Citat:
Är du säker på att det var GS och inte bara en vanlig kund, var det alltid samma person som gick emot dig med en vagn eller en korg?
Som sagt, är du helt säker på att det rör sig om GS och att du inte bara råkar vara extra försiktig eller något liknande?
Vad ljög de om?
Är du säker på att de inte bara hade fått höra en annan version om det nu är något som du är inblandad i?
Du får tänka på att folk alltid kommer att försöka att skapa empati för dem och därmed även kan ljuga för andra vilket kan ställa dig i sämre dagar.
Som sagt, är du helt säker på att det är GS och inte bara du som är extra försiktig då affärer är allmän plats och därmed svårt att säga är ett bevis.
Nu vet jag att det är en onödig fråga men vad menar du när du säger att de var "utan för min dörr" menar du att drönarfordon svävade precis utanför ditt hem på en så pass låg nivå att du skulle kunna slå sönder eller se dem tydligt eller menar du att du antar att de var utanför?
Jag undrar då ordentliga övervakningsdrönare inte behöver flyga lågt för att kunna spela in utan de kan flyga rätt högt upp vilket skulle kräva att du aktivt letar efter dem i kikare. (Detta gäller endast om staten är inblandad dock, är det civilpersoner som stalkar dig så är det troligen vanliga drönare)
Som sagt, är du helt säker på att det rör sig om GS och att du inte bara råkar vara extra försiktig eller något liknande?
Vad ljög de om?
Är du säker på att de inte bara hade fått höra en annan version om det nu är något som du är inblandad i?
Du får tänka på att folk alltid kommer att försöka att skapa empati för dem och därmed även kan ljuga för andra vilket kan ställa dig i sämre dagar.
Som sagt, är du helt säker på att det är GS och inte bara du som är extra försiktig då affärer är allmän plats och därmed svårt att säga är ett bevis.
Nu vet jag att det är en onödig fråga men vad menar du när du säger att de var "utan för min dörr" menar du att drönarfordon svävade precis utanför ditt hem på en så pass låg nivå att du skulle kunna slå sönder eller se dem tydligt eller menar du att du antar att de var utanför?
Jag undrar då ordentliga övervakningsdrönare inte behöver flyga lågt för att kunna spela in utan de kan flyga rätt högt upp vilket skulle kräva att du aktivt letar efter dem i kikare. (Detta gäller endast om staten är inblandad dock, är det civilpersoner som stalkar dig så är det troligen vanliga drönare)
Om du från i dag helt plötsligt var och varannan gång går in i en affär och olika personer stöter mot dig , så skulle du lägga märke till det. Sedan en tid så har det upphört ( lade ut min granne på nätet och började skriva här )
GS och GS , bor på en mindre ort och märkte snabbt att jag fått folk mot mig och det behövs tex bara ett par som börjar sprida något om dig för att få med andra . Var mycket unga först och sedan var det äldre så möjligen deras föräldrar och släktingar som ska dra på sig elden ?
Ang lögnen så var det ang en detalj på jobbet som jag hade ställt fel och personen sade att det hade jag gjort det många gånger även om det var första gången som jag blivit tvungen att ändra saken och glömde ställa tillbaka den.
Lade märke till en ung som spexat och pratat väldigt latjo på tex bussen och såg att denne var mycket lik denne på jobbet. Som sagt mer står i dagböckerna men de unga tog jag inte med så utförligt utan fattat att det var någon som passade på att snacka skit då man var tyst.
Jag nämner dessa då det är tydliga exempel på att GS används och hur man får med andra som inte är invigda i tex det som allt började med. Så just nu är dessa ganska ointressanta att gå in djupare på , men jag kan peka ut dem och omnämnt dem i dagböckerna.
Drönaren var högt upp i luften ovanför mig mitt ute i skogen som jag fick med på ett fota jag skulle pröva en bildtjänst med , en slump alltså , som jag först såg då jag förstorade bilden . Har hört ett vinande ofta då jag kommit hem sent då det varit mörkt så det är nog en metod de använde sig av (skulle jag göra) .Detta vinnande började uppträda en tid efter att jag såg drönare på bilden. Jag har inte avslöjat det genom att spana uppåt utan detta är första gången jag nämner det.
Ska tillägga att det jobbet jag hade då så började mycket hända och fick även pikar mot att jag skulle vara rasist. Var skadegörelse och massa "lattjo" kommentarer som tydde på att fler var informerade om en annan.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-28 kl. 20:34.
Senast redigerad av Harfager 2016-01-28 kl. 20:34.