2016-01-08, 07:27
  #1753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren
Det är alldeles riktigt att urvalet tunnats ur efter alla år. Kanske man borde lägga programmet i malpåse en (rätt lång) tid. Då skulle dagens halvkända "stjärnor" hinna blomstra ut och bli både helkända och kanske t om folkkära.
Ett annat problem med tunna urval är att en artist som: ena året varit med i "Så mycket bättre" inte gärna kan castas för medverkan i "Stjärnorna på slottet" året därpå utan risk för att slitas ut. Antalet artister med bred förankring hos folket är helt enkelt för litet.

Jag tror annars vi ska passa oss för att beskylla deltagarna för att "tjafsa och bli ovänner". Produktionen kräver att man måste skapa lite distorsion och action mellan deltagarna, när det börjar gå på halvfart. Tricket kallas Redigering och dramaturgi. Speciellt när kanske dynamiken i den planerade gruppen uteblir genom ett sent avhopp, som också tydligen skedde inför denna säsong. Det räcker att en person med lugnande inverkan ersätts av en nervös och spattig person för att hela upplägget ställs på ända.

Ja men vadå, jag tycker inte att det är roligt när deltagarna bråkar och det blir dålig stämning. Ser inget underhållande med det.
Citera
2016-01-08, 11:41
  #1754
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Ja men vadå, jag tycker inte att det är roligt när deltagarna bråkar och det blir dålig stämning. Ser inget underhållande med det.
Well, wake up and smell the coffee... Det här är tv-produktion som den ser ut idag.
Om vi tycker det är roligt eller inte spelar ingen roll.
Tittarnas betydelse är mindre än någonsin, och detta gäller tyvärr också "Public service" television.
Citera
2016-01-09, 12:56
  #1755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren
Well, wake up and smell the coffee... Det här är tv-produktion som den ser ut idag.
Om vi tycker det är roligt eller inte spelar ingen roll.
Tittarnas betydelse är mindre än någonsin, och detta gäller tyvärr också "Public service" television.

Nej, det är ju enkelt att strunta i att titta och göra något annat istället. Finns väl alltid någon som är road av programmet för annars skulle det ju inte funka.
Citera
2016-01-09, 15:11
  #1756
Medlem
exoticspices avatar
Amanda har spelat i internationella topp-filmer mot namn som Donald Sutherland och John Turturro och prisats för svenska filmer som "Harrys döttrar" och "Maria Larssons eviga ögonblick". Hon varvar skådespeleriet med måleri och har bland annat ställt ut i London, Bryssel och Malmö. Hennes roman "Tåla mod" sattes upp på Dramaten 2013 och i höstas syntes hon i tv-serien "Ängelby".

Amandas liv har kantats av svårigheter. I programmet berättar hon om sin trassliga barndom med svikna löften och föräldrar som övergav. Men hon berättar också om den återfunna relationen med musikern Joakim Thårström som hon hade ett förhållande med i unga och som hon i dag är särbos med sedan 2012.

Källa: Aftonbladets tv-tidning & Wikipedia
Citera
2016-01-09, 20:14
  #1757
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Nej du är inte snygg ty du har olika höjd på ögonen, som jag nu inte kan glömma, inte ni heller

Hon sa sin utställnings namn två gånger som promotion
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-01-09 kl. 20:20.
Citera
2016-01-09, 20:31
  #1758
Medlem
elpirros avatar
Kollar aldrig på det här men zappade förbi nu och hon har tjötat konstant i 15 minuter nu. Normalt?
Citera
2016-01-09, 20:34
  #1759
Medlem
Mikojans avatar
Jobbig med hemsk röst. Mycket jag-upptagen. Ungarna verkar inte ha tagit nån viktig plats.
Citera
2016-01-09, 20:42
  #1760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Nej du är inte snygg ty du har olika höjd på ögonen, som jag nu inte kan glömma, inte ni heller

Hon sa sin utställnings namn två gånger som promotion

Amanda är väldigt fräsch och snygg för sin ålder. Att det är olika höjd på ögonen beror ju på att hon hela tiden håller huvudet på snedden.
Citera
2016-01-09, 20:47
  #1761
Medlem
Värst vad Clarie är tyst ikväll
Citera
2016-01-09, 20:51
  #1762
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sauks fråga om hur unga ska göra för
att visa att dom vet vad dom vill var en beställningsfråga från produktionen för att få in samtalet på hur hennes
bok blev till, har ingenting med Sauks person å göra
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Amanda är väldigt fräsch och snygg för sin ålder. Att det är olika höjd på ögonen beror ju på att hon hela tiden håller huvudet på snedden.
Ööö nää
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-01-09 kl. 21:03.
Citera
2016-01-09, 20:51
  #1763
Medlem
Men jösses vilken människa.

Det är inget fel med att ha mål och lyckas med de, men hon ger ju verkligen orden "pretentiös" och "självupptagen" ett ansikte.
Allting jag gjort har blivit bra, jag kan allt som jag provar.
Och så samtidigt fullständigt manisk gällande Pim-Pim.
Citera
2016-01-09, 20:52
  #1764
Medlem
9797s avatar
Alling såg fullständigt chockskadad ut när Ooms berättade att hon blev tillfrågad att göra en film, antagligen för att han har svårt att ta in att man kan få ett gig utan att behöva suga av någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in