• 1
  • 2
2009-10-21, 10:45
Medlem
Innan jag sätter igång den här diskussionen så hänvisar jag till den här tråden först: https://www.flashback.org/showthread.php?t=688040

Jag är inte blyg att säga att jag är en skäggig typ när det kommer till ansiktet, men kroppsbehåringen är likså på bringa, rygg, ben, röv.

Finns det tjejer som inte bryr sig om sånt?

Var tillsammans med en tjej i 5 år som rakade min rygg, inte för hennes skull, utan för min egna skull då jag har en smula komplex för det, man vill ju kunna ta av sig tröjan på sommaren utan att skämmas!

Men vad säger ni tjejer, finns det en bra kille under håret i era ögon?
Citera
2009-10-21, 10:53
Medlem
Ylangs avatar
såklart.
Det är inge som jag bryr mig märkvärt om, jag å andra sidan känne rmig otroligt ofräsch orakad så dte förstår jag inte att män med mycket hår inte gör oxå
Citera
2009-10-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang
såklart.
Det är inge som jag bryr mig märkvärt om, jag å andra sidan känne rmig otroligt ofräsch orakad så dte förstår jag inte att män med mycket hår inte gör oxå
Asså skägget upptill är ju trimmat och håller en "fräsch" stil, men det på ryggen är lite svårt att få bort :P
Citera
2009-10-21, 11:17
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christianaye
Asså skägget upptill är ju trimmat och håller en "fräsch" stil, men det på ryggen är lite svårt att få bort :P

Du kan ju vaxa =)
Citera
2009-10-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylang
Du kan ju vaxa =)
Fortfarande ett dilemma att nå runt haha
Citera
2009-10-21, 11:42
Medlem
Ylangs avatar
Jo men du får ju gå till en salong, då är dte en längre tids resultat oxå
Citera
2009-10-21, 12:18
Medlem
Bara 1 med en åsikt?
Citera
2009-10-21, 12:28
Medlem
Det är väl klart att det finns tjejer som inte bryr sig. Rättare sagt, tjejer som inte tänker "vad äckligt". Det beror ju helt på mängd hår förstås... men jag reagerar nog mest "Oj! Ojoj. Jaha, tänk om han har komplex för det här. Bäst att inte säga något." och sedan känner jag mig nog lite lättad för att jag själv och mina ojämnheter då automatiskt blir safe.

Vill du ta bort det så vaxa, som sagt, eller använd någon hårborttagningskräm. Stubb är bara pinsamt.
Citera
2009-10-21, 12:54
Medlem
Asså, jag har aldrig haft problem att hitta tjejer, men det är ju just dom här senaste åren som det börjat växa hår på ryggen, det är nåt utav det äckligaste jag vet själv, sen så med mitt ex, hon brydde sig inte ett piss om håret där, det va ju inte det som gjorde mig?

Sen har jag vaxat, använt krämer o skit, o jag säger bara ALDRIG mer vaxa, krämen går ann, men finns det nån någolunda anonym klinik i gbg som fixar sånt här? Även tänkt lite på o lasra bort skiten, men fan va dyrt det skulle bli haha
Citera
2009-10-21, 13:02
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christianaye
Asså, jag har aldrig haft problem att hitta tjejer, men det är ju just dom här senaste åren som det börjat växa hår på ryggen, det är nåt utav det äckligaste jag vet själv, sen så med mitt ex, hon brydde sig inte ett piss om håret där, det va ju inte det som gjorde mig?

Sen har jag vaxat, använt krämer o skit, o jag säger bara ALDRIG mer vaxa, krämen går ann, men finns det nån någolunda anonym klinik i gbg som fixar sånt här? Även tänkt lite på o lasra bort skiten, men fan va dyrt det skulle bli haha

Satsa på utrotning via klinik.
Tar ett tag, kostar pengar men de flesta blir nöjda.
Orkar du inte/har inte råd att utrota totalt så blir det iaf glesare.
Ju grövre och mörkare hår desto svårare har jag hört hudisarna säga.

Några strån på rygg/axlar reflekterar jag inte över men päls - nja.
Citera
2009-10-21, 13:59
Medlem
Har vart med en kille som rakade bröstet, hellre att att han har kvar håret eller vaxar det i så fall.. det sticks! Det spelar ingen roll egentligen om det är hår eller inte, killar är väl överlag mer håriga än tjejer?

Men.. ryggen är lite känsligt område för mig, jag är ganska petig när det gäller min killes rygg, helst inte hår där. Men hellre hår på ryggen än fet rygg eller flaskformade axlar.

Gissar på att de flesta inte bryr sig så mycket (förutom de som kollat för mycket på tv), jag bryr mig inte så länge han går med på att vaxa den
Citera
2009-10-21, 14:06
Medlem
Asså saken är den, att i runt 20 års åldern så började håra sakta glida upp för ryggen, vet inte om man ska kalla det arsle hår då haha, men det kom mer och mer, sen är jag ganska välbyggd, tränat väldigt mycket och så i några år, så att ha en fet rygg eller flaskformade axlar är inget options hos mig hehe, bara det att FAN för att behöva ta sig till en klinik med sitt problem.

Men någon som sitter inne på några vettiga priser om vad det kostar?

Jag bävar för att träffa min nästa tjej nu när jag precis blivit dumpad, "dock inte för ryggens skull haha", men för hur hon ska reagera när hon ser hur hårig man är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in