2016-01-23, 18:09
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men samtidigt så bevisar det inte att GS existerar, att man kan få hela grupper att agera på ett speciellt sätt är ingen nyhet utan är väl dokumenterat sedan åtminstone 300 år tillbaka.

Vilket fortfarande är "the sheep effect" och inte GS då du får dina grannar att agera för att de andra grannarna agerar på ett specifikt sätt.

Det är av exakt denna anledning till varför du ser flera/alla barnfamiljer i ett grannskap inneha trampoliner och/eller utomhuspoler i plast under sommaren då det är genom fåreffekten.

Men det är inte GS utan det är förtal och ryktesspridande vilket är något som har existerat i hela den mänskliga historian. (Häxbränningar är ett ypperligt bevis för detta)

Jag tror nog allt det är så att du/ni behöver sluta leta efter faror i mörkret då det oftast är tydligt skitsnack som kommer upp i GS trådarna.

Det du beskriver att det funkat länge är ju ett bevis för att det är lätt att arrangera för sina mål om man bara har ett par nyckelpersoner varifrån tex ett rykte om en halvsanning som resten får lista ut själva.

Därför riktar jag in mig på det startade med och sedan ser jag tex släktskapet hos vissa trakasserare som jag förstått att denna metod använts med.

Ju fler det är som jag pekar ut desto sjukare ser ju din utsaga ut så jag riktar in mig på lennart K, PS , mfl så får man sedan se att de jag kan peka ut kan härledas genom några få steg tillbaka till dem . Man ska inte slåss mot väderkvarnar vilket det blir om man ger sig på och snackar om "moppe gänget " innan man fått fast källorna .

Moppe gänget kan ju göra "rätt" om de blivit narrade med halvsanningar /och eller så kanske de fått veta att jag suttit för förmögenhetsbrott för över 20 år sedan och har inget annat att göra i byhålan så... Jag tror att de gärna sprider ordet rasist runt dig för att få med unga och ovetandes då jag tex fick utav en äldre kvinna veta att man måste ju kolla vem som är nazist mm efter ett udda uppträdande från henne innan .
Citera
2016-01-23, 18:22
Medlem
Harfagers avatar
[quote=Hallowen|56112331]
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Som jag sagt så har jag vidgått att GS/Zersetzung fungerar , används i Sverige sedan minst nästan 20 år.

Jag vill ha ca en kvarts miljard ( så att det låter mycket nu , sjukt mycket ) för det de gjort mot mig under dessa 20 år där det inte går att få tillbaka personer eller tid. Det vore en rimliga summa bara för tiden de stulit och vad de utsatt mig för , övriga går inte att ersätta utan man får hoppas att man ses igen.

Struktur är det jag behöver men då det blir enklare med mitt namn så är det nu omöjligt här att göra så för mig då oron blir för stor om andra.

PS Jag skrev i bloggen att det var kopior från andra sidor så om du missade att läsa den biten så förstår jag att "dina" datum diffade ....[/QUOTE

Ja snacka om att strumta i frågorna och skriva lite som man vill........
VI HAR FORTFARANDE INTE FÖRSTÅTT ATT DU BLIVIT GS, DU HAR INTE ETT TROVÄRDIGT BEVIS.

Nu har du hoppat till ett skadestånf om 250 000 000 Kr och vi undrar var är bevisen för GS.

Nä bättre kan du lägg fram dina bevis på GS så ska du se att pengarna kommer att regna över dig.

En kvarts miljard är rea priset på detta.

50 mille ska jag avsätta direkt för att visa hur och var man först skulle terraforma planeten resten är privat.

Jag har beskrivit metoder om än omskrivna till tex "vred" etc och varför detta troligen sattes igång för nästan 20 år sedan .
Jag har också beskrivit att länken troligen lades ut för att jag skulle få massa prisjägare efter mig och mixa upp allt som hänt med nya ageranden. Så jag kan inte sitta här och ge mitt namn utav den och en annan anledning. Mitt namn bevisar det jag sagt om länken, om min anmälningar till polis , och JO mm (utav separata delar i detta ) , om kommissionen som startade straxt innan mina bekymmer och som jag först 2015 fick kännedom om genom länken som troligen skulle sänka mig mer än vad jag är men den hjälper mig och det bara ett par år efter att jag tänkte att det var lugnt att orda .
Att jag sedan kan sammanlänka länkens utläggare med nya grannen som pratat om säpo ( vilket ju bara kan vara ord och inte ha någon sanning , men är ju samma som tidigare sagt , lika med PU) och att denne känner ägare till två tidigare bostäder , subtila hot etc ,med ett par steg till en ort gör ju inte saken sämre.

Måste kila nu, tada
Citera
2016-01-23, 21:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det du beskriver att det funkat länge är ju ett bevis för att det är lätt att arrangera för sina mål om man bara har ett par nyckelpersoner varifrån tex ett rykte om en halvsanning som resten får lista ut själva.

Därför riktar jag in mig på det startade med och sedan ser jag tex släktskapet hos vissa trakasserare som jag förstått att denna metod använts med.

Ju fler det är som jag pekar ut desto sjukare ser ju din utsaga ut så jag riktar in mig på lennart K, PS , mfl så får man sedan se att de jag kan peka ut kan härledas genom några få steg tillbaka till dem . Man ska inte slåss mot väderkvarnar vilket det blir om man ger sig på och snackar om "moppe gänget " innan man fått fast källorna .

Moppe gänget kan ju göra "rätt" om de blivit narrade med halvsanningar /och eller så kanske de fått veta att jag suttit för förmögenhetsbrott för över 20 år sedan och har inget annat att göra i byhålan så... Jag tror att de gärna sprider ordet rasist runt dig för att få med unga och ovetandes då jag tex fick utav en äldre kvinna veta att man måste ju kolla vem som är nazist mm efter ett udda uppträdande från henne innan .

Vad försöker du få sagt?

Det enda jag kan få ut är att en äldre kvinna har pratat om nazister och att mopedister har stått och troligen tjuvrökt eller något.

Var vänlig och försök igen men med struktur denna gång.
Citera
2016-01-23, 21:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Det nya som tillkommit och på många sätt kunnat påvisas särskilt efter Palmemordet är en tydligt medveten central styrning över journalistkår, rättsväsende, polis och socialtjänst där vi som råkar ha fått anledning att ställa konkreta frågor i sammanhanget istället blivit utpekade som på något sätt samhällsfarliga. De märkliga kommentarer med orimliga krav på bevis och trovärdighet gentemot en anonym flock som ständigt återkommer i forum som detta är för oss drabbade bevis nog.

jaså?

Har du bevis för detta eller är det lögn och båg som vanligt?

(tillagt)

Sedan så har du bevisat sedan tidigare att du är opålitlig då du har påstått dig vara allt från radiokommunatör med super kunskaper till ja gudarna vet bara vad.
Citera
2016-01-24, 16:05
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Vad försöker du få sagt?

Det enda jag kan få ut är att en äldre kvinna har pratat om nazister och att mopedister har stått och troligen tjuvrökt eller något.

Var vänlig och försök igen men med struktur denna gång.

Du ser inte hela händelseförloppet , från grupp 1 till 4.
Citera
2016-01-24, 16:25
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
.......
Sedan så har du bevisat sedan tidigare att du är opålitlig då du har påstått dig vara allt från radiokommunatör med super kunskaper till ja gudarna vet bara vad.
"radiokommunatör" låter spännande. Men vad är det? Mig påminner detta om vad socionomerna som flyttade in som grannar i bevakningslägenheterna på ömse håll visste att berätta vad jag kunde vara farlig på. Den första som menade att jag dessutom kunde gå genom väggen till hennes sovrum kunde polisen åtminstone lugna ner men jag blev ändå utsatt för många timmars förhör.
Den andra var tydligen mer oroad över vad jag kunde åstadkomma i min källarverkstad. Hon hade varit skolkamrat med polisen som förhörde mig och blev tagen på betydligt större allvar. Säpo som redan haft spaning på falskt misstänkta för Palmemordet måste ändå kunna rapportera ett möjligt samband med mig. Först när en annan socionom som envetet stalkade mig i Palmetråden brukade fylla på med ytterligare insider info från de hemliga då han annars skulle bli svarslös förstod jag hur det hela hängde ihop och varför jag så omotiverat hade förlorat lokal och slutligen också familjens hela hyresrätt.
Om du nu kan få fram bevisen mot den som gjort falska beskrivningar av mig så blir också stalkersystemet bevisat så som jag kunnat förklara.
Citera
2016-01-24, 17:10
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
"radiokommunatör" låter spännande. Men vad är det? Mig påminner detta om vad socionomerna som flyttade in som grannar i bevakningslägenheterna på ömse håll visste att berätta vad jag kunde vara farlig på. Den första som menade att jag dessutom kunde gå genom väggen till hennes sovrum kunde polisen åtminstone lugna ner men jag blev ändå utsatt för många timmars förhör.
Den andra var tydligen mer oroad över vad jag kunde åstadkomma i min källarverkstad. Hon hade varit skolkamrat med polisen som förhörde mig och blev tagen på betydligt större allvar. Säpo som redan haft spaning på falskt misstänkta för Palmemordet måste ändå kunna rapportera ett möjligt samband med mig. Först när en annan socionom som envetet stalkade mig i Palmetråden brukade fylla på med ytterligare insider info från de hemliga då han annars skulle bli svarslös förstod jag hur det hela hängde ihop och varför jag så omotiverat hade förlorat lokal och slutligen också familjens hela hyresrätt.
Om du nu kan få fram bevisen mot den som gjort falska beskrivningar av mig så blir också stalkersystemet bevisat så som jag kunnat förklara.

Skulle ju kunna varit så att någon tipsat dessa socionomer ( oberoende observatörer) om dej och då de flyttat in för att kolla så kör denna tipsare något mot dem så att de tror att det kommer från dej. Ljud skulle de ju kunna riktat så att de hördes bara hos dem och som lät som om någon öppnat en lönndörr från dit håll och smygande steg,,, Det skulle ju vem som helst kunna nojja på Kan ju också vara så att de haft lite rörelse "hallisar" på något sömnpreparat och inte förstått att de var synrubbningarna orsakade av detta sömnmedel.
Tog själv en sådan tablett men kunde inte somna just då och såg hur "gardinen " fladdrade, men förstod snabbt att det var tabletten som orsakat detta då jag jämförde föremål bredvid, men vore man ovetandes och lite oroligt lagd så hade man nog kunnat tolka det som om grannes vägg måste ha rört sig och han är nog inne i min lägenhet ( riktig skräckfilms nojja

Dessa grupperingar använder folk mot varandra på ett mycket fult och utstuderat sätt för att tysta någon så tex jag vet inte vem som orsakade flera års strul och överbelastning på mitt jobb men en är lik en som jag fick som ny granne och som nämnde Sigge C kort och bara vände och gick. Han nämnde andra saker jag precis sagt eller då jag kört en sträcka så pratade han om en genväg mm.
Citera
2016-01-24, 17:38
Medlem
madtops avatar
Citat:

En kvarts miljard är rea priset på detta.

50 mille ska jag avsätta direkt för att visa hur och var man först skulle terraforma planeten resten är privat.

Jag har beskrivit metoder om än omskrivna till tex "vred" etc och varför detta troligen sattes igång för nästan 20 år sedan .
Jag har också beskrivit att länken troligen lades ut för att jag skulle få massa prisjägare efter mig och mixa upp allt som hänt med nya ageranden. Så jag kan inte sitta här och ge mitt namn utav den och en annan anledning. Mitt namn bevisar det jag sagt om länken, om min anmälningar till polis , och JO mm (utav separata delar i detta ) , om kommissionen som startade straxt innan mina bekymmer och som jag först 2015 fick kännedom om genom länken som troligen skulle sänka mig mer än vad jag är men den hjälper mig och det bara ett par år efter att jag tänkte att det var lugnt att orda .
Att jag sedan kan sammanlänka länkens utläggare med nya grannen som pratat om säpo ( vilket ju bara kan vara ord och inte ha någon sanning , men är ju samma som tidigare sagt , lika med PU) och att denne känner ägare till två tidigare bostäder , subtila hot etc ,med ett par steg till en ort gör ju inte saken sämre.

Måste kila nu, tada

Citat:

Ni är ta mig fan helt obegripliga med ert ostrukturerade surr om säpo, ett 30 år gammalt mord, socionomer, paketbud, Olle Möller, psykförvar, drönare, abab-vakter, fladdrande gardiner, buggade TV-aparater och annat förvirrat ni ältar.

Förstår ni inte att ni framstår som fullständigt förvirrade rättshaverister som inte kan tänka en enda klar tanke? Och att ni är extremt kontraproduktiva om ni vill sprida information och kunskap om "GS" - ingen vettig människa kan ta ert svammel på allvar.
Senast redigerad av madtop 2016-01-24 kl. 17:40.
Citera
2016-01-24, 18:26
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ni är ta mig fan helt obegripliga med ert ostrukturerade surr om säpo, ett 30 år gammalt mord, socionomer, paketbud, Olle Möller, psykförvar, drönare, abab-vakter, fladdrande gardiner, buggade TV-aparater och annat förvirrat ni ältar.

Förstår ni inte att ni framstår som fullständigt förvirrade rättshaverister som inte kan tänka en enda klar tanke? Och att ni är extremt kontraproduktiva om ni vill sprida information och kunskap om "GS" - ingen vettig människa kan ta ert svammel på allvar.

Ska säga så här, såg tidigare en bloggare på expressen som höll på med siffror och palmemordet, han skrev sida upp och sida ned med för mig helt obegripligt vad han skrev speciellt då det var komprimerat och på så sätt svår läst (jag saknade även intresset utav att läsa, vilket gjorde det ännu svårare ) .

Då jag första gången sänt flera sidor till polisen i samband med första anmälan om hot och fick ointresserat svar så titta de jag på min egen text och tänkte att jag har samma sätta att skriva som denne i bloggen på expressen.

Mitt förslag är att markera de stycken med tex en färg som anger brott, en annan färg med tex palme ,säpo, en tredeje med tidpunkter etc och sätt er in i hur många brott, vilken art det är och vilka som nämnts. "Brödtexten" diffar ju hos mig gentemot en proffs författare och jag ser att flera hakar upp sig på "skrivstilen".

Ang säpo etc som nämnts så skulle jag bli otroligt besviken om den organisationen pysslade rutinmässigt och med godkännande från högsta ort med hot mot folks nära, karaktärsmord , falska utredningar och tortyr så jag hoppas inte att det är dessa . Jag menar om du nu nämner Säpo i nästa inlägg som tex underskrift, ska jag då tolka det som om du är säpo? Jag kan ju då konfirmera att du skrivit säpo sedan kan du ju vara STASI som du egentligen jobbar för . Jag kan inte säga varifrån du kommer bara vad du svamlar om .

Det vore bra för mig om jag hade klara indikationer att folket var från säpo så¨att jag kunde göra en anmälan direkt men det finns flera röda trådar i mina minnen så jag får fortsätta jobba så här. Då IB uppdagades så hade vissa händelser beskyllts vara säpos ageranden innan .

Helt klart så måste en stor utredning komma tillstånd då man kan misstänk alla och även privata grupperingar vilket kan utnyttjas. Därför är det viktigt att samla på sig namn , bilder så att en utredningsgrupp kan bringa klarhet i vart dessa hör hemma. Helt klart så kan sådana här grupper rasera ett samhälle om de får fortsätta ostört.
Citera
2016-01-24, 20:20
Medlem
Smekfarfars avatar
Citat:
Ska säga så här, såg tidigare en bloggare på expressen som höll på med siffror och palmemordet, han skrev sida upp och sida ned med för mig helt obegripligt vad han skrev speciellt då det var komprimerat och på så sätt svår läst (jag saknade även intresset utav att läsa, vilket gjorde det ännu svårare ) .

Då jag första gången sänt flera sidor till polisen i samband med första anmälan om hot och fick ointresserat svar så titta de jag på min egen text och tänkte att jag har samma sätta att skriva som denne i bloggen på expressen.

Mitt förslag är att markera de stycken med tex en färg som anger brott, en annan färg med tex palme ,säpo, en tredeje med tidpunkter etc och sätt er in i hur många brott, vilken art det är och vilka som nämnts. "Brödtexten" diffar ju hos mig gentemot en proffs författare och jag ser att flera hakar upp sig på "skrivstilen".

Ang säpo etc som nämnts så skulle jag bli otroligt besviken om den organisationen pysslade rutinmässigt och med godkännande från högsta ort med hot mot folks nära, karaktärsmord , falska utredningar och tortyr så jag hoppas inte att det är dessa . Jag menar om du nu nämner Säpo i nästa inlägg som tex underskrift, ska jag då tolka det som om du är säpo? Jag kan ju då konfirmera att du skrivit säpo sedan kan du ju vara STASI som du egentligen jobbar för . Jag kan inte säga varifrån du kommer bara vad du svamlar om .

Det vore bra för mig om jag hade klara indikationer att folket var från säpo så¨att jag kunde göra en anmälan direkt men det finns flera röda trådar i mina minnen så jag får fortsätta jobba så här. Då IB uppdagades så hade vissa händelser beskyllts vara säpos ageranden innan .

Helt klart så måste en stor utredning komma tillstånd då man kan misstänk alla och även privata grupperingar vilket kan utnyttjas. Därför är det viktigt att samla på sig namn , bilder så att en utredningsgrupp kan bringa klarhet i vart dessa hör hemma. Helt klart så kan sådana här grupper rasera ett samhälle om de får fortsätta ostört.

Fast nu fortsätter du ju bara med samma svammel som madtop pekade på. Du svarar ju inte på inlägg utan kommer med en wall of text som är fullständigt obegriplig. Filtrera dina tankar innan du postar, för vad du nu försöker få fram går förlorat i ostrukturerade tirader.

Vad vill du förmedla med att en bloggare har en liknande meningsuppbyggnad som du?
Vad ska nyttan vara av att stryka med olikfärgade överstrykningspennor i... Vad du nu menar att man ska stryka med olikfärgade överstrykningspennor i?
Citera
2016-01-24, 20:27
Medlem
Citat:

Nej,Nej och Nej Harfager......

Du ska inta tala om för de som läser här att de ska koda dina inlägg, genom att sitta och färglägga.

Vore det inte bättre att du skrev så man förstår. Jo alla vid sina sinnens fulla bruk inser att du måste skärpa dig.

Jag vet inte vilken gång i ordningen jag ber dig att ange källa, - vem var han som skrev ktyptiskt i Expressen, å kom inte dragandes med att det är hemligt.

1. Skriv så man förstår
2. Sluta att tro att folk ska sitta och koda dina alster
3. Vem var skribenten i Expressen
Citera
2016-01-24, 20:47
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag menar om du nu nämner Säpo i nästa inlägg som tex underskrift, ska jag då tolka det som om du är säpo? Jag kan ju då konfirmera att du skrivit säpo sedan kan du ju vara STASI som du egentligen jobbar för .

Ja du - det är nog bara du som kan svara på frågan om du ska tolka det som om jag är säpo eller stasi.

När du nu ser min underskrift - hur tänker du? Är jag Stasi eller en mystisk Abab-vakt? Eller är jag måhända din handläggare på arbetsförmedlingen? Eller är jag - hemska tanke - alla dina GS:ar i en och samma person?

Mvh
Säpo/Stasi/CIA/psykförvaret/Palme/paketbudet/drönarpiloten/Abab-vakten/AF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in