Citat:
Ursprungligen postat av
Andy80
Värst vad Clarie är tyst ikväll

Jag tror hon faktiskt är riktigt nedtryckt av de andra. Och ibland gör hon plumpa avbrytningar för att hon inte vet hur hon ska hantera det (för jag tyckte faktiskt hennes få avbrytningar var riktigt störande), men det är inte lätt att agera avslappnat när man har grupptryck emot sig.
Annars så tycker jag Amanda är en glad skit. Men det kan ju bli lite ansträngande det också.
Och mammans död verkar ha varit en lättnad för henne och inte bekomma henne särskilt mycket.
Det var faktiskt lite häpnadsväckande. Sauk hakade på där, och snackade skit om sin mamma.
Självklart har man rätt att vara förbannad, när någon tar självmord, men att vara så lättsam inför det skedda förvånade mig.
Jag själv har varit i extremt djupa konflikter med min mamma, och hon har emellanåt betett sig som en galning, i livet, men hon är min kompass. Människor som inte känner av just sina djupa rötter förundrar mig.