2016-02-04, 23:28
Medlem
Oxycontin, diazepam, flunitrazepam, venlafaxine

Har en fråga.
Har ett gäng 80mg's oxycontin på ingång samt några 5mg's. Som jag tänkte köra IV på.
Men jag äter stesolid (ca 60mg dag), flunitrazepam 1-2mg dag.
Sen äter jag venlafaxine 225mg varje morgon.

Skulle oxyn ge nån effekt IV och hur mycket oxy skulle jag kunna ta?
Har ätit oxy förut oralt, låg då på 140-160 mg per kväll. Nodda fint.

Är det så att benzon/venlafaxinet "drar" ner ruset på oxyn. För jag älskar oxy ruset
Tilläger att jag ätit iktorivil 2mg's tre senaste dagarna, ca 10mg om dagen.
Tacksam för svar
Citera
2016-02-07, 00:52
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosmums
Har en fråga.
Har ett gäng 80mg's oxycontin på ingång samt några 5mg's. Som jag tänkte köra IV på.
Men jag äter stesolid (ca 60mg dag), flunitrazepam 1-2mg dag.
Sen äter jag venlafaxine 225mg varje morgon.

Skulle oxyn ge nån effekt IV och hur mycket oxy skulle jag kunna ta?
Har ätit oxy förut oralt, låg då på 140-160 mg per kväll. Nodda fint.

Är det så att benzon/venlafaxinet "drar" ner ruset på oxyn. För jag älskar oxy ruset
Tilläger att jag ätit iktorivil 2mg's tre senaste dagarna, ca 10mg om dagen.
Tacksam för svar
140-160 mg låter som en jättehög dos speciellt om du blandar med benso. Jag blir go på 40 mg. Benso boostar väl om något ruset så ta det försiktigt. Vågar inte uttala mig om dos, benso och oxy går att blanda men kan leda till andingsdepp så jag skulle ta det jävligt lugnt om jag var dig. Rent spontant så känns det som en överdos about to happen.
Citera
2016-02-07, 00:53
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredu
Är det farligare att blanda benso eller alkohol med opiater/opioider?
Båda är farliga, beror på dos vad som är farligast.
Senast redigerad av noko 2016-02-07 kl. 00:59.
Citera
2016-02-07, 01:29
Medlem
Brukar ta Sobril nån gång mot ångest. Tagit 40 mg Sobril, 2 mg Xanax samt en 3,5a öl. Lugnt I guess?
Citera
2016-02-07, 01:32
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johejhej
Brukar ta Sobril nån gång mot ångest. Tagit 40 mg Sobril, 2 mg Xanax samt en 3,5a öl. Lugnt I guess?
Yes inga problem.
Citera
2016-02-07, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j89ohan
Jag blandade amfetamin och mirta alltid förr och kände tom att jag fick mindre at.

Nu använder jsg bensodiazepiner för stt få sömneffekten som Mirtazapinngav.
Varken Rivotril i kombination med xanor hjälper liks bra för sömnen upplever jsg det som! WTF ?!?!?
Citera
2016-02-07, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noko
140-160 mg låter som en jättehög dos speciellt om du blandar med benso. Jag blir go på 40 mg. Benso boostar väl om något ruset så ta det försiktigt. Vågar inte uttala mig om dos, benso och oxy går att blanda men kan leda till andingsdepp så jag skulle ta det jävligt lugnt om jag var dig. Rent spontant så känns det som en överdos about to happen.

Käkade inte benzo då vid den tiden jag låg på dom doserna. Men 40-60mg borde väl jag kunna inta nu?
Citera
2016-02-08, 19:24
Medlem
Tog två Roche x2 igår vid 5 på kvällen sen 4 roppar vid 1 på natten. Har oxy så tänkte prova dem för första gången ikväll. Kommer vara ensam och börja med en 20 mg dos. Tror ni x2 (klona) kan spöka och dra igång andningsdepp medtanke på den långs halveringtiden?

Har hög tolerans på benz så kan ta två klona utan att känna särskilt mkt och när jag tar xanax måste jag upp i 4 för att känna om det nu spelar ngn roll. Uppskattar snabbt svar

Mvh
Musse98
Citera
2016-02-08, 20:06
Medlem
Synatts avatar
^ta då max 20oxy och INGEN mera benzo, ok? Så jävla lätt att släppa på den planen efter ett tag och fylla på med både opiater och benzo, ofta kommer nån fram med sprit också osv. Hålll dig till planen nu.

Mvh
Citera
2016-02-13, 14:21
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Tramadol + ketamin, lugnt?
Citera
2016-02-13, 15:26
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Tramadol + ketamin, lugnt?
Enligt denna tråd på Bluelight tar det udden av ketaminruset en aning.
Citat:
Reduced effect. I only did a small amount as an allergy test of sorts, but my friend (insufflating the same amount) had a quite enjoyable experience. I was sober for the most part, with only a bit of "oddity" and little to no euphoria. I'd say it was roughly 50mg
Citat:
I took around 150 mg of Tramadol before and felt nothing but a slight body high... of course it might have been placebo.
Här är för övrigt en studie där en låg dos ketamin har givits till patienter som använder tramadol i smärtstillande syfte, med förbättrad smärtstillande effekt.
Citat:
RESULTS: The ketamine group had less pain at rest (P = 0.01) and with movement (P = 0.02) and required less morphine (P = 0.003) throughout the 48-h study period. In the 0–24 h period, ketamine improved subjective analgesic efficacy (P = 0.008), was less sedating (P = 0.03), and required fewer physician interventions to manage severe pain (P = 0.01). Hallucinations were more common in ketamine patients, but other side effects were similar.

CONCLUSION: Small-dose ketamine was a useful addition to tramadol and morphine after major abdominal surgery.
Huruvida kombinationen blir farlig vid högre doser ketamin vågar jag inte uttala mig om.
Citera
2016-02-13, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Glöm inte att det är farligt att blanda MAO-hämmande medel med många droger också, den enda drog jag kommer på nu på rak arm som inte är farlig att blanda med MAO-hämmande utan måste blandas om man ska få effekt vid oralt intag är DMT. Den rökbara formen av DMT (Kemisk?) behöver inte MAO-hämmande för att ge effekt.

SSRI försämmrar effekten av opioider och MDMA. Vet inte hur det ligger till med SNRI men det borde vara samma sak där.

Sen skall man undvika att blanda Tramadol med tex Mirtazapin och andra läkemedel som sänker kramptröskeln då detta ökar risken för krampanfall.

RC:s ska man försöka undvika att blanda med det mesta då det som sakt är Research Chemicals och inte finns någon forskning om desa preparat.

Att blanda MDMA och Tjack är ganska Neurotoxiskt så denna blandningen är inte heller bra.

Och som Saftad_Burk sa så blanda INTE downers (Opioider och GABA-droger)

Varför skulle ssrin försämra effekten av opioider? Har aldrig hört det förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in