Citat:
Ursprungligen postat av
julusa
Yupp.
Men det är bra om samhället jobbar på med bl a myten om mödomshinnan, nu när vi trots allt har det som vi har det. Tror faktiskt vanliga grundskolan också behöver jobba mer på det.
Men detta initiativet var ju inte toppklass direkt.
Och ag tror ändå att andelen människor som kommer ta till sig dylik information, är försvinnande liten tyvärr.
Ja inte blir det då den målgruppen man så försiktigt omtalat i en slags snopp och snippa saga där en muslim slickar en icke muslim på näsan.
Eller herr Abdullah som går med en drömbubbla och tänkte glass mitt upp i sexualundervisningen.
Eller en mun med en lipande tunga och ordet TUNGA med.
De som kommer att ta till sig detta kan jag sätta mitt huvud på är henafanatikerna och Svenskarna som glömt bort hur man är en människa.
Den kommer att bli deras stackars barns Godnatt saga.
Fördomar ? Nja kanske det.
Jag står fast vid att man skall utvisa alla som begår sexbrott.
Och hårdare tag behövs nu. Man kan vara hård och bestämd utan att vara en psykopat.
Som det är nu i Sverige så säger regeringen så gott som detta till alla nyanlända.
Lagen i Sverige gäller endast Svensken men rättigheterna är era.
Något är fullkomligt galet i vårt land.
Jag sörjer mer än hatar och min ilska är riktad mot dem som skall styra landet.
Fruktansvärt.
Man förstör sitt eget land som våra förfäder kämpat för och lyckades skapa förträffligt och underbart.
Sörjer för Sverige mest av allt. Som att jag håller på att avhumaniseras och få min kultur våldtaget,bespottat samt hånat
Denna fjollblaska få mig att se rött och känna blodsmak i munnen.....