Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-02, 09:23
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Hej kära knarkare

Jag och min vän hade tänkt att gå på ett skogsrave nu till helgen och givetvis knapra E
Problemet är att min vän har ett medfött hjärtfel som jag tyvärr inte kan namnet på men symptomen Lyder att han sporadiskt kan få hjärtklappning, smärtor, andningssvårigheter pågrund av sitt dåliga hjärta, han har varit på sjukhus flera gånger för sina besvär.

Är han helt enkelt olämplig för att ta E? Kan han ta en låg dos för att testa eller är det för riskfylt?

tacksam för svar/ En orolig vän
Senast redigerad av TonyLamborghini 2016-08-02 kl. 09:26.
Citera
2016-08-02, 21:22
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
Hej kära knarkare

Jag och min vän hade tänkt att gå på ett skogsrave nu till helgen och givetvis knapra E
Problemet är att min vän har ett medfött hjärtfel som jag tyvärr inte kan namnet på men symptomen Lyder att han sporadiskt kan få hjärtklappning, smärtor, andningssvårigheter pågrund av sitt dåliga hjärta, han har varit på sjukhus flera gånger för sina besvär.

Är han helt enkelt olämplig för att ta E? Kan han ta en låg dos för att testa eller är det för riskfylt?

Jag skulle absolut avråda din vän från att ta E. Det kan vara mycket farligt, och på ett skogsrave kan det vara svårt att få hjälp.
Citera
2016-08-02, 22:28
Medlem
Har tagit Mdma ( Rent ) Förrut. Och kan jämföra opiater med det. Får sån eurifo på opiater, men istället för att vara så stirrig som man blir på MDMA, så förslår jag opiater!
Citera
2016-08-02, 23:18
Medlem
Citat:
Hej kära knarkare

Låter som en riktigt dålig ide.
Citera
2016-08-03, 00:45
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Hej kära knarkare

Polaren bör hoppa över att käka knapp.
Citera
2016-08-03, 03:14
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Vad rekommenderar ni för substans som min vän ska ta istället då?
Citera
2016-08-03, 03:23
Medlem
Citat:

Lågdos svamp, lite hjärtklappning kan man få av adrenalin och chock över det mystiska eller whatever som händer men alltså inte lika fysiskt upphetsande som MDMA.
Det är mitt förslag iallafall det håller i cirka 6 timmar så inte väldigt utmattande.

Folk exkluderades ur denna testgrupp för psilocybin på grund av
Artificial heart valve (last 6 weeks)
Så dom ville alltså inte testa svamp på någon som opererat in en artificiell hjärtklaff... dom senaste sex veckorna
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02145091
heller inte pacemaker alls så det är egentligen väl alltid säkrare att vara på den säkra sidan, vilket en testgrupp förstås alltid är men även på rave.
Kanske borde han prova hemma först!

Ge han en riktigt fet blunt vettja de e trevligt till dansmusik också.
Senast redigerad av Timecode 2016-08-03 kl. 03:35.
Citera
2016-08-03, 18:52
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:

Jag rekommenderar bra weed för din vän! Med tanke på hans tillstånd känns det som det mest spännande han kan unna sig.
Visst, hallucinogener är inte nödvändigtvis ett problem, men tänder det galet får man ju en helvetes puls.
Citera
2016-08-03, 18:59
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:

2C-B tycker jag
Citera
2016-08-04, 00:59
Medlem
Fick tag på MD som var riktigt mörkbrunt och luktade väldigt starkt. Inte alls som tidigare MD.
Snubben som hade det sa att det skulle vara riktigt bra grejer, men jag är ganska novis kring mdma.
När jag krossade det mörkbruna (nästan röd/brun) så blev det ljusbeige och såg mer rimligt ut.

Har läst mig till att färgen inte är en riktlinje utan att det kan variera, men jag tänker på doften..? I vanliga fall så tycker jag inte det luktar så starkt, bara smakar. Men nu så fort jag öppnade påsen så kände jag en stark speciell doft.

Tänkte beställa hem ett EZ test för MDMA purity också, är det lagligt att beställa inom sverige eller kan man åka på problem? (dvs att de undrar vad man ska med testen till, knackar på)

Vad säger ni?
Citera
2016-08-04, 01:02
Medlem
Tog 0.15 av Alliansen's MDMA. Mår bra!
Citera
2016-08-04, 16:43
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsogard
Fick tag på MD som var riktigt mörkbrunt och luktade väldigt starkt. Inte alls som tidigare MD.
Snubben som hade det sa att det skulle vara riktigt bra grejer, men jag är ganska novis kring mdma.
När jag krossade det mörkbruna (nästan röd/brun) så blev det ljusbeige och såg mer rimligt ut.

Har läst mig till att färgen inte är en riktlinje utan att det kan variera, men jag tänker på doften..? I vanliga fall så tycker jag inte det luktar så starkt, bara smakar. Men nu så fort jag öppnade påsen så kände jag en stark speciell doft.

Tänkte beställa hem ett EZ test för MDMA purity också, är det lagligt att beställa inom sverige eller kan man åka på problem? (dvs att de undrar vad man ska med testen till, knackar på)

Vad säger ni?
Testa alltid, oavsett var det kommer ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in