Citat:
Ursprungligen postat av
Wookiedoodle
Mycket kortare rus än H, väldigt "fiendish" eller vad man ska säga, starkt behov av återdoseringar. Ruset är helt borta efter 1h skulle jag säga.
De suger ju! Är det endå nice? Tycker H är jobbigt för man vill återdosera hela tiden, fentanyl måste ju vara värre och större risk för OD för att man vill återdosera varje 10 minut. Man måste ju testa endå se hur denna opitat är. Jag läste att just china white skulle hålla i sig typ 8 timmar och är mindre viktpotent men det jag tänker köpa är säkert bara marknadsfört som china white. Lite tråkigt att man inte vet exakt vad för fent man får i sig, men bara testa en liten sträng i taget se om man överlever haha.
OT nu. Ärligt än så länge tycker jag oxy är bäst, bättre än H för det är jämnlika rus men lite mer stabilt på oxy, håller i sig längre. Man mår jävligt bra några timmar bara acceptera man kan inte må bra hela tiden, men i detta skitland måste ja ha nåt för att inte vilja dö bara av tristess. Respekt till alla som klarar att va nyktra, då menar jag inte er som super ner er hela tiden, tro inte att ni är bättre. Tyvärr tar mörkret och kylan kål på mig, oftast utomlands kan ja må bra nykter. Men fent får väl bara bli ett expriment, om det är så kort, tyckte inte H var så värst imponerade så detta borde väl va typ samma visa.
Tack för det svar iaf.