2016-01-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Hur kan du koppla ihop fattigdom med en snippa och tecknade musar, kondomer och munnar som lipar?
Har du hamnat i pk koma?
Tror du verkligen att vuxna människor kommer att titta i dessa texter och oooo ser musen ut sååå. Och jaha är det där en kondom. Vad ska jag ha den då ? På näsan? Nähä nu ser jag det är på vad står det ? Chkuken?ja där är den och en sån har jag. Bra då vet jag
Oj blir man med barn då man hummer runt i halmen, säger Ashmet 70 år som trott att han kommit uppifrån med storken.

Det borde vara så här .
1. Det är förbjudet i landet Sverige att ta på kvinnor och enbart för att de är Svenskor.

2. Har du sex med en kvinna mot hennes vilja i landet Sverige där du är gäst så blir du omedelbart utvisad.

3. I Sverige kallas kvinnor KVINNOR och INTE HOROR.

DET är detta alla män från vansinniga och patriarkala länder skall bemötas med.
Inte snippor och snoppar.
Mer behövs inte vad gäller den saken.
Starkt kulturellt krav.

Hahahaha
Citera
2016-01-19, 16:22
Medlem
GlennyGlimms avatar
Är det förresten sådan här smörja man presenterar för barn på så kallade HBTQ-certifierade hen-dagis?
Läste någonstans att det finns speciella HBTQ bokhörnor och liknande för att indoktrinera barn i att omfamna dessa vuxna människors sexuella avarter.

För att återgå till topic:
Det hade varit himla skoj om alla bilder i den här pervoboken hade föreställt vita män och muslimska kvinnor. Som en provokativt svar till deras förnedrade syn över våra svenska kvinnor.
Kanske någon homobild i slutet också där en vit bögman sätter på Mustafa.
Citera
2016-01-19, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Är det förresten sådan här smörja man presenterar för barn på så kallade HBTQ-certifierade hen-dagis?
Det tror jag vi lugnt kan utgå ifrån. Hen-dagis är cancersvulster på samhällskroppen.

Och svenska barn som i vuxen ålder gnällde över den pinsamt realistiska sexualundervisningen i barnaböckerna på 70-talet, som föräldrarna läste för barnen vid läggdags.... rena tomteidyllen jämfört med denna porr som invandrarungar nu ska konfronteras med. Närbilder på vaginor med detaljer som "slidkrans", klitorisgård, inre och yttre blygdläppar" etc etc som de små liven tvingas konfronteras med i sina mest formbara år.

Eller är det vuxna som ska ta del av RFSU:s blädderbok? Fatima från den irakiska bergsbyn som fött 4 ungar i hemmet samt hjälpt grannfrugan att föda 3, har såklart aaaaldrig sett en vagina på nära håll..nähädu, och hon vet inte heller hur en snopp ser ut för ungarna i Irak kommer med storken eller nåt. Hur ett anushål är beskaffat har hon då rakt aldrig noterat när hon varit på skithuset, inte heller när hon bytt blöjor på bröderna Ali och Abdullah...

Så tramsigt och kränkande mot invandrarnas intelligens. Skäms, RFSU.
Citera
2016-01-19, 17:39
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Läste någonstans att det finns speciella HBTQ bokhörnor och liknande för att indoktrinera barn i att omfamna dessa vuxna människors sexuella avarter.

För att återgå till topic:
Det hade varit himla skoj om alla bilder i den här pervoboken hade föreställt vita män och muslimska kvinnor. Som en provokativt svar till deras förnedrade syn över våra svenska kvinnor.
Kanske någon homobild i slutet också där en vit bögman sätter på Mustafa.

Muhammed själv hade väl varit ännu bättre? En vit, blond, kvinna i sverigetröja och amerikanska flagganbandana som sätter på denne i tvåan medelst dildo?
Citera
2016-01-19, 18:03
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Muhammed själv hade väl varit ännu bättre? En vit, blond, kvinna i sverigetröja och amerikanska flagganbandana som sätter på denne i tvåan medelst dildo?

Och en niosvansad katt , ( en piska ), för den som inte vet.
Så han kan piska kattan....mjau!

Ska det vara jämlikt så ska det.
De borde ha låtit Jesus pussa Muhammed också.
Varför inte visa helt ut ur pkskadade både RFSU och REGERING är.
De kan ju som de brukar göra när de blir tagna med talibanskägget i brevlådan (talibaner har skägg de också) här skall det inte kränkas inte..
Skylla allt på Svensken, rasismen med mera.
Det är ju Svenskens fel att våra gäster beter sig som arslen ( en del av dem).
De ser ju bevisligen på våra nyanlända både som skäggiga barn och utvecklingsstörda hela rassestrutsgänget i stadshuset med RFSU under sig.
Eller kanske i sig....
Så nu har jag orerar färdigt i detta sjuka ämne.
Senast redigerad av goran744 2016-01-19 kl. 18:07.
Citera
2016-01-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Det tror jag vi lugnt kan utgå ifrån. Hen-dagis är cancersvulster på samhällskroppen.

Och svenska barn som i vuxen ålder gnällde över den pinsamt realistiska sexualundervisningen i barnaböckerna på 70-talet, som föräldrarna läste för barnen vid läggdags.... rena tomteidyllen jämfört med denna porr som invandrarungar nu ska konfronteras med. Närbilder på vaginor med detaljer som "slidkrans", klitorisgård, inre och yttre blygdläppar" etc etc som de små liven tvingas konfronteras med i sina mest formbara år.

Eller är det vuxna som ska ta del av RFSU:s blädderbok? Fatima från den irakiska bergsbyn som fött 4 ungar i hemmet samt hjälpt grannfrugan att föda 3, har såklart aaaaldrig sett en vagina på nära håll..nähädu, och hon vet inte heller hur en snopp ser ut för ungarna i Irak kommer med storken eller nåt. Hur ett anushål är beskaffat har hon då rakt aldrig noterat när hon varit på skithuset, inte heller när hon bytt blöjor på bröderna Ali och Abdullah...

Så tramsigt och kränkande mot invandrarnas intelligens. Skäms, RFSU.

Ja mycket trams. Den här boken kommer ge ungefär samma effekt som att prata med en vägg.

Men ordet "slidkrans", är av yttersta vikt att framhäva, och dessutom vad det är för något.
Slidkransen är det som förut så missvisande kallades "mödomshinna". Nån hinna har aldrig funnits, och genom att upplysa om slidkransen antar jag att man vill trolla bort de sk. "oskuldskontrollerna".
Citera
2016-01-19, 18:38
Medlem
darthvaders avatar
Har ni märkt att den svennigaste figuren i hela boken är han som försöker köpa sex?
Citera
2016-01-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julusa
Men ordet "slidkrans", är av yttersta vikt att framhäva, och dessutom vad det är för något.
Slidkransen är det som förut så missvisande kallades "mödomshinna". Nån hinna har aldrig funnits, och genom att upplysa om slidkransen antar jag att man vill trolla bort de sk. "oskuldskontrollerna".
Men inte i denna förnedrande pekbok-form, och inte till nyanlända barn och religiösa vuxna från muslimska länder. Det är som att kasta vatten på brinnande olja, farligt farligt. Man måste anpassa sin pedagogik till kulturer, precis som man anpassar sin pedagogik till olika åldersgrupper. Men det fattar inte RFSU eftersom RFSU står för Riksförbundet För Samhällsvetenskapligt Utvecklingsstörda.
Citera
2016-01-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darthvader
Har ni märkt att den svennigaste figuren i hela boken är han som försöker köpa sex?
Oerhört rasistiskt gjort av RFSU.
Citera
2016-01-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Men inte i denna förnedrande pekbok-form, och inte till nyanlända barn och religiösa vuxna från muslimska länder. Det är som att kasta vatten på brinnande olja, farligt farligt. Man måste anpassa sin pedagogik till kulturer, precis som man anpassar sin pedagogik till olika åldersgrupper. Men det fattar inte RFSU eftersom RFSU står för Riksförbundet För Samhällsvetenskapligt Utvecklingsstörda.

Jag är helt med dig Försvarar icke detta trams, men försökte se NÅGOT positivt med detta i alla fall.

Men undrar om jag missförstått, är denna boken direkt riktad till "barn", eller är den skapt som stöd för läraren?
Citera
2016-01-19, 19:11
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julusa
Ja mycket trams. Den här boken kommer ge ungefär samma effekt som att prata med en vägg.

Nu kunde jag inte hålla mig men tror du att en testoteronstin man från Afghanistan bryr sig om slidkransar på oss Svenska kvinnor ?
Eller på sina kvinnor som jag vet ( en del nu då) droppar lite blod från ett helt annat ställe än från lilla pullan. Vid första samlaget de nu då enligt RFSU inte vet vad är.
Kvinnliga hemlisar oss kvinnor emellan.
De visade ju även ett par olika bilder på hur det kan se ut med stympade pullor.
Vilket kvinnor utför på sina flickor( Mot mäns vilja ibland också) och jag vet en kvinna från Somalien som blivit stympad frågade mig om hon hade rätt att be om pengar för att åka till Somalien och utföra detta ingrepp på sin egen dotter.
Själv berättade hon att hon hade enorma problem i underlivet.
Jag försökte på mitt dåtida Pk sätt att få henne på andra tankar men men. Till slut bad jag henne ringa socialen och fråga dem om bidrag till detta . Hon gjorde det. Flickebarnet blev fosterhemsplacerad. Tack och lov..
Kultur går ej att undervisa bort. Ingen skulle kunna undervisa bort min Svenska kulturella personlighet.
Jag skulle aldrig kunna bära burka med mera.
Detta RFSU visar i sin kolossalt vansinniga propaganda är direkt farligt mot landet Sverige och dess invånare.
Så ser jag på saken.
Jag ser det som Hitler propaganda Men mot Svensken.
En nidbild av landets invånare. Och framtida invånare de visar.
Senast redigerad av goran744 2016-01-19 kl. 19:32.
Citera
2016-01-19, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Nu kunde jag inte hålla mig men tror du att en testoteronstin man från Afghanistan bryr sig om slidkransar på oss Svenska kvinnor ?
Eller på sina kvinnor.

Haha, nä det tror jag inte. Jag är tämligen övertygad om att medeltidssynen kvarstår, hur många pedagogiska små påhitt RFSU tar sig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in