Citat:
Ursprungligen postat av
julusa
Ja mycket trams. Den här boken kommer ge ungefär samma effekt som att prata med en vägg.
Men ordet "slidkrans", är av yttersta vikt att framhäva, och dessutom vad det är för något.
Slidkransen är det som förut så missvisande kallades "mödomshinna". Nån hinna har aldrig funnits, och genom att upplysa om slidkransen antar jag att man vill trolla bort de sk. "oskuldskontrollerna".
Nu kunde jag inte hålla mig men tror du att en testoteronstin man från Afghanistan bryr sig om slidkransar på oss Svenska kvinnor ?
Eller på sina kvinnor som jag vet ( en del nu då) droppar lite blod från ett helt annat ställe än från lilla pullan. Vid första samlaget de nu då enligt RFSU inte vet vad är.
Kvinnliga hemlisar oss kvinnor emellan.
De visade ju även ett par olika bilder på hur det kan se ut med stympade pullor.
Vilket kvinnor utför på sina flickor( Mot mäns vilja ibland också) och jag vet en kvinna från Somalien som blivit stympad frågade mig om hon hade rätt att be om pengar för att åka till Somalien och utföra detta ingrepp på sin egen dotter.
Själv berättade hon att hon hade enorma problem i underlivet.
Jag försökte på mitt dåtida Pk sätt att få henne på andra tankar men men. Till slut bad jag henne ringa socialen och fråga dem om bidrag till detta . Hon gjorde det. Flickebarnet blev fosterhemsplacerad. Tack och lov..
Kultur går ej att undervisa bort. Ingen skulle kunna undervisa bort min Svenska kulturella personlighet.
Jag skulle aldrig kunna bära burka med mera.
Detta RFSU visar i sin kolossalt vansinniga propaganda är direkt farligt mot landet Sverige och dess invånare.
Så ser jag på saken.
Jag ser det som Hitler propaganda Men mot Svensken.
En nidbild av landets invånare. Och framtida invånare de visar.