Citat:
Ursprungligen postat av
NorthSNKR
Klok idé, lättuthyrt också om du vill göra det i framtiden.
Men stoppa in iaf ett pentry/minikök isåfall...
Har inte kommit så långt i planeringen ännu. Men det är inte omöjligt att det blir något litet format av ett kök, eller iallafall kylskåp och mickro samt någon kokplatta. Vi kommer att ett stall med plats för ett gäng hästar, så sambon flyttar sina hästar dit och sedan kommer vi hyra ut några stallplatser till hennes vänner. Då tänkte vi att det kan vara schysst med ett gästhus där någon vän till henne kan sova ibland med tanke på hästarna.
Sen är det även bra då jag har släktingar som bor långt borta och hälsar på ibland, och det är även en bra "investering" till den dagen man får barn som kommer upp i den åldern att dom vill ha lite mer privatliv än vad ett sovrum inne i huset kan erbjuda. Perfekt att flytta ut ungen i gästhuset vid gymnasieåldern. Men det är minst 20år kvar tills dess, men när man ändå renoverar och bygger nytt så är det lika bra att fixa allt på en gång.
Nu vart det off topic. Men god natt på dig!