Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Ja men vadå, jag tycker inte att det är roligt när deltagarna bråkar och det blir dålig stämning. Ser inget underhållande med det.
Well, wake up and smell the coffee... Det här är tv-produktion som den ser ut idag.
Om vi tycker det är roligt eller inte spelar ingen roll.
Tittarnas betydelse är mindre än någonsin, och detta gäller tyvärr också "Public service" television.