Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
OK tack för svar! så 1,5mg/kg är man i "safe-zone" då ?

Safe mot vad? 1.5 är väl rek för att inte få en massa minnesluckor och man kommer helt enkelt iväg mycket bra som nybörjare på den dosen. Helt skev lär du se ut ändå men de spelar ingen roll om resten av sällskapet är det.
Citera
2016-01-23, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Safe mot vad? 1.5 är väl rek för att inte få en massa minnesluckor och man kommer helt enkelt iväg mycket bra som nybörjare på den dosen. Helt skev lär du se ut ändå men de spelar ingen roll om resten av sällskapet är det.

Safe för att det blir för mycket.
Citera
2016-01-23, 20:58
Medlem
Manozs avatar
Jag tog nyss benso för jag tyckte ruset börja dala, Kan man inte dra i sig lite amfetamin nu då så man inte sitter helt lost här. Inge ork till nåt känns det som. Behöver en dutt tjack känner jag. tagit 4 mg alprazolam nu iaf och röäk någon gås. Mår och mådde skit fint!
Citera
2016-01-23, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Safe för att det blir för mycket.

Kör på 1.5 då. Jag "råkade" få i mig 5mg/kg en gång och de gör jag nog inte om. Minnesluckor och ett psyke som var oerhört konstigt i en vecka efteråt. Dock inga sviter av det nu såhär 1 år senare.
Citera
2016-01-23, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Jag tog nyss benso för jag tyckte ruset börja dala, Kan man inte dra i sig lite amfetamin nu då så man inte sitter helt lost här. Inge ork till nåt känns det som. Behöver en dutt tjack känner jag. tagit 4 mg alprazolam nu iaf och röäk någon gås. Mår och mådde skit fint!

Att släppa lös ännu mer dopaminer i ditt läge är extremt korkat. Neurotoxiskt som tusan

(FB) MDMA och dess temporära effekter.
Citera
2016-01-23, 21:11
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Att släppa lös ännu mer dopaminer i ditt läge är extremt korkat. Neurotoxiskt som tusan

(FB) MDMA och dess temporära effekter.

När kan jag ta tjack igen då? Var ju snart 8 timmar sen jag tog Mdma:t ju.
Citera
2016-01-23, 21:27
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
När kan jag ta tjack igen då? Var ju snart 8 timmar sen jag tog Mdma:t ju.

Du kan vara lugn, bara hoppa på tjacket igen.

Folk har en tendens till att få det att låta som att hjärnan kommer brinna upp om man råkar blanda MDMA och tjack men det är bara köra på.
Citat:
Därför är det extremt farligt att blanda MDMA och Amfetamin

Hade det varit så farligt som vissa påstår hade vi nog sett ett stort antal dödsfall och/eller folk med brända hjärnor.

Finns det någon som kan visa mig ett fall där någon har dött eller fått sin hjärna utbränd efter en kväll eller två på MDMA blandat med Amfetamin?
Senast redigerad av Popshuv1t 2016-01-23 kl. 21:29.
Citera
2016-01-23, 21:36
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t

Folk har en tendens till att få det att låta som att hjärnan kommer brinna upp om man råkar blanda MDMA och tjack men det är bara köra på.

Hade det varit så farligt som vissa påstår hade vi nog sett ett stort antal dödsfall och/eller folk med brända hjärnor.

Finns det någon som kan visa mig ett fall där någon har dött eller fått sin hjärna utbränd efter en kväll eller två på MDMA blandat med Amfetamin?

Vad bra för
jag drog värledns lina precis innan jag såg detta inlägg, Var så sugen
Citera
2016-01-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t

Jag brukar resonera som så att man har bara en hjärna och ska man syssla med knark ska man göra det förnuftigt. Men kör på ni, en dag kanske ni träffas på samma behandlingshem.
Citera
2016-01-23, 21:58
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Jag brukar resonera som så att man har bara en hjärna och ska man syssla med knark ska man göra det förnuftigt. Men kör på ni, en dag kanske ni träffas på samma behandlingshem.

Tack för varningen iaf. det var omtänkwsamt av dig iaf. Men vi har svårt att bara sluta njuta av lkivet så vi kör hårtg och länge Ska man njuta så ska ma nnjuta ordentligt!
Citera
2016-01-24, 05:16
Medlem
Elikos avatar
http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=32714 Gula Lion + -? Är det verkligen MDMA? Är tveksam då de kicka bättre än partyflock..
Citera
2016-01-24, 11:19
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=32714 Gula Lion + -? Är det verkligen MDMA? Är tveksam då de kicka bättre än partyflock..

Nix icke samma! LI-ION+- heter de du tänker på. Inte Lion som på bilden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in