Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-23, 00:50
  #565
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Tack för svar!! Ja det är mot AT jag funderar på att skaffa det... Jag har ju som sagt tänkt att ha på mig plåstret - inte tugga eller så. Ska jag alltså börja med att bara ha en liten bit av plåstret på?

Ingen aning om hur det hade funkat med en liten bit av plåstret på huden.
Kanske det funkar ? Jag har inte delat dem när jag har använt plåster.

Du får klura ut själv om det går eller om någon annan FB:are vet ?
Citera
2017-01-23, 01:04
  #566
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Ingen aning om hur det hade funkat med en liten bit av plåstret på huden.
Kanske det funkar ? Jag har inte delat dem när jag har använt plåster.

Du får klura ut själv om det går eller om någon annan FB:are vet ?

Hmm, fenta är ju en substans man måste ha enorm respekt för så det kanske inte är värt att riskera något. Samtidigt vill jag tro att min tolerans som är skyhög gör att jag skulle kunna ha på mig ett 75mcg plåster utan problem, men kan ju inte veta det till 100%.... Kanske lika bra att köra på tram, är ju säkrare, och allt jag vill är bara att inte få så jävla hård AT...
Citera
2017-01-23, 17:25
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _psycos
Som rubriken säger funderar jag på om man kan extrahera fenten ur plåster och använda som nässpray istället? Tänkte om man typ kunde lösa de i alkohol eller något?

Egentligen vill jag röka dom men det är helt enkelt inte praktiskt genomförbart (iaf inte när jag är på jobbet), speciellt inte med tanke på hur ofta man lär tanka lixom

Jag läste på en hel del om detta, det enda jag inte kunde hitta var hur Fentanylet var bundet molykylärt. Det är viktigt ur extraherings-aspekt, är det t.ex. en salt molekyl HCL så är det lösligt i vatten annars krävs oftast etanol eller isopropanol.

Kortfattat så ska du ha ett plåster utan gel Ta sedan lite alkohol och tvätta bort klistret.

Sedan kör du en dubbel-kokar-konfiguration (ett mindre kärl i ett större) i det större har du vatten och i det mindre typ 60/40 vatten/isopropanol (eller någon annan ren alkohol).

Sedan ser du till att vattnet blir ca 60°C du vill inte koka bort alkoholen (78.4°C) för tidigt om den nu skulle behövas för extraheringen, låt stå i nån timme, (nu gissar jag bara har aldrig gjort detta).

När du tror att extraheringen är klar så höj värmen över kokpunkten för alkoholen så att den dunstar.

Samtidigt är det bra att förbereda dextros med några ml vatten till en homogen röra.

Sedan när alkoholen kokat bort bör en antingen koka bort allt vatten så att det som återstår är Fentanyl som blir flytande först vid ca 80-87°C så det bör inte koka bort med vattnet, detta bör dock endast göras om en har väldigt bra utrustning så att det enkelt går att samla upp fentanylen och slaggprodukter (säkert klister m.m.) med ett rakblad.

Ett annat alternativ som jag skulle föredra är att bara koka bort alkoholen sedan höja värmen till 90°C under omrörning så att vattnet och fentanylen båda är flytande och således är blir en homogen jämt fördelad vätska.

Tillsätt den sedan till dextros-geggan som också ska vara homogen och rör om ordentligt då det inte får vara några farliga hotspots. Sedan späder en ut det till önskad styrka köper sprayflaska(or) för 30 kr och har förhoppningsvis en bra homogen produkt.

Givetvis måste du räkna på allt en, två, tre och tio ggr. håll reda på mg, mcg, ml mm. Vikt och volym är två olika saker. Kontrollväg allt och ha negativa toleranser (alltså hellre för lite än för mkt fentanyl)

Som sagt jag har aldrig gjort detta så jag kan vara helt ute och cyklar men jag har gjort liknande saker det är en ganska enkel procedur i ett labb.

Om någon vet mer, eller jag har fel i nått rätta mig gärna
Citera
2017-01-23, 23:05
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sedlighetsrotel
Jag läste på en hel del om detta, det enda jag inte kunde hitta var hur Fentanylet var bundet molykylärt. Det är viktigt ur extraherings-aspekt, är det t.ex. en salt molekyl HCL så är det lösligt i vatten annars krävs oftast etanol eller isopropanol.

Kortfattat så ska du ha ett plåster utan gel Ta sedan lite alkohol och tvätta bort klistret.

Sedan kör du en dubbel-kokar-konfiguration (ett mindre kärl i ett större) i det större har du vatten och i det mindre typ 60/40 vatten/isopropanol (eller någon annan ren alkohol).

Sedan ser du till att vattnet blir ca 60°C du vill inte koka bort alkoholen (78.4°C) för tidigt om den nu skulle behövas för extraheringen, låt stå i nån timme, (nu gissar jag bara har aldrig gjort detta).

När du tror att extraheringen är klar så höj värmen över kokpunkten för alkoholen så att den dunstar.

Samtidigt är det bra att förbereda dextros med några ml vatten till en homogen röra.

Sedan när alkoholen kokat bort bör en antingen koka bort allt vatten så att det som återstår är Fentanyl som blir flytande först vid ca 80-87°C så det bör inte koka bort med vattnet, detta bör dock endast göras om en har väldigt bra utrustning så att det enkelt går att samla upp fentanylen och slaggprodukter (säkert klister m.m.) med ett rakblad.

Ett annat alternativ som jag skulle föredra är att bara koka bort alkoholen sedan höja värmen till 90°C under omrörning så att vattnet och fentanylen båda är flytande och således är blir en homogen jämt fördelad vätska.

Tillsätt den sedan till dextros-geggan som också ska vara homogen och rör om ordentligt då det inte får vara några farliga hotspots. Sedan späder en ut det till önskad styrka köper sprayflaska(or) för 30 kr och har förhoppningsvis en bra homogen produkt.

Givetvis måste du räkna på allt en, två, tre och tio ggr. håll reda på mg, mcg, ml mm. Vikt och volym är två olika saker. Kontrollväg allt och ha negativa toleranser (alltså hellre för lite än för mkt fentanyl)

Som sagt jag har aldrig gjort detta så jag kan vara helt ute och cyklar men jag har gjort liknande saker det är en ganska enkel procedur i ett labb.

Om någon vet mer, eller jag har fel i nått rätta mig gärna

Tack för ett lärorikt svar blir nog att ge sig på detta nån dag här framöver, även om det låter som ett rätt stort projekt ^^ blir dock att göra en väldigt "svag" blandning, hellre att man behöver ta 5 pump per dos än att chansa lixom
Citera
2017-01-24, 00:49
  #569
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _psycos
Tack för ett lärorikt svar blir nog att ge sig på detta nån dag här framöver, även om det låter som ett rätt stort projekt ^^ blir dock att göra en väldigt "svag" blandning, hellre att man behöver ta 5 pump per dos än att chansa lixom

Tack kul att kunna vara till hjälp. Var försiktig, räkna om många ggr och testa.

Om du har råd med en mcg våg och kunskap att räkna ut mol-massan under tiden och innan beräkna vad mol-massan borde vara för slutprodukten. Så skulle det ge en extremt bra säkerhet.

Det borde inte ta mer än 4-6 H att utföra men planeringen bör göras extremt noggrant. Kanske 2-3 H planering samt inköp av materiel.
__________________
Senast redigerad av Sedlighetsrotel 2017-01-24 kl. 00:52.
Citera
2017-01-24, 21:28
  #570
Medlem
Jag brukar röka två bollar h per dag i genomsnitt, för att bli frisk och lite skön. Hur mycket fentanyl (från plåster) tror ni jag skulle behöva ha i käften för att bli skön? Och hur delar jag upp ett 75mcg Orion Pharma plåster på bästa sätt? Orkar inte röka det eller ta iv.
Citera
2017-01-25, 11:01
  #571
Medlem
Kingahzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltgalentok
Jag brukar röka två bollar h per dag i genomsnitt, för att bli frisk och lite skön. Hur mycket fentanyl (från plåster) tror ni jag skulle behöva ha i käften för att bli skön? Och hur delar jag upp ett 75mcg Orion Pharma plåster på bästa sätt? Orkar inte röka det eller ta iv.

Är väl bara att klippa i det? Det är väl enklast tror jag. Jag undrar dock hur många delar man bör göra på ett sånt 75mcg plåster, har varit ren från allt i ungefär två veckor och sist tog jag ganska mycket MAF, så har inte riktigt koll på min tolerans. Har tuggat ett plåster förut men minns inte mcg på den han som styrde sa att de antingen var 13 eller 24, den gången vaknade jag upp på köksgolvet och satt och tok kliade mig på benen så misstänker att jag blev medvetslös och antagligen nära OD, vill helst inte upprepa det.
Citera
2017-01-28, 22:54
  #572
Medlem
HentaiMannens avatar
Jahopp mina vänner... Inom bara en dag eller två kommer jag att tända av från 8 månader eller vad det blir, av konstant, dagligt fenta-användande (Akrylfenta, cyklofenta, Tetrafenta, vanlig fenta och några dagar morfin). För ganska exakt en vecka sedan fick jag smaka på AT'n lite grann och det var fullkommligt vidrigt. Sedan dess lyckades jag köpa ett 75mcg plåster jag klippte i 24 bitar och dem har jag sultat på tillsammans med lite rester av cyclofentanyl jag hade.... Detta var sedan förra Onsdagen. Jag vet inte om det kommer göra min AT lite lättare eller värre.

Jag är livrädd. Totalt vettskrämd över hur jag kommer må. Hur lång tid brukar fenta-AT vara? Många säger att den är kort, typ 3-4 dagar. Kan det stämma?

Till min hjälp har jag endast tre askar dimor, några baclofen, samt lyrica. Det sistnämnda har jag dock enorm tolerans mot att jag inte känner av något. Ska därför försöka att inte ta Lyrica förrän Måndag morgon så jag faktiskt kan få effekt av det.

Jag har heller inga pengar för att köpa mer opi så har inget val än att äntligen lägga ned skiten. Jag vill verkligen verkligen bli fri från det men vet inte om jag är stark nog att ta en så pass hård AT...

Har sparat alla plåsterbitar jag sugit och tuggat på. De kanske har lite kvar i sig... De sitter i en ziplock.. hoppas inte det goda åker ut när det klistras fast mot kanten i ziplockpåsarna...
Citera
2017-02-09, 02:09
  #573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Jahopp mina vänner... Inom bara en dag eller två kommer jag att tända av från 8 månader eller vad det blir, av konstant, dagligt fenta-användande (Akrylfenta, cyklofenta, Tetrafenta, vanlig fenta och några dagar morfin). För ganska exakt en vecka sedan fick jag smaka på AT'n lite grann och det var fullkommligt vidrigt. Sedan dess lyckades jag köpa ett 75mcg plåster jag klippte i 24 bitar och dem har jag sultat på tillsammans med lite rester av cyclofentanyl jag hade.... Detta var sedan förra Onsdagen. Jag vet inte om det kommer göra min AT lite lättare eller värre.

Jag är livrädd. Totalt vettskrämd över hur jag kommer må. Hur lång tid brukar fenta-AT vara? Många säger att den är kort, typ 3-4 dagar. Kan det stämma?

Till min hjälp har jag endast tre askar dimor, några baclofen, samt lyrica. Det sistnämnda har jag dock enorm tolerans mot att jag inte känner av något. Ska därför försöka att inte ta Lyrica förrän Måndag morgon så jag faktiskt kan få effekt av det.

Jag har heller inga pengar för att köpa mer opi så har inget val än att äntligen lägga ned skiten. Jag vill verkligen verkligen bli fri från det men vet inte om jag är stark nog att ta en så pass hård AT...

Har sparat alla plåsterbitar jag sugit och tuggat på. De kanske har lite kvar i sig... De sitter i en ziplock.. hoppas inte det goda åker ut när det klistras fast mot kanten i ziplockpåsarna...

köp en 30 ml spray flaska, klipp de använda bitarna så små du kan ta ett litet kokkärl (i brist på rundkolv samt brännare) låt stå på ettan eller tvåan med 60+ (entropin enligt termodynamiska lagar kommer göra att en liten del kommer dunsta) ml vatten en liten stund under en timme är fine.

Nu har du två sprayflaskor för användning med okänd mix av Fentanyl/H2O men eftersom de är så pass använda så ska det int vara någon fara.

En kamrat provade detta och det hjälpte med hans AT i 2 dygn.
Citera
2017-02-09, 11:29
  #574
Medlem
GlennGBGs avatar
Rekommenderar egentligen ingen att käka så mycket, men ca 4 askar dimor (ca 120 mg) dödade min at, efter att ha dragit i mig 100 st MAF-tabbar på 5 dagar. Men högre doser kan man kola av, så ta det försiktigt för hel...
Citera
2017-02-20, 08:45
  #575
Medlem
Det är fan inte att leka med dom där plåstren! Själv så klippte jag av en 25mcg-plåster. Gjorde iofdning länge o väl i en kopp med spisplattan som värme, sen när de börja se klart ut så slängde jag i en topps-udd. Drog upp i en 3m pump sedan drog i mig.. De första jag ser när jag vaknar är att jag ligger på sjukan! Tur min polare var hos mig och hitta miig i köket helt lila li ansikte. Han fatta ju de var OD. Men på ett halvt 25mcg plåster!! Annars så var jag ju ganska vad vid opiater o skit! Men detta slår jag aldrig mera..

Var försiktiga därute! //Medsman
Citera
2017-02-24, 11:13
  #576
Medlem
XEraseds avatar
Benzodioxole fentanyl 20mg (8mm vita kryss). vs 40 mg oxy oralt. vilket är starkast? och vilket är farligast?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback