2016-01-20, 11:30
Medlem
Som jag nyss nämnde, nu börjar mitt förråd ta slut igen, vill beställa mer men måste vänta tills lönen trillar in. Då kan jag "trolla" bort lite $ från kontot (jag å tanten har samma konto) och det jag har kvar räcker inte till nästa vecka, så då får det bli ett break!
Men det ska bli nice, för när jag väl handlar hem nytt så slår det på så gott......mmmmm me like ;-)
De 3 första dagarna slår det på bra, men sen så måste jag nästan överdosera får att få samma rus. Slöseri, bättre å köra 3 dagar, sen ett break osv men de e lättare sagt än gjort ;-P Jag kör slut på det, sen ett break, sen på det igen tills det tar slut, det e min melodi!

Hasta luego!
Citera
2016-01-20, 12:09
Medlem
drsthlms avatar
Måste bara få fråga, slår det på lika bra som det beryktade Krypton om man kokar te på Kratom?
Vet att Krypton innehöll massa annan kemisk skit men finns det någon liknelse alls?
Typ Krypton Light?
Citera
2016-01-20, 20:59
Medlem
PellAlsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsthlm
Måste bara få fråga, slår det på lika bra som det beryktade Krypton om man kokar te på Kratom?
Vet att Krypton innehöll massa annan kemisk skit men finns det någon liknelse alls?
Typ Krypton Light?

Det enkla svaret är nej.
Sen är det ett jäkla knöl att koka té. Köp någon stem and vein variant så det är enkelt att bara slänga in i munnen och skölja ner.
Citera
2016-01-20, 21:01
Medlem
PellAlsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbydude
Som jag nyss nämnde, nu börjar mitt förråd ta slut igen, vill beställa mer men måste vänta tills lönen trillar in. Då kan jag "trolla" bort lite $ från kontot (jag å tanten har samma konto) och det jag har kvar räcker inte till nästa vecka, så då får det bli ett break!
Men det ska bli nice, för när jag väl handlar hem nytt så slår det på så gott......mmmmm me like ;-)
De 3 första dagarna slår det på bra, men sen så måste jag nästan överdosera får att få samma rus. Slöseri, bättre å köra 3 dagar, sen ett break osv men de e lättare sagt än gjort ;-P Jag kör slut på det, sen ett break, sen på det igen tills det tar slut, det e min melodi!

Hasta luego!

Tänk på pengarna och toleransen mellby! 3 dagar i all ära men tycker du inte att det blir sämre redan dag två?
Citera
2016-01-21, 00:16
Medlem
Vill man kunna dricka flera dagar irad så fungerar det utmärkt om man byter strains hela tiden :P kör man samma så kommer ju toleransen inte annars. Dricker lika mycket per kopp som jag gjorde när jag började. Och jag dricker flera dagar i veckan.
Citera
2016-01-21, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PellAlsing
Tänk på pengarna och toleransen mellby! 3 dagar i all ära men tycker du inte att det blir sämre redan dag två?

De ligger nog nåt i de du säger!
Citera
2016-01-21, 13:10
Medlem
Så, nu tog jag sista muggen, (inte slut än) men det är nog 3 "groggar" kvar skulle jag tro, å dem tänkte jag ha i helgen. Har nu gömt undan de sista i min gömma ;.P
Börjar ny vecka med tom påse (känns som det blir enklare då, för mig i alla fall)

Over and out!
Citera
2016-01-22, 14:06
Medlem
Attans också, kunde inte låta bli, la precis en 200g order(Å så klart e det red plantion maeng da som gäller), kämpar att inte blanda mig en kopp/mugg, har sagt att jag ska ha det till helgen. Blir lättare nu när jag vet att det kommer senast Onsdag igen om inget händer på vägen, typ att UPS missar att ta med det (hände förra gången) så jag fick vänta en extra dag. Men alla kan göra fel!

Ha en 3vlig helg å gör inga dumheter nu! Mys pys på er!
Citera
2016-01-26, 12:56
Medlem
Ja då va man sjukskriven, kom precis hem från läkaren :-/ Fick mig en dos cortison rätt in i armbågen, de va mysigt!
Nått som va ännu mer mysigare va att det låg ett 200g paket i lådan, (plantion red maeng da så klart) ;-P Nu gäller det att va försiktig här, e sjukskriven i 2 V kan inte ligga hemma å göra slut på det, nu blir det högst 2 dagar, sen nån dags uppehåll.

Må kraften från kratom va med er! :-)
Peace!
Citera
2016-01-28, 00:23
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbydude
Ja då va man sjukskriven, kom precis hem från läkaren :-/ Fick mig en dos cortison rätt in i armbågen, de va mysigt!
Nått som va ännu mer mysigare va att det låg ett 200g paket i lådan, (plantion red maeng da så klart) ;-P Nu gäller det att va försiktig här, e sjukskriven i 2 V kan inte ligga hemma å göra slut på det, nu blir det högst 2 dagar, sen nån dags uppehåll.

Må kraften från kratom va med er! :-)
Peace!

Jag är också sjukskriven dock för magsjuka jag har druckit 2 koppar om dagen sedan i måndags det är riktigt svårt o vara ifrån när man bara ligger inne o man vet att en kopp gör en riktigt gott lycka till med uppehåll några dagar du kan behöva det Peace!
Citera
2016-01-31, 14:12
Medlem
Hej alla kratom lovers!

Som dem flesta vet så börjar vi snart nå mållinjen. Dryga 2 månader innan UK stänger dörrarna för denna underbara växt. Ni som använder kratom har ni stockat up något ? Det kommer förmodligen att finnas kvar på PS, men till dyra pengar av låg kvalité. Sen skulle jag gärna vilja veta hur ni som inte byggt ett lager har tänkt? ska ni lägga ner eller importera från annat land ?

Personligen så tycker jag att detta beslut symboliserar världen rent generellt hur vi totalt ratar växter med enorma fördelar. Det är makthavarna som har makt över folket, och folket har inget att säga till om. Hoppas verkligen på ett globalt uppvaknande både när det gäller substanser men och hur vi behandlar varandra. Kratom är enligt mig om man har lite karaktär ofarligt, och jag har provat många droger.
Citera
2016-01-31, 19:41
Medlem
PellAlsings avatar
Funderar på att lägga ner. Köper jag in blir det att jag använder. Sen tar det slut så blir jag snorig och förbannad.

Bäst vore att ha ett abbonemang med 5 gram i veckan hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in