Citat:
För att folk med vanföreställningar inte skall hitta nya saker att skylla på annat än sin egna psykiska ohälsa. GS-bloggar och GS-trådar på detta och andra forum har sedan länge endast fungerat som ryggdunkarforum för psykiatriskt utmanade individer som ser psykvården som något som bör undvikas till varje pris.
Det är störande för oss som söker fakta.
Citat:
För att vi levt med konspirationsteorier i 30 år och brinner mer än lovligt för att få chansen att sätta tänderna i, tugga upp och spotta ut de som är RIKTIGA konspiratörer.
Tro mig, hade du kunnat BEVISA att Du är utsatt för GS, så hade jag gjort dina förföljares liv till ett rent HELVETE by now!
Inget gottar mig så mycket som att få göra ketchup av korrupta tjänstemän.
Dina historier är dock osammanhängande och spänner över allt från personliga problem till globala konspirationer, och där du på något sätt vill framställa dig själv som att vara i centrum av det hela.
Din likhet med personer som missbrukat dopaminerga droger över en längre tid, är TOTAL.
Jag tvivlar inte på att GS förekommer, men jag tvivlar starkt på att en enda person som skrivit i denna och andra GS-trådar faktiskt är utsatta för detta.
Utredningen fortsätter...