Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
http://www.expressen.se/gt/han-ar-nya-vittnet-i-lisa-holm--fallet/
Spännande. Undrar vad som har legat bakom den sorteringen? Mot NB -> FUP, För NB -> Papperskorgen.
Du missförstår mig.
Man förhör tusen personer som kan tänkas ha något att berätta. I det läget vet man inte om de tänker berätta nåt för- eller emot nb, man bara hör vad alla har att berätta. Det finns både för/emot nb i slasken.
Det som händer nu är att en av de tusen intervjuade kännet sig förbisedd och pratar med rönnbäck och media.
Polisen tar det med ro. Det är ju en av de tusen intervjuade. Vi har följt upp det och vet att därför att det inte har med saken att göra. Det polisen INTE gjort är att återkoppla till den pensionerade BB om att de kollat upp det o det gav inget. Helt i enighet med hur polis faktiskt jobbar.
Man har kollat upp detta, det lovar jag.
Inte fan har polisen med allt dom har gjort i ärendet, fast det är en återvändsgränd?