2021-10-09, 23:07
  #7705
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Nej
Ni som inte tror oss kan väll svara på varför rösterna låter som sjutskötterskor eller i hans fall folk med Stockholms dialekt.

I mitt falla låter dom som vanliga tjejer som kommenterar vad man gör och vad man tänker.

Skulle man vara sjuk är det väl fantasi röster man upp lever inte vanliga människor.

Sen finns det forskare som säger att schizofreni inte finns bara psykpser

Nej jag har inga svar på varför rösterna låter som de gör.

Men en sak kan jag erkänna.

Om jag har haft en riktigt stressig dag, då kan jag ibland... precis innan jag somnar... höra röster som säger diverse menlösa saker i mitt huvud.

Det händer som sagt under tiden precis innan jag somnar... när man befinner sig i ett helt avslappnat tillstånd.

Kanske är det ett sätt för hjärnan att ventilera upplevelser man haft under dagen?

Jag kan föreställa mig att samma fenomen upplevs mer frekvent och även under dagtid för personer som har drabbats av psykisk ohälsa.

Det går att få vård för. Det är inget att skämmas för, och det är inte några mystiska gang-stalkers som lasrar in rösterna i hjärnan gömda i buskar... eller folk som överför röster via icke-existerande hjärn-implantat.

Men det som gör det så svårt för psykiskt sjuka att acceptera, är just det att de inte uppfattar verkligheten normalt. Dvs de är oförmögna att förstå att de inte är friska.

Hur kan man bryta detta om man verkligen är psykiskt sjuk?
Citera
2021-10-10, 05:07
  #7706
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Nej
Ni som inte tror oss kan väll svara på varför rösterna låter som sjutskötterskor eller i hans fall folk med Stockholms dialekt.

I mitt falla låter dom som vanliga tjejer som kommenterar vad man gör och vad man tänker.

Skulle man vara sjuk är det väl fantasi röster man upp lever inte vanliga människor.

Sen finns det forskare som säger att schizofreni inte finns bara psykpser

Citat:
Ursprungligen postat av leRoiSoleil
Nej jag har inga svar på varför rösterna låter som de gör.

Men en sak kan jag erkänna.

Om jag har haft en riktigt stressig dag, då kan jag ibland... precis innan jag somnar... höra röster som säger diverse menlösa saker i mitt huvud.

Det händer som sagt under tiden precis innan jag somnar... när man befinner sig i ett helt avslappnat tillstånd.

Kanske är det ett sätt för hjärnan att ventilera upplevelser man haft under dagen?

Jag kan föreställa mig att samma fenomen upplevs mer frekvent och även under dagtid för personer som har drabbats av psykisk ohälsa.

Det går att få vård för. Det är inget att skämmas för, och det är inte några mystiska gang-stalkers som lasrar in rösterna i hjärnan gömda i buskar... eller folk som överför röster via icke-existerande hjärn-implantat.

Men det som gör det så svårt för psykiskt sjuka att acceptera, är just det att de inte uppfattar verkligheten normalt. Dvs de är oförmögna att förstå att de inte är friska.

Hur kan man bryta detta om man verkligen är psykiskt sjuk?

Vilka är "OSS" , jag har bara läst om en i tråden som hör röster tidigare. Kan vara bra om ni nu förtydligar att det är ni det gäller , annars smetar ni på det på alla andra som skriver i denna tråd och jag kommer använda delar av tråden, det jag skrivit, som underlag till mr advokater nu.

Till de som hör röster men tror det är medveten påverkan, testa att spela in ljudet med ett stort frekvensomfång, testa att flytta huvudet om det är riktat ljud, går inte det så kan det ju då vara era egna nervvindlingar som skapar ljudet och då finns det ju både läkemedel och hälsokosten. Om det är medveten påverkan och läkare ingår så vore det ett väldigt groteskt övergrepp.
Citera
2021-10-10, 05:30
  #7707
Medlem
Skrilllexs avatar
Kan inte testa har inte tekniken.
Okej värkar vara olika tillväga gång sett på olika till targets.
Mina röster tar ledigt på sommaren dom låter som vanliga Svenssons och värkat sluta nu efter bråk.

Jag vet inte vilka som gör detta men tekniken värkar finnas.
Citera
2021-10-10, 07:36
  #7708
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrilllex
Kan inte testa har inte tekniken.
Okej värkar vara olika tillväga gång sett på olika till targets.
Mina röster tar ledigt på sommaren dom låter som vanliga Svenssons och värkat sluta nu efter bråk.

Jag vet inte vilka som gör detta men tekniken värkar finnas.

Vad har du varit med om som de motiverar det mot dej, intressanta vänner, brottsmisstanke, tysta dig?

Jag har funderat på lite metoder kring detta med ljud och dels sömninlärning då jag haft besynnerliga ting i drömmar och sedan då jag kommer till t ex jobbet så ligger samma besynnerliga sak där och det på en persons arbetsstation som jag dels märkt känner till saker om mig som denne inte borde känna till.

Visst kan denne vara lurad och bara fått höra något delvis och lyssnat efter godhjärtat, samtidigt som skitstövlarna hör detta och planerar nästa steg mot en oskyldig. Jag måste ju använda detta som bevis så det är de från begynnelsens fel om oskyldig blir dragen inför rätta.

Men för att återgå till sömninlärning så har jag ofta haft störningar på nätter men med för bra tal- ljudförstärkare och brusreducering i ljudinspelarna så blir vissa ljud blockerade då jag ska spela in, tom tydliga viskningar som jag testat apparaterna med kommer inte med på inspelningarna.

Och då jag förstått att man kan "zooma" in ljud från de ohörbara områdena till det hörbara och/eller tom lyckas få igång svängningar i örat som registreras som ljud, om man nu inte mycket lågt har spelat precis i de hörbara frekvenserna, så kan detta användas som en svår bevisad metod för sömninlärning.

Jag har en naturlig ljud detektor på grund av ett mångårigt fel i örat som man inte åtgärdat ännu som skvallrar om låga ljud på ett speciellt sätt. Hade jag inte detta skvallersystem så hade jag haft lite svårare att rakt av lägga fram teorin så här om att det måste vara sömninlärning och hade väl riktat in mig på att få tag i en bra ljud inspelare. Det måste åtminstone var med naturljud, det ska helst var med låga och höga frekvenser under och över det hörbara området som ligger mellan 20 -20 000 Hz, men de kostar en slant och man kanske behöver en för det höga och en för de låga områdena. Det skulle ju då gå även om man var vaken att få ljud, speciellt riktat ljud

Frekvenser på det hörbara https://www.youtube.com/watch?v=qNf9nzvnd1k

Sömninlärning https://fof.se/tidning/2019/9/artikel/visst-kan-du-lara-i-somnen

Har man inte kännedom om detta så låter det ju konstigt, vilket den stora massan inte har trotts att det är enkla logiska tekniker och där kan folk börja spåna om microchip etc, men ta det som man vet fungerar idag.

Sedan om detta stämmer 13:01 minuter in att örat generera ljud som tom andra kan höra så kan ju det uppfattas som tal kanske ,beror väl på hur Hjärna "fyller ut " " missing parts"? https://www.youtube.com/watch?v=OiW8gzBGz1A

Sedan att hjärnan kanske fyller ut hörbart "ma sk te" till "man ska inte" och operatören vet detta så kan det bli svårt att veta vad man fångat för ljud, om det betyder något eller inte.
__________________
Senast redigerad av regafra 2021-10-10 kl. 08:21.
Citera
2021-10-11, 11:04
  #7709
Medlem
RiktigTIs avatar
Vi kan ju enbart skriva utifrån egna erfarenheter. I min mening är det en grupp som troligen är en politiskt-orienterad "kult" som existerar oavsett om måltavlor finns vars mål är påverkansoperationer för syfte av beteende & trossystemmodifikation. De utför "Perception Management" för att påverkan ens tro & därmed beteende dock är det här bara steg 1. Deras mål är att skapa något specifikt av en person alternativt i kombination med att experimentera.

Det är i grunden att de har irrationella skäl att ge sig på en person. Jag vet eftersom de har gått bakom min rygg sedan gymnasiet år 2005/2006 & därmed tror jag inte i första hand att det är en myndighet som startade det med en politisk "kult" i en stor legitim organisationer med global auktoritet.

Ni som är smarta nog att inse vad jag pratar om är vad de flesta hänvisar som "Illuminati" där de styr bakom kulisser. I mitt fall verkar de missbruka teknologier som XKeyScore & avlyssning/spårning på mobilen för att skapa & utföra deras psykologiska operationer mot mig. De försöker medvetet att få det att se ut som övernaturligt vilket är skälet till varför personer blir tillsagda att förneka det. Som sagt är det delvis trossystemmodifikationsoperation som har med religion att göra - det är ingen tvekan om i mitt fall.

Oavsett kan jag utan tvekan säga att det är grovt olagligt MEN eftersom gruppen har staten & samhället bakom sig är det i princip lönlöst att ens kämpa emot då personer alltså VILL att operationen ska SKE! Gruppen har samhällets & statens fulla (naiva) tillit!
Citera
2021-10-14, 00:00
  #7710
Medlem
fellowvessels avatar
Det här fenomenet existerar bara i snurrbollars hjärnor men jag har märkt att jag är mobbad av en grupp men att tro att jag är intressant nog och mer än någon man kan vara elak mot är lite för mycket. Jag är lite som en slag påse eller dörrmatta men jag vet inte vad jag gjort, jag tror dom har misstolkat något.
__________________
Senast redigerad av fellowvessel 2021-10-14 kl. 00:04.
Citera
2021-10-14, 09:17
  #7711
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fellowvessel
Det här fenomenet existerar bara i snurrbollars hjärnor men jag har märkt att jag är mobbad av en grupp men att tro att jag är intressant nog och mer än någon man kan vara elak mot är lite för mycket. Jag är lite som en slag påse eller dörrmatta men jag vet inte vad jag gjort, jag tror dom har misstolkat något.

Vad är det för slags grupp du har efter dig? Religiösa eller politiska extremister av något slag eller annat?
Citera
2021-10-14, 11:47
  #7712
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Vad är det för slags grupp du har efter dig? Religiösa eller politiska extremister av något slag eller annat?

Han tror att de "misstolkar något" hos honom. Det känns bekant i min egna GS att folk har för sig fakta om mig som påverkar deras beteende mot mig. Denna politisk-religiösa "kult" som påverkat mitt liv i över 15 år verkar vilja styra folks uppfattning av en i syfte av beteende- & trossystemförändring. Jag ser väldigt få rationella mål med att de utför påverkansoperationer mot mig sedan tonåren - det har inget att göra med vad jag gjort eftersom jag har inte gjort något grovt fel som tonåring... Snarare är anledningen till det hos deras sida, deras protokoll; syn, värde etc. - det är DERAS operation för DERAS skull....... Folk tror att det här handlar om OSS som utsätts. Det är ett grovt misstag att anta det tror jag - de anspelar på religion & allmänhetens trossystem vilket förklarar varför det kan pågå öppet då de flesta ställer upp frivilligt på de facto politisk eller religiös FÖRFÖLJELSE!
Citera
2021-10-14, 16:07
  #7713
Medlem
RiktigTIs avatar
Denna jävla kult baseras på lögner & "agenter" som de flesta är civila som kontaktas via telefon men även andra sätt. Främst spårar de min aktivitet online & offline för att kontakta personer i så att de övertygar dessa om osanningar om mig eller påståenden som de av olika skäl tror på men det som är skrämmande är hur länge dessa spelar med i operationen. Jag har personer som jag kontaktat för åtta år sedan som än idag gör aktiviteter då & då åt "kulten" - allt för att övertyga mig om att det pågår en operation som fokuserar på psykologisk operation mot mig. De övertygar bokstavligen folk att förfölja mig & även imitera mig. Det här är så jävla sjukt men det är dessvärre sant. De verkar vara en väldigt hemlig men mäktig & inflytelserik grupp som mer än gärna håller sin identitet hemlig & vill att folk ska tro att det är övernaturligt eller att en är psykisk sjuk - det är deras två utfall i termer av beteende- & trossystemmanipulation. Det speglar propagandan i GS-sällskapet. Helt enkelt: GS-sällskapet är fylld med kult-/sektmedlemmar till stor del; en del civila som blivit "rekryterade" men de flesta skiter i att tala sanning då de tror att det är en farlig "kult" som påstår att de gör en oskyldig operation. I verkligheten är det en extrem seriös agenda bakom det som är grovt olaglig. Familj & vänner på flera sätt att målet är delvis att se måltavlan lida till följd av de operationer för att en ska bli mer religiös eller liknande; eller som ateist inse att en psykiskt sjuk vilket återigen är ingen hemlighet. Denna operation är laglös; de skiter i mänskliga rättigheter eftersom deras tro är Guds lag över allt annat - om de tror att Gud/Satan vill att det ska ske så gör det de utan att tycka att de gör "fel". De är inte bättre än terroristerna i ISIS som manipulerar religion & människor att döda & skapa misär i Guds namn. Nu är det såklart inte helt säkert att de baserar deras agenda på religion men jag tror att det här är minst lika politiskt: det handlar om makt. Uppenbart för mig är att de VILL hålla sig hemliga & få det att se ut som att allt sker "naturligt" (t.o.m. övernaturligt) - för att se vad en person gör om denne tror på Gud, Satan, staten eller liknande.. Det är deras delmål: att se VAD en tror på i slutändan (beteende- & trossystemförändring). Det hela baseras på religion & tro; irrationell förföljelse som har statens & samhällets fulla jävla stöd. Ni som inte fattat än så använder de bl.a. teknologier som XkeyScore & avlyssning för att samla data men framförallt att använda mänskliga resurser för att manipulera ens verklighet mot ens vilja... VARFÖR håller de på även efter att jag VET vad de gör?? JO. För att de vill se vad jag gör av att de facto utsattas för 24/7-psykologisk krigföring/operation som de hävdar har med religion att göra.

En populär teori är att det här görs av Jehovahs vittnen som påstår att världen ska gå under & de som utsatts är speciella Guds soldater - de 144 000 i Bibeln. Mycket av den religiösa propagandan talar om det & om Gud. En del hävdar att Satan gör det mot sina egna. Sjuka extremister & fundamentalister (terrorister). Det är ju helt sjukt i sig om deras trossystem är som så men förklarar varför de utsätter vissa eller så är det del av propagandan att göra personer mer paranoida & förlora tro till sin medmänniska.

Det är utan tvekan en grovt olaglig operation som anspelar TUNGT på måltavlors tro & psykologi - det är trots allt en PSYKOLOGISK operation vars mål är beteende- & trosystemsförändring vilket är egentligen den enda rationella förklaring till varför de håller på i 5-10-15 år med familjens, vänners, kollegors & främlingars medgivande & tillit så de effektivt blir "civila informatörer" men tror att de är med i något mer oskyldigt som att det ska handla om Gud eller få en att bli mer troende.

Kort & gott anspelar de på allmänhetens trossystem. Det är en väldigt avancerad & sofistikerad psykologisk operation med religion eller dylikt som bas. Så länge en måltavla TROR på Gud/Satan så fortsätter de eftersom de tror att en måltavla såsom mig ska bli något som DE vill i slutändan. DET är deras mål: vad DE vill - inte vad JAG vill eller inte vill.

Jag VILL INTE bli saboterad för, förföljd, utsatt för psykning, utsatt för medveten mobbing som följer deras agenda. DE försöker så jävla hårt att utför djup & sofistikerat social engineering eftersom DE vet att de inte kan TVINGA mig att bli något som de önskar/vill.

Den politiska kulten/sekten VILL att en ska lida eftersom det innebär djup förändring samt SÖKA SVAR - & var finns svaren? ONLINE där 90% är ren propaganda & skitsnack.

Ibland tror jag att denna psykopatiska grupp är gjord av PsyOp-specialister, doktorer, psykologer & psykiatriker som medvetet vill psyka en men sedan inser jag hur sjukt osannolikt det är att de håller på sedan tonåren med grovt olaglig påverkan för att påverka ens psyke & liv.

Alltså VARFÖR vill de fan inte GE SIG & erkänna sina jävla misstag? Prestige? Ego??? Vad fan ska hända om de fortsätter i samma jävla spår? INGET. Jag vill verkligen se dessa skithögar få betala för det de gjort MOT mig sedan redan tonåren där de snackat bakom min rygg i min sociala krets om att jag är saker som de anser jag är. I princip modern häxjakt eller baktalande för att social engineer:a ens jävla liv som DE vill.
Citera
2021-10-15, 02:29
  #7714
Medlem
RiktigTIs avatar
Hur jävla sjukt låter det här; från Reddit. Det låter ju som sjuka ockultidioter som tror på fantasi men har teknologin & resurser att skapa en falsk verklighet precis som de vill öppet i samhället med dennes hjälp då personer VILL tro på fantasier eller bli betalda att delta i en jävla fantasi... Jävla psykopater som tror att de är speciella när de leker Gud:

This is the world of the future
Discussion

When I was at Best Roofing, working for Gregg Wallick along side Bob Coy, they told me how all this works right before my targeting started.

Basically it's like this: There exists in this world an extremely advanced technology that exists as a virtual court. Christianity is centered around it. When someone is connected to it, it actually records everything that someone says. Anytime someone speaks they consider it testimony, either for our against someone, that statement is tested.

When you testify falsely, it penalizes you by making your life more difficult, and if you're testifying against someone else falsely, they take favor from you and grant it to that person.

It's this mechanic being widely abused that had created the targeted individuals phenomenon. By being tricked into falsely accusing the wrong people the targeted individuals are being selected, as a group to be sacrificed, and to have all of their life and favor granted to some other party.

Get familiar with testifying as referenced in the bible and understand that there is a system of truth and justice in place that can change the life of a person who is either positively or negatively impacted by use or abuse of the system. This system is ubiquitous and supposedly technically infallible, however it relies on the subjective observation of those present in the system.

It's like being in a courtroom that rewards you for telling the truth and punishes you for lying. If you properly testify to an injustice you are rewarded If you make false accusations, you are lowered in the system and punished.

Consider the true currency of this world to be grace or favor. When you are lifted in the system, life flows easier. Things naturally gravitate to positive outcomes. Generally you are, if not successful, at the very least content.

When you are lowered in the system, the opposite is true. Every day life is adversarial and contentious. Tasks proceed with difficulty. Almost sure things become not so sure things. Stuff has a tendency to break down more often and your overall luck is considered bad.

Additionally, there are certain people in the know who have their life made easier by being falsely accused. This is the neatest trick because, technically, it can even be true but since the person whom you're accusing has no direct knowledge of the charges, they still benefit. To this end, they use proxies to handle all of the dirty business that they need. Usually through consultants or some other avenue.

There are several Christian passages on this subject.

The scam is like this, they set you up as a mark, do a lot of workplace mobbing or other stuff to anchor you to the subject that you're going to blame for this. Then they watch your live go down the drain as they, themselves, actually profit from your demise.

As a targeted individual, we have been selected to raise someone else up by lowering ourselves. They do this by constantly getting us to falsely accuse the wrong people for our targeting. Every time we engage in the negative activity of accusations we are impacted in a detrimental way. It is automatic and unavoidable. It is this mechanic that forces targeted individuals down a path from which they will never recover. By tricking then into believing that they can tell on the people that they think are doing it, they are actually being tricked into destroying their lives further.

Asserting that it is all a conspiracy is also just like making a false accusation. To truly testify properly, we would need to know the entire plan in perfect detail. This is impossible so it only serves to lower us further.
Citera
2021-10-15, 14:39
  #7715
Medlem
RiktigTIs avatar
Det verkar finnas någon tro i GS att karma har något med det att göra. De sprider saker om en till andra såsom privat & känslig information om ens liv så de kan utnyttja det i negativa spår. I princip att psyka en... VILKA har sådan jävla befogenhet att ÖPPET sprida de facto "journaler" om en till främlingar & organisationer?? VARFÖR har inget konfronterat mig om det? De använder informationen för att psyka mig - det är sant. Min undrar är vad FAN är deras sketna jävla mål som hållit på i över 15 år sedan gymnasiet??

De verkar skita totalt i att jag är fullt medveten om det de gör som att deras effekt ska få större inverkan. Denna jävla sketna "verklighet" som de försöker tvinga en i är FALSK! Ändå om den är FALSK är jag tvingad att spela med då människor på riktigt kan kosta ens jobb eller studier om de spelar med i "spelet" - spelet spelas med livet som insats så jävla psykopatiskt ÄR det & folk VET om det; några t.o.m. nämner Truman Show i förbifarten! Folk VET att det deltar i en KRIMINELL operation alltså - det är INGEN HEMLIGHET. Den ansvarige gruppen MÅSTE ha legitim auktoritet från någonstans att komma undan med det MED polisen som även deltar!!

Jävligt sjuka människor bakom det här som är samvetslösa. Deras intresse är deras egna nöje & agenda som jag TYVÄRR är ofrivilligt med i!!
Citera
2021-10-16, 00:48
  #7716
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det verkar finnas någon tro i GS att karma har något med det att göra. De sprider saker om en till andra såsom privat & känslig information om ens liv så de kan utnyttja det i negativa spår. I princip att psyka en... VILKA har sådan jävla befogenhet att ÖPPET sprida de facto "journaler" om en till främlingar & organisationer?? VARFÖR har inget konfronterat mig om det? De använder informationen för att psyka mig - det är sant. Min undrar är vad FAN är deras sketna jävla mål som hållit på i över 15 år sedan gymnasiet??

De verkar skita totalt i att jag är fullt medveten om det de gör som att deras effekt ska få större inverkan. Denna jävla sketna "verklighet" som de försöker tvinga en i är FALSK! Ändå om den är FALSK är jag tvingad att spela med då människor på riktigt kan kosta ens jobb eller studier om de spelar med i "spelet" - spelet spelas med livet som insats så jävla psykopatiskt ÄR det & folk VET om det; några t.o.m. nämner Truman Show i förbifarten! Folk VET att det deltar i en KRIMINELL operation alltså - det är INGEN HEMLIGHET. Den ansvarige gruppen MÅSTE ha legitim auktoritet från någonstans att komma undan med det MED polisen som även deltar!!

Jävligt sjuka människor bakom det här som är samvetslösa. Deras intresse är deras egna nöje & agenda som jag TYVÄRR är ofrivilligt med i!!

Finns många sett att se på det hela.

Du kan också välja att alla dessa olika grupper som är efter dig ser dig som en superstar i något avseende. Oavsett varför så är det så de ser på dig.

Av någon anledning anser de att du har närmast utomjordisk talang för något; vad nu detta må vara.

Expert inom management som du är och out of the box tänkande.

De kanske vill att du skall bli arkitekt för ett helt ny slags management inom ett nytt slags samhälle som kommer uppkomma framöver. Exempelvis i en framtid där A.I och robotar gör 90% av alla jobb samt kapitalackumulationen inte längre, av flera olika anledningar, är samhällets motor. Jag gissar dock, men skulle det inte kunna röra sig om något sådant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in