Citat:
Ursprungligen postat av
sandra92
Kunde inte vänta men tog iaf inte allt jag hade. Kände absolut ingenting tyvärr. Varit utan sub i lite mer än 36h, kanske kan ge mig på de 3 20mg oxy jag har..
Jag va nästan död när jag sökte in så för mig gick de jättelätt. De har blivit enklare sägs de. Så vet inte om de hade med mitt tillstånd att göra plus min historia som de gick så lätt eller om de är för dom blivit "slappare". Jag sökte däremot metadon programmet men fick komma in på sub, hade nog mått böttre av att gå lver till metat för jag tar ju återfall hela tiden för jag klarar inte av suget. Men har rädsla för att gå upp i vikt vilket man gör på metat pga vätskan man samlar på sig. Haha blev lite offtopic men ja, de va lätt o komma in.
Okej tack för de svaret. Hm, jag tror fortförande de kommer va lite krångligt för mig, har ingen historia direkt mer än att blivit haffad 2 gånger för ringa. Haft allt möjligt i blodet men dem har alltid bara klagat på cannabisen. Eller så har dem failat och trott att jag bara rökt för jag brukar inte säga ett smack till polisen, känns bara som dem invaderar mitt liv. När man söker blir polisen inkopplad och skit? Om du vill får du PM blir ju lite OT.
Jag tror det är rätt svårt att få metadon först eller? Men om du vill ha metadon kan du ju klaga på biverkningarna på suben och överdriva lite säga att de inte tar bort suget som metadon eller nåt, så borde du få gå över till det.
Någon som vet ifall man har ett 50mcg plåster novis på fentanyl hur mycket behöver man för att bli bäng? Räcker det att tugga ett halvt eller blir det för mycket? Hur länge håller ruset i sig? Plåstrar man det på sig som man ska känns mer osäkert än att tugga det, har man plåstrat det och tagit för mycke är de ju kört. Tugga är lättare att ta lite i taget kan ja tänka mig. Men skulle uppskatta vad som är lagom för en som käkat mycket opiater men är inte jätte tolerant.