Citat:
Ursprungligen postat av
RingRing2014
Håller inte alls med. Jag hörde "hora" uttalas högt i skolan högst fem gånger under min skoltid på 80- och 90-talet. Jag gick i en skola i en förort norr om Stockholm.
Det är invandrarsmutsen som skräpat sönder det svenska språket till oigenkännlighet de sista tio åren.
Om man tar och jämför Trollhättanmorden med detta så är väl skillnaden den att GM i Trollhättan var en ensam halvtokig grandios enstöring medans detta är mer ett MENA-kulturellt brott av en kanske mer psykiskt normal arabunge. Kan detta stämma?
Detta är så sjukt!
OffTop: Vad du "håller med om" spelar inte roll med tanke på att du inte verkar ha gått i högstadiet/gymnasiet förrän under 90-talet. Du kan ju omöjligt ha vetat hur miljön och språket i skolan varit innan dess. Att du faktiskt hörde ordet flera gång motbevisar att det inte skulle förekomma.
OnTop: Om man jämför detta med Trollhättanmorden så dyker det upp mer och mer olikheter mellan händelserna. Nu senast kommer uppgifter om att BO har varit en kaxig mobbare som GM tog hämnd på.
Vid Trollhättanmorden gick ALP som bekant in på en skola och attackerade selektivt folk med invandrarbakgrund - för att sedan attackera polisen, som sköt honom. Därtill var ALP myndig - i detta fall är GM inte det.