2016-01-06, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Är det rasistiskt att vara av övertygelsen att arabiska folk ska leva i arabiska kulturer med andra araber och europeiska folk ska leva i europeiska kulturer med andra européer?

Man behöver inte se ner på eller bli fientlig mot de andra folken bara för det. Sanningen är att fientlig rasism bara uppstår där mångkultur råder. Det är en naturlig konsekvens av multikulti. Ungefär som att jag blir förbannad om du slår mig på käften. Sluta med det! Klandra inte min reaktion.

Vad jag tycker är att man inte bör hata andra människor.

Att anse att araber ska leva bland araber ser jag som en politisk åsikt som inte bör påverkas av enstaka isolerade händelser. Politiska åsikter bör inte drivas av hat.

Och jag tycker du har en poäng i din åsikt. Araber och européer har i över tusen år byggt upp helt olika kulturer. Nu ska de beblandas, varvid menas att VI ska tillåta dem att göra som de vill i vårt område. Fast de har inte samma intresse av att låta oss anordna pridefestivaler i deras länder.

Man man får förstås se det historiskt dock. Alla länder i MÖ utom Iran invaderades av Europa som påtvingade dem vår kultur och i många fall tryckte ner deras. Så är det väl i en global värld, att man oundvikligen beblandas.
2016-01-06, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Så när svenska män tafsar och gör övergrepp ska man bara förneka det och inte göra något åt problemet. Bara hata feminister som tar upp det. Detta är anledningen till att man vill ha invandring.

Du fattar trögt. Kvinnor gillar att män tafsar. Det är därför feminister nu protesterar mot rasism och skyddar araberna och negrerna. De vill själva bli tafsade på av negrer. Feminister är ofta de fula och misslyckade kvinnorna i ett samhälle, så de skriker högst också för att försvara negrer som de ser som lämpliga älskare, i synnerhet när vita män ratar lilahåriga feminister. Det är lite därför de hatar vita män.
2016-01-06, 17:17
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Så när svenska män tafsar och gör övergrepp ska man bara förneka det och inte göra något åt problemet. Bara hata feminister som tar upp det. Detta är anledningen till att man vill ha invandring.

Att ta upp problem ska man göra. Men när man gör det osakligt, vinklar överdrivet och utmålar alla svenska män som onda hustrumisshandlare så leder det till en motreaktion. Denna motreaktion är vad du kallar "kvinnohat" och den ska du ta emot med öppna armar för det är du och dina systrar som skapat den. Spela inte så jävla oförstående när en knytnäve returneras.
2016-01-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Vita män och vita kvinnor hör ihop av naturen och skal samspela med varandra. De är fullt kompatibla med varandra. Det är fullt normalt och naturligt och skall bejakas. Lite tafsande och bus mellan man och kvinna är friskt och trevligt. Det är anledningen till att du sitter här och inte i någon bajshydda i Afrika och blåser kossor i röven i tron att mjölken blir bättre, eller sysslar med Voodoo och kanske tycker att klitorisavkapning är mysigt och bra, eller i Niqab i någon öken åt någon hårig arab.

Går inte att jämföra med rasfrämlingar som evolutionen lämnat åt sitt öde. Men det är inte det som är topic. Topic här är, att vita män massvåldtar inte. Araber och negrer gör det hela tiden och det har med gener att göra primärt och kulturellt betingat i andra hand. Dessutom topic den, att kvinnor tycks lida av Stockholmssyndromet och gillar att bli våldtagna av negrer och araber, precis som Babianen skriver ovan. Varför annars gå ut försvara negrer och araber och klaga på rasism hos vita män?

Så rasism är något bra och naturligt friskt. Det sållar bort dåliga element från genpoolen. Du är också rasist när du väljer en partner över en annan då du tror att denna har bättre gener. Det är det naturliga urvalet.

Det är därför lillahåriga feminister tillhör en utrotningshotad art. Ingen mer än negrer vill knulla er.

Vill du vara en av dessa neger då, eller varför är du så avundsjuk på, att "alla dessa neger" får knulla lilahåriga feminister, men inte du? Om ni ens skulle kunna förstå hur löjliga ni är med era trådar typ, jag hatar alla utom mig, om mig tycker jag enbart synd. Fortsätt hata alla dessa horor. Du kommer om 30 år skriva samma skit här för att alla dessa arabhoror inte ville ha dig. Snyft, snyft, snyft.............men kanske har du om 30 år bättre argument för att kunna prata politik. Eller gör som den här Baronen. Snacka skit om kvinnor som om öht dras till utlänningar och själv väljer en guling. Ni är verkligen en kap, ni svenska karlar .
2016-01-06, 17:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Och dem betalar med ägodelar,för dem "sexuella trakasseringarna"...kallar det för stulen Iphone,Väska....Pappa betalar i slutändan..

Ja exakt de fick till och med sina saker stulna och de demonstrerar fortfarande för babbarna. Tänk på att kvinnor kommer att förlora en massa saker på grund av invandringen av MENA-män, välfärd, jobb i offentlig sektor, sämre service, och de vill fortfarande ta in MENA-män så resultatet blir att kvinnor i praktiken betalar för att få knulla babbar precis som du säger.
2016-01-06, 17:23
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Vad jag tycker är att man inte bör hata andra människor.

Jag tycker inte det bör regna på midsommar.

Citat:
Att anse att araber ska leva bland araber ser jag som en politisk åsikt som inte bör påverkas av enstaka isolerade händelser. Politiska åsikter bör inte drivas av hat.

Är det vad du kallar rasism och en värdegrund som bör bekämpas av första, andra och tredje statsmakten?

Citat:
Och jag tycker du har en poäng i din åsikt. Araber och européer har i över tusen år byggt upp helt olika kulturer. Nu ska de beblandas, varvid menas att VI ska tillåta dem att göra som de vill i vårt område. Fast de har inte samma intresse av att låta oss anordna pridefestivaler i deras länder.

Man man får förstås se det historiskt dock. Alla länder i MÖ utom Iran invaderades av Europa som påtvingade dem vår kultur och i många fall tryckte ner deras. Så är det väl i en global värld, att man oundvikligen beblandas.

Varför ska de beblandas? När blev detta ett axiom?
2016-01-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt de fick till och med sina saker stulna och de demonstrerar fortfarande för babbarna. Tänk på att kvinnor kommer att förlora en massa saker på grund av invandringen av MENA-män, välfärd, jobb i offentlig sektor, sämre service, och de vill fortfarande ta in MENA-män så resultatet blir att kvinnor i praktiken betalar för att få knulla babbar precis som du säger.

Vilka kvinnor i Tyskland demonstrerar för babbarna? Google translate, du också?
2016-01-06, 17:27
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Detta får du förklara bättre. För att motverka övergrepp ska vi ta in folk som enligt all statistik är överrepresenterande i just sexuella övergrepp och våldtäkter?

Vi har sett det och hört det förut, feministisk "logik".
2016-01-06, 17:30
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Du fattar trögt. Kvinnor gillar att män tafsar. Det är därför feminister nu protesterar mot rasism och skyddar araberna och negrerna. De vill själva bli tafsade på av negrer. Feminister är ofta de fula och misslyckade kvinnorna i ett samhälle, så de skriker högst också för att försvara negrer som de ser som lämpliga älskare, i synnerhet när vita män ratar lilahåriga feminister. Det är lite därför de hatar vita män.
Nej.
Gillar inte att män tafsar men gillar inte rasism heller.
Varför hittar ni på så konstiga saker när det är så enkelt?
2016-01-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

An dem Tag, an dem du eigentlich verstehst, was i Deutschland vor sich geht, kannst du dir erlauben ein Urteil ueber diese Frauen abzugeben, bis dahin, halt die Fresse du kleine Pissnelke und finde erst mal raus ob du Männlein oder Weiblein bist, bevor du hier weiterdiskutierst.
2016-01-06, 17:33
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Detta får du förklara bättre. För att motverka övergrepp ska vi ta in folk som enligt all statistik är överrepresenterande i just sexuella övergrepp och våldtäkter?

Vi har sett det och hört det förut, feministisk "logik".
Hhahahahaha. Varför skulle jag förklara något bättre till en otrevlig liten skit som du?
2016-01-06, 17:34
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Hhahahahaha. Varför skulle jag förklara något bättre till en otrevlig liten skit som du?

Vad var otrevligt i det inlägget? En fråga som får din logik att rasera är ju inte nödvändigtvis "otrevlig".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in