2016-01-29, 23:12
Medlem
ET är 6 timmar efter oss, söndag kl 03.
Citera
2016-01-30, 05:31
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Hoppas Kovalev ,straffar pascal länge leker med han tili 7-8 ronder,då börjar överkörningen i min mening ,ko 11
Detta är väl en ickematch? Kov överklassade senast.. blir ingen skillnad denna gången.
Citera
2016-01-30, 10:47
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Detta är väl en ickematch? Kov överklassade senast.. blir ingen skillnad denna gången.

Pascal har Roach i hörnan denna gången, inte för att jag tror att det gör någon skillnad, hehe. För övrigt blev Roach intervjuad av Fighthub häromdagen och kallade Kovalev för "långsam och förutsägbar". Kan inte påstå att jag håller med där alls vad gäller förutsägbarheten, Kovalev är riktigt trixig med sina små finter. Nej, så länge Pascal inte träffar med någon av sina rallarsvingar blir det nog återigen en sen KO-seger för "KRUSHER".
Citera
2016-01-31, 10:23
Medlem
Groves vann på KO ef 5 ronder, men imponerade knappast mot spaggekillen.. Inget mästarämne kvar som sagt. Det tog slut på Wembley.
Kovalev nötter ner Pascal på 7 ronder. Kom inte ut till den åttonde, näsbenet såg inte kul ut. Pascal tuff, men knappast hälsosamt tufft mot den stenhårde ryssen. Bara att lägga handskarna på hyllan.
Citera
2016-01-31, 13:45
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Groves vann på KO ef 5 ronder, men imponerade knappast mot spaggekillen.. Inget mästarämne kvar som sagt. Det tog slut på Wembley.
Kovalev nötter ner Pascal på 7 ronder. Kom inte ut till den åttonde, näsbenet såg inte kul ut. Pascal tuff, men knappast hälsosamt tufft mot den stenhårde ryssen. Bara att lägga handskarna på hyllan.
Groves är slut. Vill inte ta något ifrån Badou Jack, tyckte det var en mycket fin bedrift att slå Groves men vi kan väl alla hålla med om att Groves inte alls varit sig lik efter den där tokknocken? Kommer ihåg hur oerhört bra ut han såg ut mot Groves, framförallt första ronderna i första fighten. Wow, vad han levererade på det han hade snackat om på förhand.

Kovalev såg bra ut som vanligt, men jag stör mig lite på hans "attityd" mot andra fighters. Känns lite som att han inte har respekt för någon annan, och det är någon lite obehagligt i hur han berättar om att han vill "punish" sin motståndare. Ok, sånt snack är ju standard innan en fight men efteråt brukar det vara mer jordnära. Vad tycker ni? Är det uppfriskande att höra honom?
Citera
2016-01-31, 13:46
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag

Varför det? Pascal är en av de bästa i divisonen och det finns fortfarande en hel del bra matcher för honom.

Nu får vi hoppas att stormatchen mellan Kovalev och Stevenson blir av snart.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2016-01-31 kl. 13:48.
Citera
2016-01-31, 22:19
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Groves är slut. Vill inte ta något ifrån Badou Jack, tyckte det var en mycket fin bedrift att slå Groves men vi kan väl alla hålla med om att Groves inte alls varit sig lik efter den där tokknocken? Kommer ihåg hur oerhört bra ut han såg ut mot Groves, framförallt första ronderna i första fighten. Wow, vad han levererade på det han hade snackat om på förhand.

Kovalev såg bra ut som vanligt, men jag stör mig lite på hans "attityd" mot andra fighters. Känns lite som att han inte har respekt för någon annan, och det är någon lite obehagligt i hur han berättar om att han vill "punish" sin motståndare. Ok, sånt snack är ju standard innan en fight men efteråt brukar det vara mer jordnära. Vad tycker ni? Är det uppfriskande att höra honom?

Att vara ödmjuk efter fighten är givetvis någonting jag uppskattar, men samtidigt så bryr jag mig faktsikt inte så mycket om vad boxarna säger före eller efter matchen. Kovalev har jag lite svårt för därför jag gillar helt enkelt inte hans personlighet. Sen kan man tycka att han av någon borde vara försiktig med orden i och med att han har ju dödat en av sina motståndadre för några år sedan och borde veta av erfarenhet hur det kan gå när en boxare får rejält med stryk.
Citera
2016-02-02, 19:25
Medlem
Amir Khan vs Canelo är nu bekfräftat. Vad tror ni? Tror Canelo vinner på KO
Citera
2016-02-02, 20:13
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5542

Canelo på knock inom 5 ronder.
Citera
2016-02-03, 02:51
Medlem
Gospodin.Njets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5542

Det kan bli en otäck knock ...

Å andra sidan trodde jag inte på Pac mot de la Hoya. Fast varken Canelo eller Khan är på samma nivå, förstås ...

Men Khan är så mycket snabbare ... tänk om han klarar att hålla sig undan?

Som alltid är det bara att bänka sig och se vad som händer. Tänker inte missa den här.
Citera
2016-02-03, 07:25
Medlem
När tusan fightades Khan senast.. Har inte hört ett ord om karln på flera år.. Känns som om hans tid på toppen är förbi. Hade varit med upphaussat om han ist valt att satsa på Kell Brook
En fight hela England velat se på Wembley framåt sensommaren.
Enkel seger för Canelo . Vinner en solklar poängseger.
7 maj tror jag det var.
Citera
2016-02-03, 12:53
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=zRnliB0aM9Y

Tror faktiskt Canelo kan få problem med Khans speed. 50/50 enligt mig.

Antingen vinner Khan på UD eller Canelo på KO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in