Citat:
Ursprungligen postat av
Creatur
[bla bla DN, bla bla bildad medelklass, bla bla humanism]
Många av aktörerna på nätet är ju ännu mer agendabesatta än DN, och med allmänt osmaklig agenda. Ta bara alla inlägg som går ut på att Wolodarski ska bort eftersom han är "semit". Klart att normala människor föredrar DN. Att Nyheter idag inte riktigt är en vanlig fascistisk publikation (snarare populitisk-invandringskritisk-libertariansk) kommer få att lägga märke till ens.
Tillägg: Det stämmer inte som RMgX skriver att NI var före DN med nyheten. Det var Lasse Wierup på DN som var först. Och det är ett exempel på det jag säger, att DN håller på att byta linje helt i invandringsrelaterade frågor.
Så bara för att man inte avgudar Wolodarski och DN är man antisemit menar du? Den enda som har skrivit "semit" i den här tråden är du. För säkerhets skull gjorde jag även en sökning på "jude" och fick fram hela två (2) resultat. Ett med antisemitisk touch ...
Citat:
Låt Wallenberg, Bonnier eller någon rik jude få joina in för extra sötma
... och ett solklart ironiskt i en tackkommentar från "ArgBlattePostar" till trådens hjälte Chang Frick.
Citat:
En dödsknarkade jude-zigenar-nazist som dyrkar Putin har lyckats förstöra förtroendet hos en av Sveriges största PK-blaskor. Han har skämt ut DN totalt. Det här är helt fantastiskt för den alternativa internetrörelsen.
Nej, vet du vad. Sådana här fula trick fungerar inte längre.
F.ö. verkar du vara en lika devot DN-läsare som min svärmor. Hon tror på
allt som står i den publikationen. (Ja, hon bor på Södermalm.) I somras talade hon förskräckt om "näthatare". Föga kunde hon ana att hon satt mitt emot en.