Citat:
Ursprungligen postat av
Kvasta-Sara
Ja, vem som körde den svarta SUV:en borde ju vara av högsta intresse oavsett vad han gjorde där vid just den tidpunkten. Han kan ju ha sett något? Konstig inställning från utredarnas sida. Sen kan man ju tycka att föraren/ägaren av SUV:en för sin egen skull borde hört av sig till polisen. Men det kanske denne har gjort?
Tja, tipsen har säkert kommit in i detta fallet eftersom slasken är större än FU. Däremot ger det en indikation på att Pelle Batong eller vad han nu hette är totalt ointressant.
Om nu BatongNisse hade något att tillföra den här utredningen oavsett om det är för eller mot NB, så hade polisen garanterat tagit med det. Det blir mos av det här vittnet också. En fd polis som kritiserar ser jag om hopplöst och att han dessutom tillägger ord som mörka.
Nej, han fick väl sparken innan pension kan jag tänka mig. En linslus ser det ut att vara.
Det förändrar ingenting eftersom
de inte ens hunnit lämna kaféet vi den här tiden. Sammanlagt, för vår del: det här är ingenting som förändrar eller tillför något i utredningen.
http://www.expressen.se/gt/han-ar-nya-vittnet-i-lisa-holm--fallet/