Citat:
Tack för varningen jag tänkte på detta själv, men har haft denna leverantör i några år nu även om bara heroin köpen varit där i några månader men även fast jag litar på han så mycket som du kan lita på någon som säljer droger så har jag testat extremt små doser, lite större doser som jag rökt , snortar etc och har tagit en hel del fentanyl och dess analoger genom åren och jag upplever inte något alls som indikerar på att heroinet skulle vara utblandat med just detta.
Han har aldrig sålt något dåligt innan och vet att kvalité är det som gör att vi kunder kommer tillbaka och handlar, visst han levererar blixtsnabbt och sjukt stealth men det spelar ingen större roll om produkten i fråga inte håller måttet eller innehåller något som i regel tar död på en vid minsta udd av lite för mycket av det goda så av dom tester jag gjort samt tidigare erfarenheter av denna leverantör så kan jag med stor säkerhet påstå att det inte innehåller något fentanyl.
däremot håller det en löjligt hög % halt och är första gången som jag inte ens klarar av mer än 100mg vid snortning vilket aldrig händer mig, någonsin men detta gillade jag verkligen

inte vågat ta det IV ännu utan tänkte gå igenom påsen lite lätt först via dom andra intagnings metoderna för att få en hum om eventuella doseringar i dom sätt jag intar det nu gentemot IV som jag vid ett senare tillfälle kommer att testa. självklart med en sitter som är redo med både Nexodal injektions lösning av Naloxon vid eventuell OD och även kunskap i hjärt och lungräddning.
NU betvivlar jag starkt att detta kommer att behövas men jag tar det säkra före det osäkra när det kommer till substanser så starka som dessa.

Kram