detta??

Sen stör jag mig enormt på grejer som är utblandat med koffein, varför? Jag blir paranoid av detta piss. Gör man det för att det rknner bättre på folie?

Nåja...
Kan tyvärr inte direkt ge dig något svar, men jag har blivit väldigt torr i ansiktet och så sen ja börja använda opiater. Hatar att använda krämer som bara gör det värre men var hos sjukan för det och fick en bra kräm som känns mer naturlig, säkert skit det med. Men har du lätt att få torr hud kan det bara vara en biverkning. Men förstår din nojja, därför ja föredrar piller ofta för de känns inte lika smutsigt, men horse känns lite renare ofta än t.ex tjack iaf.

Nu undrar jag! Hur länge håller abstinens i sig på ett ungefär? Självklart är det individuellt men nu är det sen i torsdags jag använde och har fortförande diarre och snuva, nyser som en idiot och cravingsen och rest less legs är fan helt cp jobbigt. Men käkar lyrica för att försöka inte tänka på skiten men känns som lyrican gör att ja får ännu mer ont i lederna. Har en kabbe på ingång dock, ska använda det sen är det väl det sista för mig på ett tag. Är tveksam att ja kommer klara det eftersom de gått så långt att ja behöver opiater för att sköta skola och skit, ja vet jag är svag men så är det och det accepterar jag.
Citera
2016-02-07, 11:08
Medlem
marduchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Kan tyvärr inte direkt ge dig något svar, men jag har blivit väldigt torr i ansiktet och så sen ja börja använda opiater. Hatar att använda krämer som bara gör det värre men var hos sjukan för det och fick en bra kräm som känns mer naturlig, säkert skit det med. Men har du lätt att få torr hud kan det bara vara en biverkning. Men förstår din nojja, därför ja föredrar piller ofta för de känns inte lika smutsigt, men horse känns lite renare ofta än t.ex tjack iaf.

Nu undrar jag! Hur länge håller abstinens i sig på ett ungefär? Självklart är det individuellt men nu är det sen i torsdags jag använde och har fortförande diarre och snuva, nyser som en idiot och cravingsen och rest less legs är fan helt cp jobbigt. Men käkar lyrica för att försöka inte tänka på skiten men känns som lyrican gör att ja får ännu mer ont i lederna. Har en kabbe på ingång dock, ska använda det sen är det väl det sista för mig på ett tag. Är tveksam att ja kommer klara det eftersom de gått så långt att ja behöver opiater för att sköta skola och skit, ja vet jag är svag men så är det och det accepterar jag.

Jag vettefan alltså, har kört diverse opis i 8år, men det är först nu senaste halvåret som detta fenomen uppstått. Med det sagt så har jag faktiskt känslig hud i överlag,

Köp på dig 2 paket loperamid så slipper du flera av utsättningssymptomen du lider av! Jag själv körde frpn tisdag till torsdag och först idag har min mini-at lagt sig. Ska dock ändå ta vägen förbi apoteket och köpa loperamid efter gymmet.

Opis, det är en för bra flykt. Nåja,nhoppas att du slipper värken o myrkrypningarna!
Citera
2016-02-07, 12:17
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Jag vettefan alltså, har kört diverse opis i 8år, men det är först nu senaste halvåret som detta fenomen uppstått. Med det sagt så har jag faktiskt känslig hud i överlag,

Köp på dig 2 paket loperamid så slipper du flera av utsättningssymptomen du lider av! Jag själv körde frpn tisdag till torsdag och först idag har min mini-at lagt sig. Ska dock ändå ta vägen förbi apoteket och köpa loperamid efter gymmet.

Opis, det är en för bra flykt. Nåja,nhoppas att du slipper värken o myrkrypningarna!

Ja har du känslig hud så kan man nog se det som en biverkning som kanske fått utbrott nu. Kliar du dig mycket i ansiktet som jag gjort förut men försökt hålla mig ifrån det nu så är det också definitivt en orsak.

Ja börjar känna mig lite mer som en människa nu, fast själva symptomen är kvar men ligger lite mer i bakgrunden vilket känns väldigt bra. Går som fan i vågor hur man mår, men i fredags ville jag ta livet av mig, satt o tjöt, det är inget jag brukar göra. Även fått tillbaka lite energi att inte bara vilja lägga mig i sängen. Har inte käkat lorepramid för det känns som mer piller i magen kommer göra magen ännu konstigare men det kanske bara är vad jag tror. Att träna är verkligen det bästa man kan göra tycker jag, har tränat lite hemma även fast ja känt mig som skit men jag tror det har hjälpt en hel del att släppa ut all ilska i ännu mer smärta. All lycka till dig, hoppas du klarar att hålla det på en bra nivå.
Citera
2016-02-07, 13:07
Medlem
twisterellas avatar
Citat:

Ja, jag blir väldigt torr på näsan framför allt har jag märkt de senaste veckorna. Jag använder mandelolja, olivolja och en kräm för torr hud, men får ändå inte bort det torra helt. Jag snortar mitt heroin, kör aldrig IV.
Citera
2016-02-07, 13:31
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterella
Ja, jag blir väldigt torr på näsan framför allt har jag märkt de senaste veckorna. Jag använder mandelolja, olivolja och en kräm för torr hud, men får ändå inte bort det torra helt. Jag snortar mitt heroin, kör aldrig IV.

Detta fenomen är helt normalt vid att snorta, det blir så. Jag röker det mest nu för tiden, kanske snortar först sen röker efter det. Brukar bli väldigt torr i näsan. Och att sitta och pilla i näsan gjorde jag förr också vilket bara gör det värre självklart man kan få sår och så, men nu pillas det inte mer för det gör de bara värre.

Sorry för ja spammar tråden men jag är helvetets rastlös. Man känner ju hur det svider endel när man drar de i snoken, så det är ju inget konstigt. Men dina tips kan ju folk ta del av om det fungerar. Nu har jag iaf inga problem med näsan, så länge man låter bli att röra den, och kanske gör som du, använda någon olja så är de nog inga problem.
Citera
2016-02-07, 13:44
Medlem
twisterellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Detta fenomen är helt normalt vid att snorta, det blir så. Jag röker det mest nu för tiden, kanske snortar först sen röker efter det. Brukar bli väldigt torr i näsan. Och att sitta och pilla i näsan gjorde jag förr också vilket bara gör det värre självklart man kan få sår och så, men nu pillas det inte mer för det gör de bara värre.

Sorry för ja spammar tråden men jag är helvetets rastlös. Man känner ju hur det svider endel när man drar de i snoken, så det är ju inget konstigt. Men dina tips kan ju folk ta del av om det fungerar. Nu har jag iaf inga problem med näsan, så länge man låter bli att röra den, och kanske gör som du, använda någon olja så är de nog inga problem.

Men jag blir liksom torr på hela näsan och på sidorna om den också, inte bara vid näsborrarna. Tycker det vore konstigt om det blir så bara för att jag snortar?
Citera
2016-02-07, 14:33
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Men jag blir liksom torr på hela näsan och på sidorna om den också, inte bara vid näsborrarna. Tycker det vore konstigt om det blir så bara för att jag snortar?
Men det behöver inte va just horset, det kan va att du blir lätt torr, och horset liksom utlöser det. Jag är ingen doktor men det är vad jag tror. Att det torkar ut näsan, kanske kan det vara bankat med något som gör att näsan blir väldigt torr. Bara för att horset ligger inne i näsan kan det nog endå utlösa så du blir torr runt om också.
Citera
2016-02-07, 14:37
Medlem
marduchs avatar
Citat:

Precis så här blir blir min näsa också! Flagnar lite lätt om jag kliar mig där...

Det är märkligt tycker jag, kör dessutom uteslutande iv med mysrökning på sidan om. Så ingen snortning.

Svampen: alltså enda anledningen till att jag håller denna nivå, än så länge, är min ekonomi, inget annat. Har varit djupt nere i träsket tidigare, suttit nästan ett år på behandlingshem, varit ren i nästan 1,5år, dock hoppat upp på hästen igen pga att den är för bra. Tragiskt kanske, jag vet inte. Gör det av fri vilja iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in