2016-01-19, 11:56
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Vad är grejen med att alla vänstertecknare är så jävla dåliga på att teckna? Det verkar nästan som ett stildrag, att teckna medvetet fult/barnsligt. Tänker på Lilla Berlin, den här smörjan, de flesta feminist-tecknare, ni vet vad jag menar...

Är det något invecklat uttryck för solidaritet eller?
Det är att teckna PK, man visar upp alla kroppsformer för att inkludera alla. Skaparen av Lilla Berlin har sagt varför hon ritar som hon gör och det var något i stil med det jag sa. Ingen ska ju känna sig kränkt över alla stereotyper i serierna.. Finns säkert på Google någonstans.
Senast redigerad av Flufffen 2016-01-19 kl. 12:00.
Citera
2016-01-19, 12:12
Medlem
Politice-Rectams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Man ska säga att i Sverige är det förbjudet att ha sex med barn, släktingar och djur. Att kvinnor är jämställda män och att ett nej ska respekteras. Även i förhållanden.
Våldtäkt och kladdande är strikt förbjudet vilket medför fängelsestraff och ses av svensken som något avskyvärt.
Säker något jag glömt.

Svårare än så är det inte.

Och hur skiljer detta sig från det som vi ser i undervisningsmaterialen?
Citera
2016-01-19, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam
Och hur skiljer detta sig från det som vi ser i undervisningsmaterialen?

Var star att valdtakt ger fangelse eller bilden pa det, jag kan inte hitta det
Citera
2016-01-19, 12:46
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horungarnaanfaller
Var star att valdtakt ger fangelse eller bilden pa det, jag kan inte hitta det

Såg ej heller bilden på tidelag - var det medvetet av RFSU för inte kränka Menaiterna ? Några exempel på getknullande kunde de väl haft som exempel på vad som inte går för sig i Sverige.

Att det existerar ger denna video vid handen :

https://www.youtube.com/watch?v=8wN7WKgAe4A

Arma Moder Svea... Vad fan har vi tagit landet
Citera
2016-01-19, 12:57
Medlem
Shuffleslaps avatar
Det kommer bli upplopp garanterat när dom bläddrar igenom detta
Citera
2016-01-19, 12:59
Medlem
Ju-ons avatar
Bara jag som inte kan se pdfen? Är på mobilen iofs.
Citera
2016-01-19, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bristpafantasi
Kanske bara jag som är gammaldags, men varför lära dem att fitta, kuk och knulla är ett lika bra ord som vagina, penis (eller underliv för båda) och samlag? Känns onödigt groteskt. Hela RFSU verkar eftersträva att vara just groteska ibland.
Avsikten med detta snuskiga språkbruk är att vulgarisera befolkningen, den inhemska såväl som den (ny)invandrande. Det är för djäfligt (men förståeligt med tanke på deras agenda) att RFSU inte förklarar i detta "utbildningsmaterial" att det ligger en enorm värdeskillnad i orden vagina och fitta till exempel.

Ser massor med exempel på hur lurade invandrare (som lärt sig att kuk-penis-snopp, snippa-vagina-fitta är samma ord utan nyansskillnader) får problem i framtiden. T ex i sjukvården, på dagis och i förskola tex.

På dagis: Abdullah, 1 år, har fått utslag av blöjan och blivit röd om baken och snoppen. Mamma Fatima frågar dagisfröken vilken salva hon ska köpa på apoteket för att smörja "kuken och anus" på lille Abdullah..

Hos gynekologen: Maryam, 18, är bekymrad över att hennes underliv blir rött och irriterat vid samlag med äkta maken Abu, 39. Maryam säger till gynekologen att "doktorn hjälpa, jag ont i fittan när Abus kuk knulla på mig".

Ni kan säkert tänka ut en massa exempel själva. Detta påminner om fall där man lurar turister att säga snuskiga ord mot deras vetande. "God dag" tror turisten, istället säger han "har du tvättat röven" osv. Finns massor med såna historier, har dessutom en del exempel som är personliga .
Citera
2016-01-19, 13:16
Medlem
goran744s avatar
Kollat på detta idag igen och skrattat åt eländet.
Snälla någon är det skämt eller sant ?
Detta är verkligen rasismen mina vänner.
Innehåller fördomar så det skriker om det.
Tror man att människor från andra kulturer är idioter och utvecklingsstörda. Så skulle jag uppfatta allt om jag fick som vuxen detta kastat i ansiktet. Skulle känna mig( KRÄNKT = Sveriges nya pkvansinnesord...
Att idiotförklara världens befolkning.
Man visar bilder på en tunga.och skriver tunga, man visar bilder på läppar och skriver mun. En bild på en kvinna som ser ut som en karl , sittande på toa med en binda på golvet och blod och texten mens.
Hur f...kan man från RFSU OCH REGERING idiotförklara vuxna människor från andra kulturer för att sedan snacka om rasismen????
Citera
2016-01-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Kollat på detta idag igen och skrattat åt eländet.

Detta är verkligen rasismen mina vänner.
Innehåller fördomar så det skriker om det.

Om du nu har kollat på eländet ( utbildningsboken ) kan du peka ut rasismen och alla fördomar ?

Jag ser det inte.
Citera
2016-01-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ju-on
Bara jag som inte kan se pdfen? Är på mobilen iofs.

Man måste öppna och ladda ner, prova din dator.
Citera
2016-01-19, 13:36
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Om du nu har kollat på eländet ( utbildningsboken ) kan du peka ut rasismen och alla fördomar ?

Jag ser det inte.
Nej förstår att du inte har en aning om vad jag pratar om.
Rasismen är att se sig själv som bättre än någon annan kultur , se sig själv som före tiden och andra kulturer som underutvecklade så att de inte ens vet vad en mun är.
Förstår du ?
Rasismen är INTE att ej vilja umgås eller ens tycka om människor från hela jordens alla hörn....
Rasismen är INTE att säga stopp det räcker nu. Ta hand om Sverige och urinvånarna Svensken.
Men att visa vuxna människor bilder på munnar och läppar och skriva snippa och snopp , kuk, fitta och knulla till vuxna människor och beskriva i helt sjuka och karikaktyr liknande bilder på sex då och UNDVIKER själva sakfrågan.
Ge fan i att se ner på Svenska kvinnan Och kvinnan överhuvudtaget.
Rör du henne så skall du få tänderna urdragna och utan bedövning.
Fördomar hör ihop med rasismen. Och detta material SKRIKER fördomar och även mot Svensken.
Ren idiotförklaring till oss alla.
Denna idiotiska så kallade upplysningsbok utgår från att människor från andra kulturer är utvecklingsstörda! Istället för att säga rent ut att i Sverige är det FÖRBJUDET Att se på kvinnor som en sexleksak....OCH FÖRBJUDET ATT ANVÄNDA SNIPPAN MOT HENNES VILJA.
Det tycker däremot PK GALNINGARNA ATT ÄR RASISMEN...Så får man inte säga huwa!
Sådana här teckningar har man som material till utvecklingsstörda personer.

Mycket Pk störda människor i vårt land.
Så förbannat sjukt att jag spyr snart.
FÖRSTÅR DU NUUUUÙU!!!????😲
Senast redigerad av goran744 2016-01-19 kl. 14:07.
Citera
2016-01-19, 13:56
Medlem
bristpafantasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Avsikten med detta snuskiga språkbruk är att vulgarisera befolkningen, den inhemska såväl som den (ny)invandrande. Det är för djäfligt (men förståeligt med tanke på deras agenda) att RFSU inte förklarar i detta "utbildningsmaterial" att det ligger en enorm värdeskillnad i orden vagina och fitta till exempel.

Ser massor med exempel på hur lurade invandrare (som lärt sig att kuk-penis-snopp, snippa-vagina-fitta är samma ord utan nyansskillnader) får problem i framtiden. T ex i sjukvården, på dagis och i förskola tex.

På dagis: Abdullah, 1 år, har fått utslag av blöjan och blivit röd om baken och snoppen. Mamma Fatima frågar dagisfröken vilken salva hon ska köpa på apoteket för att smörja "kuken och anus" på lille Abdullah..

Hos gynekologen: Maryam, 18, är bekymrad över att hennes underliv blir rött och irriterat vid samlag med äkta maken Abu, 39. Maryam säger till gynekologen att "doktorn hjälpa, jag ont i fittan när Abus kuk knulla på mig".

Ni kan säkert tänka ut en massa exempel själva. Detta påminner om fall där man lurar turister att säga snuskiga ord mot deras vetande. "God dag" tror turisten, istället säger han "har du tvättat röven" osv. Finns massor med såna historier, har dessutom en del exempel som är personliga .
Jo, man blir sannerligen lite förundrad över att RFSU vill att vi skall börja uttrycka oss som hårdporrsproducenter. Ibland undrar man ändå inte om det ändå är lite av Sveriges fel att vissa invandrare blir så jävliga som de blir. Här kommer Ahmed, 22, men på papperet 14 här i Sverige, från Afghanistan eller Somalia där kvinnosynen redan är gräslig, och det första mötet med den svenska kvinnan de har hört skall vara så lösaktiga är något sexuellt frigjort våp som med ett leende visar illustrationer över hur man "knullar" samt hur en "kuk" och "fitta" ser ut. Detta är alltså underlaget till de kurser som skall hjälpa vuxna människor förstå att tafsande och våldtäkt inte är okej? Jag vet inte vad jag skall ta mig till längre. Lika ofta som jag tappar hoppet om vissa invandrargrupper, tappar jag också hoppet om Sverige. Vad i helvete håller vi egentligen på med? Vem har finansierat detta jävla skräp? Finns det verkligen så här jävla naiva människor i Sverige? Svara mig någon, jag börjar tro att allt bara är en ond dröm eller att jag är psykotisk och har byggt upp en alternativ värld där allt detta pågår parallellt med den riktiga tillvaron.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in