2016-06-20, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Vad är det för utrustning du söker? Vad är det du vill mäta? Något som kan detektera "skalarvågor" finns inte på denna jord.

Vill du försöka spela in elektromagnetisk strålning så hänger det på vilken frekvens vågorna har. Om du t.ex vill spela in vågor runt 600 THz så funkar en vanlig kamera bra - vågorna kommer att synas som ljusa partier i fotografierna.

Vet du inte riktigt vad du är ute efter så förslår jag en spektrumanalysator med stort frekvensomfång. Här hittar du några att välja på:
http://www.sgsoftware.se/131479800
Dem är på tok för dyra jag har väldigt små medel och jag vill spela in rösterna!
Har fått dem inspelat men det låter nästan inget!
Citera
2016-06-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flubbb
Nä jag vill spela in rösterna

Om det är vad jag tror det är så finns bara rösterna där för att psyka dig.
Försök för din egen hälsas skull att tänka på något annat sätt för det är inget annat än teater.
Jävligt jobbig teater kanske men ändå..

Försök fokusera dig på något som gör dig gladare än att fokusera på något som uppenbarligen inte gör dig glad.

Och i värsta fall flytta.
Citera
2016-06-21, 00:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nej kropps hållningen såg ut så såg inget vapen dok.

Fast om kroppshållningen var sådan (stridsbered med draget vapen) men utan vapen så kan vi redan definiera att de inte var beväpnade utan eventuellt så var det tonåringar/ungdomar/barn som lekte eller så inbillade du dig att de hade den exakta kroppshållningen alternativt så hade de en liknande men det var inte för att de hade dragna vapen utan för att de troligen var spänbögar.
Citera
2016-06-21, 00:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag har en smartphone men har inte aktiverat den.

Menar du att du inte har satt in ett simkort eller vad menar du?

För en smartphone behöver du inte "aktivera" såvida du inte menar att den är avstängd (aka: du har stängt av den) förstås.
Citera
2016-06-21, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern

För en smartphone behöver du inte "aktivera" såvida du inte menar att den är avstängd (aka: du har stängt av den) förstås.
Jag har inte ett sånt litet sim kort
Citera
2016-06-21, 00:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag har inte ett sånt litet sim kort

Ah, okej tack för förtydliga!

[Tillagt]

Det du kan göra är att klippa till simkortet men jag rekommenderar att du kollar upp hur man gör det innan du börjar klippa hej vilt om du vill kunna använda telefonen.
Citera
2016-06-21, 00:12
Bannlyst
Citat:
Fast om kroppshållningen var sådan (stridsbered med draget vapen) men utan vapen så kan vi redan definiera att de inte var beväpnade utan eventuellt så var det tonåringar/ungdomar/barn som lekte eller så inbillade du dig att de hade den exakta kroppshållningen alternativt så hade de en liknande men det var inte för att de hade dragna vapen utan för att de troligen var spänbögar.
Det var en bil som stannade utanför snabbt och två äldre men hoppade ut en mörk bil.
Citera
2016-06-21, 00:13
Medlem
Citat:

Shit vad du är osympatisk..

Kan du inte säga något konstruktivt för en gång skull?
Citera
2016-06-21, 00:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIDIME
Shit vad du är osympatisk..

Kan du inte säga något konstruktivt för en gång skull?

Det var en simpel fråga där han senare förklarade vad han menade varav jag kom med tips på hur han kan lösa det.

Eller menar du att det är osympatiskt att ställa en simpel fråga kring vad han menar?
Citera
2016-06-21, 00:18
Medlem
Citat:
Det var en simpel fråga där han senare förklarade vad han menade varav jag kom med tips på hur han kan lösa det.

Eller menar du att det är osympatiskt att ställa en simpel fråga kring vad han menar?

Det gällde inte specifikt den frågeställningen, utan den våg av rätt sågande frågor som du ställer, har ställt och förmodligen fortfarande kommer ställa.

Det är en aningens översittarton i frågorna..
Citera
2016-06-21, 00:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det var en bil som stannade utanför snabbt och två äldre men hoppade ut en mörk bil.

Och jag säger återigen, det tyder tyvärr inte på det du verkar ha trott/tror utan det stärker återigen att du kan ha missuppfattat situationen för du kan ha trott dig sett dem hålla så som poliser gör när de egentligen kanske bar på en mobiltelefon (eller något annat liknande föremål) och höll händerna/handen i det läget för att öppna bildörren.

Det jag vill ha sagt är att ditt bevis för att du skall ha blivit mordhotad är inte hållbart då alla mins/ser saker på olika sätt, ett gott exempel på det är vid en bilolycka så kommer du att få höra flera olika vittnesmål där många detaljer skiljer sig åt till en sådan grad att vittnesmålen även kan säga emot varandra.

Det är därför man måste ställa frågor och speciellt när det bara är ett enda vittne för vittnet kan ha missat saker eller i efterhand bestämt sig för att de såg/hörde en sak när det egentligen var någonting annat. (vilket är varför vittnesmål måste tas så fort som möjligt vid olyckor/brott då man glömmer bort saker osv, osv)

Frågorna är inte där för att håna någon utan de är för att genuint sålla bort allt potentiellt skit som kan dölja sanningen, om du läser igenom både den här tråden men även andra Gang Stalkning trådar här på Flashback någon vacker dag så kommer du snabbt att märka att det finns en hel del skitsnack från en del som påstår sig vara Ti och att vi har hört exakt samma visa gång på gång och vi har bevisat att samma sak är falskt eller lurendrejeri minst lika många gånger.
Citera
2016-06-21, 00:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIDIME
Det gällde inte specifikt den frågeställningen, utan den våg av rätt sågande frågor som du ställer, har ställt och förmodligen fortfarande kommer ställa.

Det är en aningens översittarton i frågorna..

Det är helt upp till dig att tolka mina frågor som översittande men det ändrar inte på det faktum att frågor måste ställas för man kan inte blint acceptera allt som sägs för det finns garanterat falska vittnesmål när det kommer till GS, sen om det rör sig om medvetna eller omedvetna lögner låter jag vara osagt men jag har nu återigen förklarat för honom varför jag ställer frågorna, jag ger dig dock samma tips som honom, läs igenom både denna och andra GS trådar för du kommer att märka varför man ställer vissa frågor lite hårdare än andra relativt snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in