2016-01-29, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Förstår du inte 2an så ...

Ang din 1:a. Ta då och byt batongslag och sätt in hot, väckningar, trakasserier och öppen förföljelse mm som jag inte fattade varför tills jag såg länken med mitt namn 2015 där de runt mig sades utav en kommission att dessa borde utredas mera. Kommissionens uttalande kom tidsmässigt då mitt startade.

Jag hade ju som sagt sänt ett mejl till PU för ca 10 år sedan där jag ändra mitt vittnesmål lite då jag undanhållit lite som jag sett då jag tänkte att det kan inte vara till gagn för utredningen + personlig säkerhet .

Efter en tid så raderades hela mitt mejl konto utav en olycka sades det med bland annat detta mejl och även andra mejl till mr org och andra . Vad jag tänker nu kring raderingen var kanske för att någon inte skulle ställa frågor om varför jag precis då kom på att sända ett sådant mejl till PU. Jag hade ju bara kunnat säga vad jag då varit med om OM jag då kunnat berätta , inte vad jag hittade 2015 med kommissionen.

Finns det någon tråd här på FB om HUR har ni drabbats utav palmeutredningen/ andra utredningar ? Kanske ska starta en sådan

Japp det blev ingenting i svarsväg utan.................... en ny berättelse snacka om att hålla sig till manus.

Harfager och alla Ni andra som hävdar att Ni GS:as känn Er trygga. Ni tillsammans med statsråd, kungafamiljen och andra objekt. De som bevakar Er gör ju inget det finns ingen berättelse om när 10 st GS överföll och misshandlade Er.

Så känn Er stolta men framför allt trygga och försök komma över de här små ljuden och slumpmässiga saker (det är inte enkelt att GS:a helt perfekt)

Det bästa med detta Harfagr är att vi behöver inte förklara vad GS är hur det går till vi kan hoppa hela den biten och konstatera:

- Det finns personer som ovetandes har ett eget personskydd. Verksamheten har pågått i 20 tal år och inte en enda IT har rapporterats skadad.

Vi har löst det Harfager vi behöver inga bloggar, inga suddiga foton, ingen oro, inga fler berättelser, ingen som inte förstår vad man skriver, allt är borta, fixat.

Du lägger säker 4 tim om dagen på detta, skit i det skaffa en hobby och börja leva igen.
Citera
2016-01-29, 17:33
Medlem
Citat:
Snacka om att läsa "bibeln som fan" , man har beskrivit olyckor, metoder etc och en icke läskunnig sitter och kör sitt manus på (tack för det ordet) över alla som skriver här.

Det är nog som jag säger..... ta ut valfri kontrollgrupp av lika gamla och så lika som möjligt svenskar och alla IT. Mät under 20 år hur många som varit nära olyckor, missnöjd med läkare, haft dålig sömn, tänkt på en person som man inte träffat på länge och precis då ringer den personen till dig.

Jag tror att i en sådan jämförelse så har jag rätt IT är skyddade inga skador under 20 år.
Citera
2016-01-29, 17:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Det är nog som jag säger..... ta ut valfri kontrollgrupp av lika gamla och så lika som möjligt svenskar och alla IT. Mät under 20 år hur många som varit nära olyckor, missnöjd med läkare, haft dålig sömn, tänkt på en person som man inte träffat på länge och precis då ringer den personen till dig.

Jag tror att i en sådan jämförelse så har jag rätt IT är skyddade inga skador under 20 år.

Precis, ta det matematiskt med valfri kontrollgrupp och se om hur ofta de fått viktiga brev förkomna på posten, hur ofta det varit nära olyckor på arbetsplatsen beroende på andras ageranden som dessutom pratat som de som nämnt Palme antingen rakt eller också som i mitt fall personer i utredningen . Rent matematiskt så kan tom du förstå även om du försöker göra svåra brott till något alldagligt. Som sagt du läser detta som fan läser bibeln utan respekt för de drabbade , bara ett kul nöje eller jobb för flera i tråden.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-29 kl. 18:00.
Citera
2016-01-29, 18:10
Medlem
Citat:
Precis, ta det mattematiskt med valfri kontrollgrupp och se om hur ofta de fått viktiga brev förkomna på posten, hur ofta det varit nära olyckor på arbetsplatsen beroende på andras ageranden som dessutom pratat som de som nämnt Palme antingen rakt eller också som i mitt fall personer i utredningen . Rent matematiskt så kan tom du förstå även om du försöker göra svåra brott till något alldagligt. Som sagt du läser detta som fan läser bibeln utan respekt för de drabbade , bara ett kul nöje eller jobb för flera i tråden.

Men Harfager tänk efter lite nu.

Du har en blogg där ingen lägger in kommentarer, detta är en av flera GS trådar de övriga ligger i papperskorgen. Alla IT som skrev tidigare i denna tråd har slutat.

Tro mig under 20 år har jag hört Palmemordet 100 tals ggr har även läst och diskuterat med vänner. Har varit nära olyckor på arbetsplatsen och inte minst i trafiken. Här även vid ett flertal tillöfällen snackat om SÄPO mest vad gör de egentligen. Men även nu med svenskar aom går med i ISIS och SÄPOS roll i det.
Det är inget konstigt folk snackar och varför tror du "Veckans brott" har högst tittarsiffror, det är inte för att GW är så jävla snygg folk älskar brott (missförstånd) intresserar sig för brott de älskar självklart inte brott.

Harfager slappna av det är över, stäng ned bloggen och skit i denna tråde och gör något roligt med all tidigare GS-tid.
Citera
2016-01-29, 18:22
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Men Harfager tänk efter lite nu.

Du har en blogg där ingen lägger in kommentarer, detta är en av flera GS trådar de övriga ligger i papperskorgen. Alla IT som skrev tidigare i denna tråd har slutat.

Tro mig under 20 år har jag hört Palmemordet 100 tals ggr har även läst och diskuterat med vänner. Har varit nära olyckor på arbetsplatsen och inte minst i trafiken. Här även vid ett flertal tillöfällen snackat om SÄPO mest vad gör de egentligen. Men även nu med svenskar aom går med i ISIS och SÄPOS roll i det.
Det är inget konstigt folk snackar och varför tror du "Veckans brott" har högst tittarsiffror, det är inte för att GW är så jävla snygg folk älskar brott (missförstånd) intresserar sig för brott de älskar självklart inte brott.

Harfager slappna av det är över, stäng ned bloggen och skit i denna tråde och gör något roligt med all tidigare GS-tid.

Visst har det pratats om palme säpo etc , men om nya grannar kommer fram till dig och bara nämner tex palme och sedan går etc så.... du tar alla för idioter som skriver här tydligen. Nya grannars om söker din kontakt sedan , som pladdrar om samma saker du nämnt på telefonen etc och dessutom då du flyttat , möter dessa och ena säger att denne pratat med en för dig okänd och då du kommer hem så ringer någon fel och frågar efter samma person ... du är alldeles för trög för att svar mig här i alla fall så lägg ner .
Citera
2016-01-29, 18:48
Medlem
Citat:
Visst har det pratats om palme säpo etc , men om nya grannar kommer fram till dig och bara nämner tex palme och sedan går etc så.... du tar alla för idioter som skriver här tydligen. Nya grannars om söker din kontakt sedan , som pladdrar om samma saker du nämnt på telefonen etc och dessutom då du flyttat , möter dessa och ena säger att denne pratat med en för dig okänd och då du kommer hem så ringer någon fel och frågar efter samma person ... du är alldeles för trög för att svar mig här i alla fall så lägg ner .

Jodå sådant händer att okända personer säger något till okända, det är inte helt vanligt i Sverige men det är ett socialt beteende.

Man kan få uppfattningen att du inte gör annat än flyttar eller bor på någon typ av genomgångsboende. Det kan väl inte vara ett problem att få nya grannar, om jag minns rätt bor du nu ganska enskilt så snack med nya grannar måste vara ett problem att stryka.

Så Harfager stäng ned din blogg det är ingen aktivitet där, sluta och fundera och analysera allt och alla och acceptera att vissa saker kan uppfattas som konstiga och låt det vara bra med det.

Lova nu att ta den tid du lagt på GS och göra något roligt med den tiden.
Citera
2016-01-29, 19:15
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jodå sådant händer att okända personer säger något till okända, det är inte helt vanligt i Sverige men det är ett socialt beteende.

Man kan få uppfattningen att du inte gör annat än flyttar eller bor på någon typ av genomgångsboende. Det kan väl inte vara ett problem att få nya grannar, om jag minns rätt bor du nu ganska enskilt så snack med nya grannar måste vara ett problem att stryka.

Så Harfager stäng ned din blogg det är ingen aktivitet där, sluta och fundera och analysera allt och alla och acceptera att vissa saker kan uppfattas som konstiga och låt det vara bra med det.

Lova nu att ta den tid du lagt på GS och göra något roligt med den tiden.

Du och ni är mycket för att stänga ner saker och ting , varför ska man stänga denna tråden eller bloggar ? För att ingen annan utsatt ska hitta något ?

Varför går ni in och läser folks trådar och bloggar om ni inte själva är utsatta ? stänga ner och bomma till information om stasis metoder som används i Sverige.

Tycker inte heller att stasis arkiv ska ut helt men då man ser att det används så är det mycket viktigt att folk får se hur detta används.
Citera
2016-01-29, 19:17
Medlem
Koljarovs avatar
Lyssna på Hallowen så kommer du att må bättre.
Ingen mår bra av att ha paranoida tvångstankar i flera år så sök hjälp, jag är säker på att om du får rätt medicin så kommer dina grannar att sluta jaga dig och ingen kommer att förfölja dig.
Testa, det kan ju inte bli mycket värre eller hur?
Citera
2016-01-29, 19:32
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Lyssna på Hallowen så kommer du att må bättre.
Ingen mår bra av att ha paranoida tvångstankar i flera år så sök hjälp, jag är säker på att om du får rätt medicin så kommer dina grannar att sluta jaga dig och ingen kommer att förfölja dig.
Testa, det kan ju inte bli mycket värre eller hur?

Ett väldigt bra tips du kommer med. Tyvärr tror jag inte att de som behöver lyssna kommer att göra det. Risken är överhängande att de i stället kommer att se dig som en del av den stora konspirationen.
Citera
2016-01-29, 20:54
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ett väldigt bra tips du kommer med. Tyvärr tror jag inte att de som behöver lyssna kommer att göra det. Risken är överhängande att de i stället kommer att se dig som en del av den stora konspirationen.
Jo jag har anklagats för det ett antal gånger då jag gett personer med den problematiken goda råd.
Just paranoida människor utan sjukdomsinsikt är något av det jobbigaste jag vet.
Citera
2016-01-29, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koljarov
Jo jag har anklagats för det ett antal gånger då jag gett personer med den problematiken goda råd.
Just paranoida människor utan sjukdomsinsikt är något av det jobbigaste jag vet.

Det har varit en omtumlande resa men tyvärr inte ett enda bevis på GS förutom alla berättelser, men berättelser kommer ju aldrig att svara på frågan FINNS GS.

Nu går väl tråden i papperskorgen, men du Harfager som är den enda som är kvar, lova att släppa detta nu. i all välmening.
Citera
2016-01-29, 22:15
Medlem
Koljarovs avatar
Citat:
Det har varit en omtumlande resa men tyvärr inte ett enda bevis på GS förutom alla berättelser, men berättelser kommer ju aldrig att svara på frågan FINNS GS.

Nu går väl tråden i papperskorgen, men du Harfager som är den enda som är kvar, lova att släppa detta nu. i all välmening.
Då ska jag trösta dig med denna tråden där några bekanta från denna tråd ger råd till en stackars förföljd gosse.
Jag har försökt tala honom till rätta men till ingen nytta, kan hindra gossen från att göra något dumt så...https://www.flashback.org/t2609300Fakta kring polisens "buggning" av internet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in