2016-09-10, 22:11
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
Boxningsvänner, missa inte kvällens RIKTIGA höjdpunkt! Golovkin - Brook sänds på Viaplay, med Sky:s kommentatorer!

Off topic: Carl Froch sitter med som expertkommentator för Sky, och karln har OPERERAT NÄSAN! Jag skojar inte! Frochs karaktär satt ju i den brutna kranen för fan!

När startar huvudmatchen GGG mot Brook?
Citera
2016-09-10, 22:16
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
När startar huvudmatchen GGG mot Brook?

Efter 11 någon gång tror jag, men för säkerhets skull så zappa över när Svensson - Laurén är färdig. Klar fördel Svensson hittills va? Jag trodde att Laurén var mycket större och starkare, men det syns det inte mycket av just nu.
Citera
2016-09-10, 22:22
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Efter 11 någon gång tror jag, men för säkerhets skull så zappa över när Svensson - Laurén är färdig. Klar fördel Svensson hittills va? Jag trodde att Laurén var mycket större och starkare, men det syns det inte mycket av just nu.

Så tidigt? Ja, just det det är ju i Storbritannien!

Ja, Klara vinner. Trodde också att Laurén skulle vara större och elakare.
Citera
2016-09-10, 22:27
Medlem
Libérées avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Så tidigt? Ja, just det det är ju i Storbritannien!

Ja, Klara vinner. Trodde också att Laurén skulle vara större och elakare.

Japp, skönt med en europeisk gala som omväxling. Huvudkort som börjar 04:30 är ju döden. Oh-oh, nu börjar Lauréns goda kondition ge resultat! Men är det för sent?
Citera
2016-09-10, 22:32
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Japp, skönt med en europeisk gala som omväxling. Huvudkort som börjar 04:30 är ju döden. Oh-oh, nu börjar Lauréns goda kondition ge resultat! Men är det för sent?

ja det är för sent, Svensson tar det.

och sen har vi UFC heavyweight championship!
Citera
2016-09-10, 22:34
Medlem
lukashs avatar
Lätt vinst för Klara, tekniken vinner. Helenius vann ikväll också, KO ca 39 sek in i första ronden.
Citera
2016-09-10, 22:40
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Så länge hon inte blir nedslagen på ett liknande brutalt vis så ger jag Klara goda chanser att vinna mot Mikaela. Klara är den klart bättre boxaren och jag tror hon tar hem matchen faktiskt.

Fick rätt angående denna match i alla fall. Blev till och med ännu enklare an vad jag först trodde.
Citera
2016-09-10, 22:51
Medlem
Libérées avatar
Haskins mot Hall just nu, sista matchen (tror jag) innan Golovkin - Brook börjar. Bantamviktare är rätt roliga att titta på, spontant känns det som att Haskins är den snabbare och boxas med ett bättre flyt. Hall ser väldigt stel ut, men han kanske är typen som går upp i varv efter ett par ronder?
Citera
2016-09-10, 23:31
Medlem
mishimas avatar
Det märktes tidigt vilken begränsad boxare Laurén är. Så fort hon fick möta en mer klassiskt skolad boxare så fick hon problem. Det här var något annat än de slagpåsarna hon mött när hon försvarat sin titel.

Ger nog också Svensson lite större chans mot Braekhus än vad jag trodde innan.
Citera
2016-09-10, 23:42
Medlem
snelhestens avatar
Fan det verkar inte alls lika lätt att hitta livestream för Brook - Gennady som vissa fotbollsmatcher. Någon som har en fungerande länk? Skicka i PM.
Citera
2016-09-10, 23:43
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Snart smäller det!!

Märkligt att så många ger Brook en bra chans att vinna då Brook aldrig boxats i mellanvikt förut.. Känns som Khan vs Canelo igen, då Brook går upp viktklasser för att försöka chocka världen. Visst vore det coolt att se Brook vinna men ingenting talar riktigt för att det kommer hända. Skulle gissa på att GGG går ner Brook som inte är en naturlig mellanviktare och knockar honom i en väldigt ensidig match där Brook inte har mycket att komma med.
Citera
2016-09-11, 00:03
Medlem
snelhestens avatar
Har även jag nu hittat en fungerande link så ni kan PM:a mig också om ni har problem med de andra. Ingen regg eller annan skit krävs. De sjunger nationalsongerna nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in