Citat:
Förstår du inte 2an så ...
Ang din 1:a. Ta då och byt batongslag och sätt in hot, väckningar, trakasserier och öppen förföljelse mm som jag inte fattade varför tills jag såg länken med mitt namn 2015 där de runt mig sades utav en kommission att dessa borde utredas mera. Kommissionens uttalande kom tidsmässigt då mitt startade.
Jag hade ju som sagt sänt ett mejl till PU för ca 10 år sedan där jag ändra mitt vittnesmål lite då jag undanhållit lite som jag sett då jag tänkte att det kan inte vara till gagn för utredningen + personlig säkerhet .
Efter en tid så raderades hela mitt mejl konto utav en olycka sades det med bland annat detta mejl och även andra mejl till mr org och andra . Vad jag tänker nu kring raderingen var kanske för att någon inte skulle ställa frågor om varför jag precis då kom på att sända ett sådant mejl till PU. Jag hade ju bara kunnat säga vad jag då varit med om OM jag då kunnat berätta , inte vad jag hittade 2015 med kommissionen.
Finns det någon tråd här på FB om HUR har ni drabbats utav palmeutredningen/ andra utredningar ? Kanske ska starta en sådan
Ang din 1:a. Ta då och byt batongslag och sätt in hot, väckningar, trakasserier och öppen förföljelse mm som jag inte fattade varför tills jag såg länken med mitt namn 2015 där de runt mig sades utav en kommission att dessa borde utredas mera. Kommissionens uttalande kom tidsmässigt då mitt startade.
Jag hade ju som sagt sänt ett mejl till PU för ca 10 år sedan där jag ändra mitt vittnesmål lite då jag undanhållit lite som jag sett då jag tänkte att det kan inte vara till gagn för utredningen + personlig säkerhet .
Efter en tid så raderades hela mitt mejl konto utav en olycka sades det med bland annat detta mejl och även andra mejl till mr org och andra . Vad jag tänker nu kring raderingen var kanske för att någon inte skulle ställa frågor om varför jag precis då kom på att sända ett sådant mejl till PU. Jag hade ju bara kunnat säga vad jag då varit med om OM jag då kunnat berätta , inte vad jag hittade 2015 med kommissionen.
Finns det någon tråd här på FB om HUR har ni drabbats utav palmeutredningen/ andra utredningar ? Kanske ska starta en sådan
Japp det blev ingenting i svarsväg utan.................... en ny berättelse snacka om att hålla sig till manus.
Harfager och alla Ni andra som hävdar att Ni GS:as känn Er trygga. Ni tillsammans med statsråd, kungafamiljen och andra objekt. De som bevakar Er gör ju inget det finns ingen berättelse om när 10 st GS överföll och misshandlade Er.
Så känn Er stolta men framför allt trygga och försök komma över de här små ljuden och slumpmässiga saker (det är inte enkelt att GS:a helt perfekt)
Det bästa med detta Harfagr är att vi behöver inte förklara vad GS är hur det går till vi kan hoppa hela den biten och konstatera:
- Det finns personer som ovetandes har ett eget personskydd. Verksamheten har pågått i 20 tal år och inte en enda IT har rapporterats skadad.
Vi har löst det Harfager vi behöver inga bloggar, inga suddiga foton, ingen oro, inga fler berättelser, ingen som inte förstår vad man skriver, allt är borta, fixat.
Du lägger säker 4 tim om dagen på detta, skit i det skaffa en hobby och börja leva igen.