2016-01-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Palmemordet , har jag inte sagt mig ha lösningen på . Jag har bara sagt att det vore med det jag tidigare varit med om och hört och efter att jag hittat på nätet (mitt namn) och nu läst kring och i utredningen, ytterligare en pusselbit som platsar på de walki-talki män som nämnts ( har även en annan trolig förklaring till dessa som jag också hittade i utredningen då jag kände igen ett par namn) och vilka som hade tillträde på flera platser nämnda i utredningen.

Mina trakasserare har åtminstone 4-5 gånger stylat flera personer för att de ska tas för samma personer i olika omgångar och satt i min närhet, så ang CP så kan det varit han eller någon som är lik han och där platsar ju även "min" grupp in. ( vittneskonfrontationen var ju en katastrof , där en djupt chockad person fick veta att den misstänkte var alkis , och ser en alkis på visningen med kanske mörkt hår i minnet och pekar ut den som hon tror att polisen har andra bevis mot. Ang stirrande intensiva ögon så kanske CP hade det alltid av olika anledningar, andra kan ha haft det då adrenalinet rusar inför o i ett mord men inte annars. )

Efter som jag lever med det jag gör så vill jag ju bli av med detta och få upprättelse , skadestånd, leva ett normalare liv etc och där är ju palmemordet sekundärt för mig för han är död, men då jag såg sambanden och tänker att det behöver ju inte bara varit poliser inblandade i det spåret så lade jag ut vissa bitar jag varit med om. Det kan ju även vara folk som vill utreda spåret kring mig (som jag 2015 såg att det fanns ) och därför som jag haft skiten efter mig så länge , då som sagt jag skulle haft några frågor själv att ställt mig om jag vore någon annan , men jag gav dem chansen att göra detta för ca 10 år sedan men ingen kom och då kan det ju inte vara någon legitim grupp på något sätt så advokater jurister etc , vill ni ha ett spår ...PM:a om ni nu tar GS i andra hand och Palme i första ....

Harfager, vad är det du ska ha skadestånd och upprättelse för, du har ju inte kunnat bevisa ett skit mer tokerier(ta de retucherade fotona som exempel) på vilket vis är det bevis.

Nu har jag läst alla dina inlägg på FB och allt på din hemsida (konstigt det står samma saker på båda ställen bara datum som är olika).

Nu ligger alla korten på bordet så varför kan du inte ta och berätta din historia och på ett strukturerat sätt lägga till bilagor.
Citera
2016-01-23, 11:10
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Låt mig gissa......... du har inga bevis men vi ska tro på ditt ord för du har högt värderade källor som förser dig med viktig information.
Hade varit väldigt häpnadsväckande om du kunde bifoga dokument så vi andra kan ta del av dina källor.
Fallet Olle Möller som jag just kom in på finns mycket väl dokumenterat och vem som helst kan i dagens läge inse att han blev dömd av en folkmobb utan några som helst bevis. Samma fenomen med oskyldigt dömda har jag på allt närmre håll sett upprepas i en rad exempel som jag informerat efter bästa förmåga om på nätet utan att någonsin få något direkt svar. I rättsstatens översta skikt och ner genom alla led döljer sig ett sjukt medvetande blir därmed min slutsats.
Karaktärsmorden på personer som överstatliga myndigheter aldrig lyckats få kontroll över är då ett genomgående tema. Metoderna varierar med tiden men stalkingfenomenet är detsamma.
Citera
2016-01-23, 12:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Fallet Olle Möller som jag just kom in på finns mycket väl dokumenterat och vem som helst kan i dagens läge inse att han blev dömd av en folkmobb utan några som helst bevis. Samma fenomen med oskyldigt dömda har jag på allt närmre håll sett upprepas i en rad exempel som jag informerat efter bästa förmåga om på nätet utan att någonsin få något direkt svar. I rättsstatens översta skikt och ner genom alla led döljer sig ett sjukt medvetande blir därmed min slutsats.
Karaktärsmorden på personer som överstatliga myndigheter aldrig lyckats få kontroll över är då ett genomgående tema. Metoderna varierar med tiden men stalkingfenomenet är detsamma.

Det fallet är inte ett bevis för GS utan för "sheepeffect" teorin där folk agerar i flock så fort folket i samma byggd börjar att röra sig unisont.
Citera
2016-01-23, 13:41
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det fallet är inte ett bevis för GS utan för "sheepeffect" teorin där folk agerar i flock så fort folket i samma byggd börjar att röra sig unisont.
Javisst på Olle Möllers tid var det så och man fick effekten bevisat fungerande i svensk miljö likaväl som den 50 år tidigare Dreyfusskandalen. Skillnaden är att Dreyfuss åtminstone fick offentligt erkännande till slut medan Möller inte ens för dagens generation fått upprättelse utan tvärtom t o m av Jovan Rajs blir sammanblandad med den verklige bestialiska barnmördaren som sedan dömdes men utan att Möller fick bli frikänd. Istället skulle han avtjäna straff för ett tredje mord där vittnesmål och bevis varit ännu tydligare styrda av åklagaren.
I dagens läge är det fortfarande en överordnad myndighet som låter sig styras av främmande makt. Jag säger NATO men det är en annan diskussion. Så länge rättsstaten inte förmår erkänna bevisade misstag man gjort mot enskilda individer utan istället döljer sin faktiska verksamhet bakom typiska metoder vid psykologisk krigföring såsom GS och falsk ryktesspridning som i sig aldrig går att bevisa förrän det är för sent så är demokratin enbart spel för galleriet.
Citera
2016-01-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tv4ove
Javisst på Olle Möllers tid var det så och man fick effekten bevisat fungerande i svensk miljö likaväl som den 50 år tidigare Dreyfusskandalen. Skillnaden är att Dreyfuss åtminstone fick offentligt erkännande till slut medan Möller inte ens för dagens generation fått upprättelse utan tvärtom t o m av Jovan Rajs blir sammanblandad med den verklige bestialiska barnmördaren som sedan dömdes men utan att Möller fick bli frikänd. Istället skulle han avtjäna straff för ett tredje mord där vittnesmål och bevis varit ännu tydligare styrda av åklagaren.
I dagens läge är det fortfarande en överordnad myndighet som låter sig styras av främmande makt. Jag säger NATO men det är en annan diskussion. Så länge rättsstaten inte förmår erkänna bevisade misstag man gjort mot enskilda individer utan istället döljer sin faktiska verksamhet bakom typiska metoder vid psykologisk krigföring såsom GS och falsk ryktesspridning som i sig aldrig går att bevisa förrän det är för sent så är demokratin enbart spel för galleriet.

Jag har läst boken om Olle Möller och mycket riktigt så stinker det av rättsröta.
Men vad har det för relevans till allt annat du hävdar GS och Nato bl.a.

Obegripligt hur jävla dumt du täönker..

Vill du på fullt allvar att alla som anser att Olle Möller blev felaktigt dömd 2 ggr automatiskt tror på allt ditt andra dravel.
Citera
2016-01-23, 15:37
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Harfager, vad är det du ska ha skadestånd och upprättelse för, du har ju inte kunnat bevisa ett skit mer tokerier(ta de retucherade fotona som exempel) på vilket vis är det bevis.

Nu har jag läst alla dina inlägg på FB och allt på din hemsida (konstigt det står samma saker på båda ställen bara datum som är olika).

Nu ligger alla korten på bordet så varför kan du inte ta och berätta din historia och på ett strukturerat sätt lägga till bilagor.

Som jag sagt så har jag vidgått att GS/Zersetzung fungerar , används i Sverige sedan minst nästan 20 år.

Jag vill ha ca en kvarts miljard ( så att det låter mycket nu , sjukt mycket ) för det de gjort mot mig under dessa 20 år där det inte går att få tillbaka personer eller tid. Det vore en rimliga summa bara för tiden de stulit och vad de utsatt mig för , övriga går inte att ersätta utan man får hoppas att man ses igen.

Struktur är det jag behöver men då det blir enklare med mitt namn så är det nu omöjligt här att göra så för mig då oron blir för stor om andra.

PS Jag skrev i bloggen att det var kopior från andra sidor så om du missade att läsa den biten så förstår jag att "dina" datum diffade ....
Citera
2016-01-23, 15:46
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Det bevisar hur man kan styra stora grupper människor för noll och inga pengar alls och är tydligen flitigt använt i dessa sammanhang.

Anta att jag fick veta att en pedofil flyttade in nära ett dagis, visst hade jag då kunnat tipsa någon som frågat om jag kunnat göra så då mannen gick ut, var i affären etc etc och många med mig hade kunnat tänkt sig göra så och det tom med att att ringa på min egen bekostnad.

Är det då GS som sänder ut falska antydningar så har vederbörande snart en hel byggds ögon och gliringar mot sig och fattar ingenting .

Tänk med insidan av skalet !
Senast redigerad av Harfager 2016-01-23 kl. 16:29.
Citera
2016-01-23, 16:29
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
........
Vill du på fullt allvar att alla som anser att Olle Möller blev felaktigt dömd 2 ggr automatiskt tror på allt ditt andra dravel.
Nej inte alls.Varifrån får du det? Det enda jag påvisat är att rättsstaten fortfarande inte kunnat erkänna sina egna överbevisade brott mot enskildas mänskliga rättigheter och mot allmän demokratisk rättsordning.
Fårskockeffekten liksom stalkingeffekten är välkända metoder för socialpsykologisk styrning och kontroll över särskilda grupper i samhället. Vissa får anonym info om andra som sedan enskilt måste försvara sig mot minst tre olika håll samtidigt för att kunna upprätthålla sin trovärdighet.
För mig var ren tur att jag en gång för snart 20 år sedan redan funnit stöd från Bonnier, Fastighetsägarförbundet och Advokatsamfundet så att jag ensam kunde vinna ett sensationellt skadeståndsmål mot självaste Försäkringskassan efter myndigheters övergrepp mot min familj.
När trakasserierna sedan tog ny form som i fallet Olle Möller var det bara till att fortsätta med samma analysmetod jag funnit fast i ännu vidare omfattning. Alla märkliga händelser och påståenden som jag nu kan härleda till en och samma källa är bevisligen inte mitt ansvar längre.
Citera
2016-01-23, 16:36
Medlem
one.zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av one.zero
Nu har det kanske kommit ett litet genombrott...

I den här tråden...
(FB) Fakta kring polisens "buggning" av internet.
...har en utsatt beskrivet hur hen blir utsatt för polisens trakasserier på ett sätt som jag tycker har stora likheter med det som beskrivs här.
Inlägg #56081618 står det att hen har besökt butiker runt Bollebygd där personalen verkar ha blivit radikaliserade av polisen.

Bollebyggd är en liten ort som knappast har så många butiker och då kan man, utifrån Reklam-'s vittnesmål, isolera några stalkers - butikspersonalen.
De borde kunna svara på varför de ger extrema blickar mot denne individ.
Lägger till Boråspolisen på min lista över misstänkta stalkers. Bollebygd bör tillhöra deras arbetsområde.

De är riktiga tuffingar...
(FB) Borås, Polis ska ha slagit en fängslad man - hårt

I tråden framgår det hur de har behandlat en av våra medborgare.
De band händer och fötter. Därefter utdelade de kraftiga slag mot denne...
Senast redigerad av one.zero 2016-01-23 kl. 17:06.
Citera
2016-01-23, 17:03
Medlem
[quote=Harfager|56111332]Som jag sagt så har jag vidgått att GS/Zersetzung fungerar , används i Sverige sedan minst nästan 20 år.

Jag vill ha ca en kvarts miljard ( så att det låter mycket nu , sjukt mycket ) för det de gjort mot mig under dessa 20 år där det inte går att få tillbaka personer eller tid. Det vore en rimliga summa bara för tiden de stulit och vad de utsatt mig för , övriga går inte att ersätta utan man får hoppas att man ses igen.

Struktur är det jag behöver men då det blir enklare med mitt namn så är det nu omöjligt här att göra så för mig då oron blir för stor om andra.

PS Jag skrev i bloggen att det var kopior från andra sidor så om du missade att läsa den biten så förstår jag att "dina" datum diffade ....[/QUOTE

Ja snacka om att strumta i frågorna och skriva lite som man vill........
VI HAR FORTFARANDE INTE FÖRSTÅTT ATT DU BLIVIT GS, DU HAR INTE ETT TROVÄRDIGT BEVIS.

Nu har du hoppat till ett skadestånf om 250 000 000 Kr och vi undrar var är bevisen för GS.

Nä bättre kan du lägg fram dina bevis på GS så ska du se att pengarna kommer att regna över dig.
Citera
2016-01-23, 17:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det bevisar hur man kan styra stora grupper människor för noll och inga pengar alls och är tydligen flitigt använt i dessa sammanhang.

Men samtidigt så bevisar det inte att GS existerar, att man kan få hela grupper att agera på ett speciellt sätt är ingen nyhet utan är väl dokumenterat sedan åtminstone 300 år tillbaka.

Citat:
Anta att jag fick veta att en pedofil flyttade in nära ett dagis, visst hade jag då kunnat tipsa någon som frågat om jag kunnat göra så då mannen gick ut, var i affären etc etc och många med mig hade kunnat tänkt sig göra så och det tom med att att ringa på min egen bekostnad.

Vilket fortfarande är "the sheep effect" och inte GS då du får dina grannar att agera för att de andra grannarna agerar på ett specifikt sätt.

Det är av exakt denna anledning till varför du ser flera/alla barnfamiljer i ett grannskap inneha trampoliner och/eller utomhuspoler i plast under sommaren då det är genom fåreffekten.

Citat:
Är det då GS som sänder ut falska antydningar så har vederbörande snart en hel byggds ögon och gliringar mot sig och fattar ingenting

Men det är inte GS utan det är förtal och ryktesspridande vilket är något som har existerat i hela den mänskliga historian. (Häxbränningar är ett ypperligt bevis för detta)

Citat:
Tänk med insidan av skalet !

Jag tror nog allt det är så att du/ni behöver sluta leta efter faror i mörkret då det oftast är tydligt skitsnack som kommer upp i GS trådarna.
Citera
2016-01-23, 18:02
Medlem
tv4oves avatar
Citat:
Men samtidigt så bevisar det inte att GS existerar, att man kan få hela grupper att agera på ett speciellt sätt är ingen nyhet utan är väl dokumenterat sedan åtminstone 300 år tillbaka......
Det nya som tillkommit och på många sätt kunnat påvisas särskilt efter Palmemordet är en tydligt medveten central styrning över journalistkår, rättsväsende, polis och socialtjänst där vi som råkar ha fått anledning att ställa konkreta frågor i sammanhanget istället blivit utpekade som på något sätt samhällsfarliga. De märkliga kommentarer med orimliga krav på bevis och trovärdighet gentemot en anonym flock som ständigt återkommer i forum som detta är för oss drabbade bevis nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in