2016-01-12, 02:12
Medlem
Nevermind
Senast redigerad av Lee Sterling 2016-01-12 kl. 02:14.
Citera
2016-01-12, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Vad ligger doserna på när det kommer till DMT kristaller ?
Samt jag tar för givet att man inte behöver MAO hämmare när man röker dessa eller har jag fel?

Med bra rökteknik, 20mg. Men vanligtvis bör 30 räcka. Mao-hämmare är lysande ihop med freebase, då behöver man inte hetsa i sig ångorna för att få effekt. Man kan smutta sig fram till hyperspace i lugn och ro.
Citera
2016-01-14, 16:46
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
funderar kring att ta en rövpanna DMT.
Någon som vet bra dosering ochh måste man äta MAU-hämmare för det?
Citera
2016-01-14, 18:08
Medlem
Sen undrar jag om man kan blanda MDMA och DMT?
Citera
2016-01-14, 23:18
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM

Ska väl inte vara ett problem, vet att folk gillar att blanda det. Ser safe ut här också: http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/TripSitDrugComboChart.gif
Citera
2016-01-14, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Ska väl inte vara ett problem, vet att folk gillar att blanda det. Ser safe ut här också: http://wiki.tripsit.me/images/d/d6/TripSitDrugComboChart.gif

men funkar det att ta en röv panna ?
Citera
2016-01-14, 23:26
Medlem
surpriseds avatar
Citat:

Bara så länge det är rena DMT kristaller. Changa innehåller en MAO-hämmare (oftast harmalin) vilket kan sluta med serotonergt syndrom.

Citat:
Att snorta är en bättre idé i så fall. Eller lös upp det i vatten och kör upp med en pump utan nål om du nu måste ta det i röven.
Senast redigerad av surprised 2016-01-14 kl. 23:31.
Citera
2016-01-14, 23:54
Medlem
outofcases avatar
[QUOTE

Att snorta är en bättre idé i så fall. Eller lös upp det i vatten och kör upp med en pump utan nål[/b]om du nu måste ta det i röven.[/quote]

Haha jag hoppas verkligen att det var hans idé med!
Citera
2016-01-15, 00:39
Medlem
Citat:

Jag tvivlar på att det funkar utan MAO-hämmare, men det kanske du har?

Det är bara rökning och IV som levererar DMT till hjärnan tillräckligt snabbt, tror jag. Jag har aldrig hört talas om någon som gjort det, men det borde ju finnas. Annars hade ju rövpanna varit smidigt för att få in en dos på en gång och slippa hantera rökdon när det är fullt av tomtar och troll som distraherar. Samtidigt så vill jag inte åka in i Hyperspace med byxorna vid knäna. Vem fan åker rymdraket utan att vara ordentligt påklädd liksom

Prova och rapportera.
Citera
2016-01-15, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam

Det är bara rökning och IV som levererar DMT till hjärnan tillräckligt snabbt, tror jag. Jag har aldrig hört talas om någon som gjort det, men det borde ju finnas. Annars hade ju rövpanna varit smidigt för att få in en dos på en gång och slippa hantera rökdon när det är fullt av tomtar och troll som distraherar. Samtidigt så vill jag inte åka in i Hyperspace med byxorna vid knäna. Vem fan åker rymdraket utan att vara ordentligt påklädd liksom

Prova och rapportera.

Jo men vill inte slösa eller ta för mycket. Det finns nada om det på nätet.
Citera
2016-01-15, 12:15
Medlem
Citat:
Jo men vill inte slösa eller ta för mycket. Det finns nada om det på nätet.

Låt bli då. Har du MAOI?

Ta lite sånt då och rök freebase. Du kan du ta det lugnt och känna efter om du vill ta mer. Med MAOI så behöver du inte hetsröka eftersom nedbrytningen är hämmad och du kan sväva upp i hyperspace efter behag. Därmed inte påstått att det kommer att gå lugnt till
Citera
2016-01-15, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surprised
Bara så länge det är rena DMT kristaller. Changa innehåller en MAO-hämmare (oftast harmalin) vilket kan sluta med serotonergt syndrom.

Att snorta är en bättre idé i så fall. Eller lös upp det i vatten och kör upp med en pump utan nål om du nu måste ta det i röven.

Delade meningar

Citat:
Ursprungligen postat av outofcase
Haha jag hoppas verkligen att det var hans idé med!

Vhat

Citat:

Prova och rapportera.
?
Citat:
Låt bli då. Har du MAOI?

Ta lite sånt då och rök freebase. Du kan du ta det lugnt och känna efter om du vill ta mer. Med MAOI så behöver du inte hetsröka eftersom nedbrytningen är hämmad och du kan sväva upp i hyperspace efter behag. Därmed inte påstått att det kommer att gå lugnt till

Vad tror ni om denna?

https://www.youtube.com/watch?v=QtckVptu4I4

Hur ofta kan jag röka DMT? försökte för någon dag sen men det misslyckades.
Så tror ni man behöver MAU och Vad menar ni med rena kristaller det är gult pulver typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in