Citat:
Ursprungligen postat av
Out-of-Step
Ja

, problemet med dessa builds är att de fungerar fint solo men kräver mycket mer dmg när man är t.ex 4 i party. Du får testa dig fram, har inte kört Tal/FB, svårt att jämföra
Ja, har inte klarat någon alls, vilka tycker du är lätta? Tycker de tvingar in en i en spelstil som man bara blir frustrerad av

. Kör hoppbabbe, där måste man ta av sig gear och utföra en pantad kombo för varje elit, dör de för tidigt får man börja om.
Funkar bra om det är melee mobs och de spawnar relativt snabbt och på en liten yta. Succubus/morlu incinerator/de där fåglarna och andra som spawnar utspritt blir jobbigt när det är 100 mobs cursed chest. Cursed shrine är typ omöjliga, spawnar alltid typ 3-4 grupper utspritt och innehåller ofta ranged mobs eller såna som flyttar sig/teleportar. Hinner inte få upp tillräckligt med bubblor innan tiden går ut.
Jag har gjort grift 60 solo en gång utan problem men gör mest 50 nu för att uppgradera mina gems till ett rimligare pris. Allt dör ju så fort så spelstilen med bubblorna blir väldigt jobbig. Dödar inte trash alls om jag inte "fastnar" någonstans utan springer bara mellan eliter och dödar dessa.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om ändringen än i patchen med progress. Känns bra att bollarna från eliterna ger mer progress nu både för att det är mer utmanande och för att det typ inte var värt att döda dem förut vilket känns fel och lite tråkigt. Däremot tycker jag att de kanske nerfade progress från trash lite väl hårt. Speciellt om det är mobs som inte ger så mycket typ zombis, skelett, boggits, humans osv. Känns som att man slaktar hundratals men mätaren rör sig knappt. Känns liksom som att de bara har vänt på kakan och att där det tidigare var effektivast att skippa eliter är det nu effektivast att bara döda dem.