2016-01-30, 03:51
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Du och ni är mycket för att stänga ner saker och ting , varför ska man stänga denna tråden eller bloggar ? För att ingen annan utsatt ska hitta något ?

För att folk med vanföreställningar inte skall hitta nya saker att skylla på annat än sin egna psykiska ohälsa. GS-bloggar och GS-trådar på detta och andra forum har sedan länge endast fungerat som ryggdunkarforum för psykiatriskt utmanade individer som ser psykvården som något som bör undvikas till varje pris.
Det är störande för oss som söker fakta.

Citat:
Varför går ni in och läser folks trådar och bloggar om ni inte själva är utsatta ?

För att vi levt med konspirationsteorier i 30 år och brinner mer än lovligt för att få chansen att sätta tänderna i, tugga upp och spotta ut de som är RIKTIGA konspiratörer.

Tro mig, hade du kunnat BEVISA att Du är utsatt för GS, så hade jag gjort dina förföljares liv till ett rent HELVETE by now!
Inget gottar mig så mycket som att få göra ketchup av korrupta tjänstemän.

Dina historier är dock osammanhängande och spänner över allt från personliga problem till globala konspirationer, och där du på något sätt vill framställa dig själv som att vara i centrum av det hela.
Din likhet med personer som missbrukat dopaminerga droger över en längre tid, är TOTAL.

Jag tvivlar inte på att GS förekommer, men jag tvivlar starkt på att en enda person som skrivit i denna och andra GS-trådar faktiskt är utsatta för detta.

Utredningen fortsätter...
Citera
2016-01-30, 04:43
Medlem
Harfagers avatar
För de som undrar hur gang stalking kan engagera flera individer utan mening så kan man ju titta här i tråden där ett tiotal inte gör annat än kommer med diagnoser eller vantolkar allt man skriver.

Förmodligen så drar det med andra in som bara är här för att tjafsa och hjälper på så sätt att dölja dessa människorättsbrott det är.

För dessa hade det räckt att det gått in och kallat detta trams, men de håller fast vid tråden och skrämmer bort de som har något att säga då de ser att det bara är tjafs med dessa, och på så sätt sätter det "yttrandefriheten" som ska vara här på FB, ur spel .

Jag har sagt mitt och även om dessa inlägg är begravda så går det i framtiden att googla sig fram om man varit med om samma som jag om det nu inte rensas "farliga inlägg " under tiden, för spelreglerna skits de fullkomligt i.
Citera
2016-01-30, 04:49
Medlem
Nej det förekommer inte pga att den oändliga ansträngningen sett till den minimala utdelningen
gör att ingen någonsin i historien ens övervägt tanken.

Dock kan jag (som sett rätt många civilpolisaktioner (var tillsammans med en polis i 5 år))
förstå att råkar dessa ses med ett konspirationsöga ovetandes om att polisen är inblandad
kommer det självfallet se extremt suspekt ut, gangstalking gånger hundra upphöjt i fyra.
Citera
2016-01-30, 05:06
Medlem
Tror man på riktigt på gang stalking har man per definition paranoid personlighetstörning.
Vill inte vara otrevlig på något sett men detta är alltså lite själva definitionen på hela konkarongen.

Någon slags nytta alls av gang stalking jämfört med den extrema ansträngningen blir absurd
uti alla tänkbara scenarior, vet inte ens vad jag ska säga, har tom haft vänner med denna
problematiken så är lite av en expert.
Citera
2016-01-30, 05:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
För de som undrar hur gang stalking kan engagera flera individer utan mening så kan man ju titta här i tråden där ett tiotal inte gör annat än kommer med diagnoser eller vantolkar allt man skriver.

Se där...
Att förvandlas från en "hjälpare med mångårig erfarenhet" till en "GS med lömska motiv" går kvickt i en typ-TI's verklighetsuppfattning.
Det bådar inte gott för ämnesområdets legitimitet.

Citat:
Förmodligen så drar det med andra in som bara är här för att tjafsa och hjälper på så sätt att dölja dessa människorättsbrott det är.

Vi har redan adresserat begreppet "alla som ifrågasätter är bara här för att dölja"-konceptet, och det har sedan länge i tråden designerats vara ett trist undalflyktsargument för att slippa svara på frågor som kan rubba ens egen verklighetsuppfattnings emotio-intellektuella legitimitet.

Citat:
För dessa hade det räckt att det gått in och kallat detta trams,

Nej, för sådana poster är 0.03 och tas bort omgående, som så sig bör.

Citat:
men de håller fast vid tråden och skrämmer bort de som har något att säga då de ser att det bara är tjafs med dessa, och på så sätt sätter det "yttrandefriheten" som ska vara här på FB, ur spel .

Man kan å andra sidan hävda att vi som seriöst försöker leta rätt på de offer idag som verkligen är utsatta för GS, ständigt störs ut av individer som dig som begraver alla trådar med bullshit varpå fenomenet aldrig kan utredas ordentligt så länge Du och andra osammanhängande inbillade/(eller av CIA planerade?) TI's fortsätter med att spamma ned alla förekommande trådar med bullshit.

Citat:
Jag har sagt mitt

Det har du inte alls det. Allt du skrivit i trådens senaste 100 sidor är saker jag sedan 15 år tillbaks redan läst på olika konspirationssidor.
Återkom när du har egna ord att bjuda på.

Du är en tröttsam individ.

Utredningen om huruvida gangstalking förekommer idag, fortsätter...
Vi kan med 99,9998% säkerhet fastställa att trådens senaste 4 "vittnen" kan anses som "otillbörliga".
Som sagt, utredningen fortsätter...
Citera
2016-01-30, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Se där...
Att förvandlas från en "hjälpare med mångårig erfarenhet" till en "GS med lömska motiv" går kvickt i en typ-TI's verklighetsuppfattning.
Det bådar inte gott för ämnesområdets legitimitet.

Vi har redan adresserat begreppet "alla som ifrågasätter är bara här för att dölja"-konceptet, och det har sedan länge i tråden designerats vara ett trist undalflyktsargument för att slippa svara på frågor som kan rubba ens egen verklighetsuppfattnings emotio-intellektuella legitimitet.

Nej, för sådana poster är 0.03 och tas bort omgående, som så sig bör.

Man kan å andra sidan hävda att vi som seriöst försöker leta rätt på de offer idag som verkligen är utsatta för GS, ständigt störs ut av individer som dig som begraver alla trådar med bullshit varpå fenomenet aldrig kan utredas ordentligt så länge Du och andra osammanhängande inbillade/(eller av CIA planerade?) TI's fortsätter med att spamma ned alla förekommande trådar med bullshit.

Det har du inte alls det. Allt du skrivit i trådens senaste 100 sidor är saker jag sedan 15 år tillbaks redan läst på olika konspirationssidor.
Återkom när du har egna ord att bjuda på.

Du är en tröttsam individ.

Utredningen om huruvida gangstalking förekommer idag, fortsätter...
Vi kan med 99,9998% säkerhet fastställa att trådens senaste 4 "vittnen" kan anses som "otillbörliga".
Som sagt, utredningen fortsätter...

Harfager !

Jag tycker Trolltests frågor är intressanta, kan inte du på ett strukturerat sätt besvara dem en efter en.
Citera
2016-01-30, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Jo, och eftersom ordet är fritt får folk även ifrågasätta om du gör det i rätt tråd.

Det är stor skillnad på påhittad och inbillad.

Har fortfarande inte fått svar på min fråga hur vet folk om sådant jag inte har berättat till någon?
Citera
2016-01-30, 14:52
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanstrm
Har fortfarande inte fått svar på min fråga hur vet folk om sådant jag inte har berättat till någon?

Kan du ge något exempel på vad de vet?

Att veta att någon är förkyld utan att de sagt något är inte speciellt mysko. Det är inte heller speciellt mysko att förutsätta att en person har en mobil på sig. Eller att de flesta duschar på morgonen. Eller att man äter middag. Det finns massor av vardagliga saker som man vet om människor utan de har behövt tala om det.
Citera
2016-01-30, 15:01
Medlem
-vaas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Tror man på riktigt på gang stalking har man per definition paranoid personlighetstörning.
Vill inte vara otrevlig på något sett men detta är alltså lite själva definitionen på hela konkarongen.

Någon slags nytta alls av gang stalking jämfört med den extrema ansträngningen blir absurd
uti alla tänkbara scenarior, vet inte ens vad jag ska säga, har tom haft vänner med denna
problematiken så är lite av en expert.

Eh, du är dum i huvudet.

Har haft att göra med x antal idioter med psykopatiska och narcissistiska drag i mina dagar (har dem i släkten bl a) - att de som regel använder sig av omgivningen de först charmar och sedan spelar ut mot en person som leder till stalking by proxy.

Och speciellt myndigheter står detta till lags.

Du vet skit om skit, likt ditt ex till polis - där polisen som regel spelar sånthär i händerna för en yrkesgrupp som ställer till mer skada får man leta efter.

Det är inte ens organiserat utan mer ett slags primitivt beteende i människor, sen finns det de som skriker på en och tror man är polis som spionerar på dem utan orsak - men att det finns gangstalking och att polisen kan spela vidare på det beteendet är sant.

Och det är exakt samma skit som div läkare inom psykiatrin kör på patienter kör med där de säger någon är paranoid: sen går det inte ifrågasätta vad den säger utan att det bekräftar 'diagnosen' - där dumnaivt pack som du inte ser igenom sånt.

Och du är dum i huvudet, nu finns det ingen diagnos som kan få det att låta vetenskapligt: men du är seriöst korkad och okunnig.
Citera
2016-01-30, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-
Eh, du är dum i huvudet.

Har haft att göra med x antal idioter med psykopatiska och narcissistiska drag i mina dagar (har dem i släkten bl a) - att de som regel använder sig av omgivningen de först charmar och sedan spelar ut mot en person som leder till stalking by proxy.

Och speciellt myndigheter står detta till lags.

Du vet skit om skit, likt ditt ex till polis - där polisen som regel spelar sånthär i händerna för en yrkesgrupp som ställer till mer skada får man leta efter.

Det är inte ens organiserat utan mer ett slags primitivt beteende i människor, sen finns det de som skriker på en och tror man är polis som spionerar på dem utan orsak - men att det finns gangstalking och att polisen kan spela vidare på det beteendet är sant.

Och det är exakt samma skit som div läkare inom psykiatrin kör på patienter kör med där de säger någon är paranoid: sen går det inte ifrågasätta vad den säger utan att det bekräftar 'diagnosen' - där dumnaivt pack som du inte ser igenom sånt.

Och du är dum i huvudet, nu finns det ingen diagnos som kan få det att låta vetenskapligt: men du är seriöst korkad och okunnig.

Du menar alltså att det inte finns paranoida personer?

Det lättaste sättet att bevisa att din paranoia inte är villfarelser är helt enkelt att lägga fram lite bevis för att du faktiskt är förföljd.

Ditt inlägg är förövrigt rätt svårläst och ostrukturerat.
Citera
2016-01-30, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Kan du ge något exempel på vad de vet?

Att veta att någon är förkyld utan att de sagt något är inte speciellt mysko. Det är inte heller speciellt mysko att förutsätta att en person har en mobil på sig. Eller att de flesta duschar på morgonen. Eller att man äter middag. Det finns massor av vardagliga saker som man vet om människor utan de har behövt tala om det.

Det är ju inget sånt det är jupare saker sånt jag har gjort och tänkt. Och ända sättet att ta reda på det är genom kamera övervakning och läsa tankarna
Citera
2016-01-30, 15:27
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -vaas-

Där skrev du bra det jag försökt säga flera gånger. Att det behövs bara ett par som sätter igång en hel grupp människor och riktar dem mot någon för att få till något som blir ren gangstalkning. Det började så med grupp 4 (som jag kallar dem ) efter att jag gjort en polisanmälan på en i grupp 2 på hot.

Jag hade flera års väntan innan jag som nu kan orda om detta och har studerat detta på nära håll utan att veta vad det kallades (GS mm) . Jag tänkte att de måste ju förstå att jag minns dem och kan peka ut dem efter att jag satt grupp 1,2 och 3 om jag vill.

Men jag tror att storleken på grupperna tillsammans tror dessa kommer att skydda dem, men jag tar huvudaktörerna först direkt som LK, PS, NG mfl så att folk sedan kan se lättare då många av dem förmodligen är släkt , att jag inte ljuger övertolkar etc
Senast redigerad av Harfager 2016-01-30 kl. 15:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in