2010-05-26, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swordh.
Jag har också en viss hårväxt på axlar/rygg som jag så ofta som möjligt rakar bort. Klarar inte av rygghår, det gör mig obekväm även om det för det mesta bara är herrarna i duschen på gymet/simhallen som ser det. Nu på sommaren är det än viktigare då man i större utsträckning hänger i barbröstade utomhusmiljöer.

Däremot har jag en redig matta på bröstet, dock en fantastisk snygg sådan. Den har två ascoola virvlar som bildar ett fint mönster. Bara jag som gillar detta i och för sig. Brukar på skoj bli hånad av mina vänner, fast har starka misstankar om att det endast rör sig om avundsjuka Vem fan vill inte ha så många manligt fysiska attribut som möjligt?

Att de flesta tjejer (enligt egna små undersökningar) inte föredrar grova, håriga manskroppar är väl tyvärr något man får dras med. Jag har sedan något år tillbaka slutat bry mig totalt om detta, ty jag känner stolthet över mitt sköna, alldeles lagom vildvuxna skägg och min tatueringsinspirerade virvelmatta till brösthår.
Fy fan va skön inställning du har
Citera
2010-06-01, 14:17
Medlem
Evilone666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camden
gillar hår överallt förutom på ryggen. Mitt tips är att använda en permanent metod som ipl eller laser. Det bästa jag har gjort. Vad är några tusen för att vara hårfri resten av livet? Du slipper vara orolig för tjejers reaktion samt slösa en massa tid på att försöka raka.

Vad är IPL?
Citera
2010-06-14, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilone666
Vad är IPL?
http://www.bodycare-kalmar.se/about16.html
Citera
2010-06-14, 16:47
Medlem
Spelar ingen som helst roll för min del. Varmt och skönt att värma händerna i när man är lite frusen och har man tråkigt kan man ju alltid fläta olika mönster.
Citera
2012-08-11, 11:11
Bannlyst
Det ska väl synas att du är en man och ingen pojkspoling. Jag rakar mig varannan dag. Rakar pungen 1-2 gånger i veckan och ansar runt penis i samband med att jag duschar. Nu under sommaren så ser jag även till att raka bort håret i armhålorna. Övrig tid på året så klipper jag bara ner det.
Citera
2012-08-11, 12:20
Medlem
Män med hår på ryggen bör vaxa den. Det är inte så värst trevligt med en hårig rygg.
Citera
2012-08-11, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Män med hår på ryggen bör vaxa den. Det är inte så värst trevligt med en hårig rygg.
Vi som har lätt behåring då? Det är nog värre med de karlar som ser ut som grottmän
http://farm2.static.flickr.com/1351/...e5019d23c6.jpg
Citera
2012-08-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Vi som har lätt behåring då? Det är nog värre med de karlar som ser ut som grottmän
http://farm2.static.flickr.com/1351/...e5019d23c6.jpg

Jag kräks lite i munnen av den bilden. För allas trevnad så borde Sverige införa ekonomiska bidrag för män som lider av den mängden behåring på rygg.

Jag föredrar en hårfri rygg men lätt behåring går att komma undan med.
Citera
2012-08-12, 01:24
Medlem
shady_ladys avatar
Hår på ryggen är nog bland det äckligaste som finns...spelar ingen roll om det "bara" är lite småluddigt eller om det är helt täckt med hår, lika äckligt vilket som...Har inga probs med hår på andra ställen, men just ryggen... näe det går fetbort!!!!
Citera
2016-02-07, 11:11
Medlem
irishrages avatar
Jag använder ett rakverktyg som man använder ihop med sin rakhyvel. Med det rakar man enkelt bort allt hår på ryggen. Funkar toppen
Citera
2016-02-07, 11:19
Medlem
Fagbosses avatar
har inte så mycket hår på ryggen

på arslet dock

väldigt mycket
Citera
2016-02-07, 12:54
Medlem
irishrages avatar
Citat: