2016-01-19, 09:34
Medlem
ENTPs avatar
Vad är grejen med att alla vänstertecknare är så jävla dåliga på att teckna? Det verkar nästan som ett stildrag, att teckna medvetet fult/barnsligt. Tänker på Lilla Berlin, den här smörjan, de flesta feminist-tecknare, ni vet vad jag menar...

Är det något invecklat uttryck för solidaritet eller?
Citera
2016-01-19, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Alltså. Det är inget fel om människor vill hålla på med sånt men det här är inget som staten ska propagera för i någon propagandabroschyr, uppenbarligen avsedd som bilderbok för treåringar. Det kan skapa ett osunt grupptryck på tjejer som inte alls vill ha med det att göra.

Jag förstår om ingen tjej vill ha något med de miljontals svarta skithögarna att göra.

Allt har blivit som Hedenhös med alla dessa bruna våldsamma och grottliknande varelser som egoistiskt ockuperat vårat en gång så helvita och fina rike
.
Senast redigerad av Tors-hammare 2016-01-19 kl. 09:42.
Citera
2016-01-19, 09:45
Medlem
Oeset.Joenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Jag får inte riktigt ihop verkligheten. Enligt MSM och våra politiker är det ett kunskapsregn med akademiker från MEA som kommit och väntas komma till oss närmsta åren. Om dessa pensionsräddare främst består av läkare, raketforskare och lärare borde de rimligen inte behöva bli undervisade i grundläggande anatomi. Tänker jag fel?

Tacksam för hjälp.

Det du missar är kriiiig. Trauma från kriiig är något fruktansvärt. Så fruktansvärt att man lätt kan glömma allt man lärt sig. Kriiig är hemskt otrevligt.

Se bara på alla afghanska läkare som kommer hit. De är så traumatiserade av kriiig som utspelar sig flera hundra mil ifrån dem att de glömt allt de lärt sig. Många av dessa afghanska akademiker är så djupt traumatiserade att de till och med glömt hur man läser och skriver. Eller hur gamla de är. Stackarna.

Kriiig är riktigt ruggigt.

Du skriver att du är tacksam för hjälp. Då är du uppenbarligen inte i behov av hjälp! Kommer man från kriiig är man inte tacksam för hjälp. Då kräver man hjälp. Och får hjälp.

Du skall fan inte ha nån hjälp. Din tacksamme djävel!

Hoppas det hjälpte.
Citera
2016-01-19, 09:45
Medlem
Danielxbf32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Vad är grejen med att alla vänstertecknare är så jävla dåliga på att teckna? Det verkar nästan som ett stildrag, att teckna medvetet fult/barnsligt. Tänker på Lilla Berlin, den här smörjan, de flesta feminist-tecknare, ni vet vad jag menar...

Är det något invecklat uttryck för solidaritet eller?

Att vara bra på något är mycket fult inom den postmarxistiska rörelsen. Det är rasistiskt och misogynt och antyder i förlängningen att någon människa skulle vara bättre än någon annan samt kan leda till farliga tankar om att den som anstränger sig kan komma att lyckas bättre här i livet. Alla ska med och det är följdaktligen det fula och mediokra som ska hyllas medan framgångar och ansträngningar ska hånas och relativiseras.
Citera
2016-01-19, 09:54
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horungarnaanfaller
Men Lofven erkande ju de varit naiva och nu kanske insett det var apor som kom

Jag tror inte vi ska hoppas för mycket på svetsaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Oeset.Joensson
Det du missar är kriiiig. Trauma från kriiig är något fruktansvärt. Så fruktansvärt att man lätt kan glömma allt man lärt sig. Kriiig är hemskt otrevligt.

Se bara på alla afghanska läkare som kommer hit. De är så traumatiserade av kriiig som utspelar sig flera hundra mil ifrån dem att de glömt allt de lärt sig. Många av dessa afghanska akademiker är så djupt traumatiserade att de till och med glömt hur man läser och skriver. Eller hur gamla de är. Stackarna.

Kriiig är riktigt ruggigt.

Du skriver att du är tacksam för hjälp. Då är du uppenbarligen inte i behov av hjälp! Kommer man från kriiig är man inte tacksam för hjälp. Då kräver man hjälp. Och får hjälp.

Du skall fan inte ha nån hjälp. Din tacksamme djävel!

Hoppas det hjälpte.

Vill börja med att tacka så mycket för hjälpen.
Jag får dock inte riktigt ihop det nu heller med tanke på alla finnar som kom till Sverige efter kriget. Finnarnas minne var överlag intakt trotts krig och kopiösa mängder brännvin medan våra gäster från MEA av religiösa skäl inte dricker alkohol. Kan nyckeln till minnesförlusterna bland entreprenörerna hemmahörande i MEA att de inte dricker Koskenkorva?

Hoppas mina funderingar inte varit till besvär.
Citera
2016-01-19, 09:59
Medlem
Citat:
Jag tror inte vi ska hoppas för mycket på svetsaren.

Jag får dock inte riktigt ihop det nu heller med tanke på alla finnar som kom till Sverige efter kriget. Finnarnas minne var överlag intakt trotts krig och kopiösa mängder brännvin medan våra gäster från MEA av religiösa skäl inte dricker alkohol. Kan nyckeln till minnesförlusterna bland entreprenörerna hemmahörande i MEA att de inte dricker Koskenkorva?

For Finnar racker en flaska Koskenkorva for att vara nojd och den arbeta de ihop sjalva sa fanns inget att klaga pa da kunde arbeta for sig. De flesta atervande ju dessutom efter kriget och byggde upp Finland igen.

Kort och gott om du kastar in 2000 apor per dag under 15 ar i skansen bur sa kommer det bli livat dar med aven om de bygger ut den dar javla buren.
Citera
2016-01-19, 10:04
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Alltså. Det är inget fel om människor vill hålla på med sånt men det här är inget som staten ska propagera för i någon propagandabroschyr, uppenbarligen avsedd som bilderbok för treåringar. Det kan skapa ett osunt grupptryck på tjejer som inte alls vill ha med det att göra.

Bilderbok för treåringar. Precis, vem tror de kommer fästa sig vid en informationsbroshyr som riktar sig till 3-åringars nivå ? Vem tror att män från MENA området kommer ta detta till sig ? Givetvis kommer det bli förnedrande för dessa babianer att bli undervisade av en batiktant som berättar hur en snipp och snopp ser ut i en bilderbok. Flyktingsmugglaren sa ju att alla blonda tjejer var lösaktiga och ville knolla 24/7 med de håriga invandrarna... så RFSU lär få se sig om efter kofösare, batonger och pepparspray om de skall få ordning på sina lektioner. Gärna en gammal kommendant med piska så de kan begripa vad som menas och dessutom sitta stilla i skolbänkarna...
Senast redigerad av Mullret 2016-01-19 kl. 10:07.
Citera
2016-01-19, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Bilderbok för treåringar. Precis, vem tror de kommer fästa sig vid en informationsbroshyr som riktar sig till 3-åringars nivå ? Vem tror att män från MENA området kommer ta detta till sig ? Givetvis kommer det bli förnedrande för dessa babianer att bli undervisade av en batiktant som berättar hur en snipp och snopp ser ut i en bilderbok. Flyktingsmugglaren sa ju att alla blonda tjejer var lösaktiga och ville knolla 24/7 med de håriga invandrarna... så RFSU lär få se sig om efter kofösare, batonger och pepparspray om de skall få ordning på sina lektioner. Gärna en gammal kommendant med piska så de kan begripa vad som menas och dessutom sitta stilla i skolbänkarna...

Den lektionen pa youtube och du har en en monsterhit
Citera
2016-01-19, 10:27
Medlem
bristpafantasis avatar
Kanske bara jag som är gammaldags, men varför lära dem att fitta, kuk och knulla är ett lika bra ord som vagina, penis (eller underliv för båda) och samlag? Känns onödigt groteskt. Hela RFSU verkar eftersträva att vara just groteska ibland. Ungefär som att det är vad som krävs för att man skall nå resultat bland unga. Men det känns snarare som att de stjälper än hjälper.
Citera
2016-01-19, 10:36
Bannlyst
Vilken bra och lärorik bok för invandrare. Vita svenska män är givetvis inte representerade i materialet. Det är däremot feministkvinnor, negrer och barnstjärtar med svarta händer som normaliserar pedofili mot vita barn. Hela RFSU och allt vad de har att göra med är inget annat än en agenda motiverad organisation som vill sprida sitt perverterade budskap.

Tankarna förs direkt till prideparaden, där fullvuxna karlar går runt iklädda stringbaddräkt hand i hand med små barn. Blev även förvånad att de verkar vilja normalisera könsstympning av kvinnor, dock togs inte ens omskärelse av pojkar upp i materialet.

När revolutionen börjar så kommer jag ta RFSU och RFSL pedofilerna först.
Citera
2016-01-19, 10:50
Medlem
Oeset.Joenssons avatar
Citat:

Herrejösses! Allt skall man behöva förklara.

Kom inte här och vifta med fakta och logik! Människor hjälper man inte med sånt trams. Människor hjälper man med KÄNSLOR. Känslor och andras pengar.

Det handlar inte bara om kriiig. Det handlar om människor. Människor och baaarn. Små barn. Gifta barn. Barn med läkarutbildning. BARN! Barn som det är synd om. Det är synd om dom eftersom dom flytt från kriiig. Men, det är framför allt synd om dom eftersom dom inte ser världen ur ett feministiskt genusperspektiv. Än. Inte än, men det problemet har RFSU nu löst.

RFSUs lösning är lika enkel som genial: man tar lite av den obegränsade resursen "andras pengar" och betalar någon polare för att klottra ihop ett utbildningsmaterial (för att minska risken att någon del av "andras pengar" av misstag skulle komma tillbaka till "andra" betecknar man arvodet som ett skattefritt stipendium för sexualforskning). Sen upplyser man. Sen är allt bra.

Sexualsociologerna i RFSU må leva i något av en bubbla, men en del av verkligheten har de grepp om: den delen där man hugger gaddarna i andras pengar för det egna uppehället.
Citera
2016-01-19, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oeset.Joensson
Herrejösses! Allt skall man behöva förklara.

Kom inte här och vifta med fakta och logik! Människor hjälper man inte med sånt trams. Människor hjälper man med KÄNSLOR. Känslor och andras pengar.

Det handlar inte bara om kriiig. Det handlar om människor. Människor och baaarn. Små barn. Gifta barn. Barn med läkarutbildning. BARN! Barn som det är synd om. Det är synd om dom eftersom dom flytt från kriiig. Men, det är framför allt synd om dom eftersom dom inte ser världen ur ett feministiskt genusperspektiv. Än. Inte än, men det problemet har RFSU nu löst.

RFSUs lösning är lika enkel som genial: man tar lite av den obegränsade resursen "andras pengar" och betalar någon polare för att klottra ihop ett utbildningsmaterial (för att minska risken att någon del av "andras pengar" av misstag skulle komma tillbaka till "andra" betecknar man arvodet som ett skattefritt stipendium för sexualforskning). Sen upplyser man. Sen är allt bra.

Sexualsociologerna i RFSU må leva i något av en bubbla, men en del av verkligheten har de grepp om: den delen där man hugger gaddarna i andras pengar för det egna uppehället.

Klockrent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in