2016-01-19, 08:44
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1001PS
224 sidor...

Får de betalt per sida eller?

Det var ju mest fula teckningar. Och trams. Borde inte tagit lång stund att producera skräpet. Men de borde haft med en varningstext också: "risk för våldsamheter i samband med utbildningstillfället". Musslorna kommer bli våldsamt förolämpade av bögerierna...
Citera
2016-01-19, 08:53
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Ja, eller så här:

https://www.youtube.com/watch?v=hBd4eZX4paI

Haha "Jag knulla" Det var en för kulturberikarna sannolik reaktion när dom får en bok med könsorgan till höger och vänster och bögerier.

När skrider godhetsryttarna till verket att försöka få Sveriges nya raketforskare att bli HBTQ-toleranta?
Citera
2016-01-19, 09:00
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Gillar dock exemplet med Jimmy och Janetta som "funderar" på om de ska könsstympa sin dotter.

det hade jag missat. illustreras alltså av att två afrikaner håller en flicka emellan sig och delar en tankebubbla föreställandes en omskuren vagina. fördomsfullt och rasistiskt av rfsu.

men för säkerhets skull relativiseras detta importerade kvinnoförtryck med feministernas inbillade motsvarighet i sverige (tankeexperimentet på nästa sida):

Gudrun sökte ett jobb som chef på ett företag.
Hon vet att hon är bra som chef, men hon fick inte jobbet.
Företaget tänkte att en kvinna inte kan vara en bra chef,
så de anställde en man istället.
Får de göra så?
Citera
2016-01-19, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av veloce
Orkade inte kolla igenom hela boken. Men att se en beslöjad muslims kvinna grovhångla med Kalle, eller Pelle känns som en utopi. Förvånande också att Rfsu inte vurmar för analfistning längre. Det var ju så populärt för ett par år sedan i ungdomsradion.

Anslsex omnämns före vaginalsex. Alltid något...
Citera
2016-01-19, 09:12
Medlem
Oeset.Joenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Tror du missuppfattade min fråga.

Ställer om den, varför får du en bild där RFSU representanterna bli våldtagna i alla hål av en utbildningsbok ?

Om vi föreställer oss situationen med ett litet antal icke-muslimska föreläsare framför en större grupp muslimer har vi ju redan en situation som inte sällan leder till små övergrepp. Lägg nu till sexprat med upphetsande och/eller förargelseväckande bildmaterial => viss risk för RFSU-folket att hamna på mottagarsidan av lite spontansex.

För att citera Boy George: Karma, karma, karma, karma, karma kamelen-on
Citera
2016-01-19, 09:13
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
det hade jag missat. illustreras alltså av att två afrikaner håller en flicka emellan sig och delar en tankebubbla föreställandes en omskuren vagina. fördomsfullt och rasistiskt av rfsu.

men för säkerhets skull relativiseras detta importerade kvinnoförtryck med feministernas inbillade motsvarighet i sverige (tankeexperimentet på nästa sida):

Gudrun sökte ett jobb som chef på ett företag.
Hon vet att hon är bra som chef, men hon fick inte jobbet.
Företaget tänkte att en kvinna inte kan vara en bra chef,
så de anställde en man istället.
Får de göra så?
Ett önsketänkande, hade fan älskat att se det. Men här valde de att gå textens stig istället i form av en frågeställning där frågan var "får de göra detta?". Jag har svårt att föreställa mig att någon som bär namnet Jimmy eller Janetta skulle ens börja grubbla bland dessa permanenta åtgärder för sin dotter. Hade känts en aning mer autentiskt ifall Mohammed och Fatima hade funderat i dessa banor.

En bagatell givetvis, men fortfarande ...
Citera
2016-01-19, 09:13
Medlem
BewilderedHulders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banansoffa
Anslsex omnämns före vaginalsex. Alltid något...

Alltså. Det är inget fel om människor vill hålla på med sånt men det här är inget som staten ska propagera för i någon propagandabroschyr, uppenbarligen avsedd som bilderbok för treåringar. Det kan skapa ett osunt grupptryck på tjejer som inte alls vill ha med det att göra.
Citera
2016-01-19, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oeset.Joensson
Om vi föreställer oss situationen med ett litet antal icke-muslimska föreläsare framför en större grupp muslimer har vi ju redan en situation som inte sällan leder till små övergrepp. Lägg nu till sexprat med upphetsande och/eller förargelseväckande bildmaterial => viss risk för RFSU-folket att hamna på mottagarsidan av lite spontansex.

För att citera Boy George: Karma, karma, karma, karma, karma kamelen-on

Det ar ju exakt det som kommer att ske om det inte finns ett FLERTAL vasterlandska vaktare med, tyvar kommer de ju de handelserna att morklaggas eller ar rfsu medvetna om det och de kommer aldrig nagonsin hallas nan undervisning utan det var bara for lite extradeg at rfsu sen tryckte det ihop lite material och sager detta ska vi forelasa om.

Det skulle ju vara javligt kul om rfsu kunde fa halla en undervisning i riksdagen med bilderna rullandes.
Citera
2016-01-19, 09:20
Bannlyst
Perfekt landsförräderi och sinnessjukdom av RFSU!!!

De ( RFSU ) borde få sparken ut ur vårat vita fina land tillsammans med alla miljoner svartmuskiga äckliga olje-babianer.

Fy fan, vilket svindyrt brunt skit vi tvingas husera i Sverige.

De enda blattarna skall lära sig är hur de skall sluta ta våra pengar, lära sig att säga till sina fula svindyra skrot-släktingar att INTE komma hit, och sedan sluta förfula samt sluta smutsa ner vårat unika rena vita folk .
Slutligen så skall blattarna och negrerna lära sig att så fort som möjligt ta sina tält och åka hem, BUMS!!!. Så vi Svenskar kan leva ifred,
oförstörda. Äntligen fria från skiten.
Senast redigerad av Tors-hammare 2016-01-19 kl. 09:29.
Citera
2016-01-19, 09:27
Medlem
sajebiss avatar
Kan nästan tänka mig att det hela kommer att få en motsatt effekt iaf när det gäller de kvinnliga könsstympningarna. Väldigt få om ens någon från MÖ har samma liberala syn på sexualitet som de från RFSU (nu är det iofs RFSUs syn men asylanterna kanske tror att det ser ut så här i hela samhället) och det hela kan mycket väl leda till ett utökat kvinnligt könsstympande för att "rädda" sina döttrar frän den västerländska dekadensen.
Citera
2016-01-19, 09:29
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Jag får inte riktigt ihop verkligheten. Enligt MSM och våra politiker är det ett kunskapsregn med akademiker från MEA som kommit och väntas komma till oss närmsta åren. Om dessa pensionsräddare främst består av läkare, raketforskare och lärare borde de rimligen inte behöva bli undervisade i grundläggande anatomi. Tänker jag fel?

Tacksam för hjälp.
Citera
2016-01-19, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Jag får inte riktigt ihop verkligheten. Enligt MSM och våra politiker är det ett kunskapsregn med akademiker från MEA som kommit och väntas komma till oss närmsta åren. Om dessa pensionsräddare främst består av läkare, raketforskare och lärare borde de rimligen inte behöva bli undervisade i grundläggande anatomi. Tänker jag fel?

Tacksam för hjälp.

Men Lofven erkande ju de varit naiva och nu kanske insett det var apor som kom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in